Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Iemand, doe het alsjeblieft!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Margriet is veel leuker dan Libelle
Ik snap het voorhoofd nietquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Margriet is veel leuker dan Libelle
quote:
Gelukkig maarquote:
quote:
Ga je mee naar de huishoudbeurs dit jaar? Lekker gek doen.quote:
Of gewoon niet zo "slim" als jij bent...quote:
Denk niet dat dat het isquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Of gewoon niet zo "slim" als jij bent...
Nee dank je,ik heb al stofzuigzakken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ga je mee naar de huishoudbeurs dit jaar? Lekker gek doen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sitskoorn natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quote:
Ik wilde eigenlijk al zeggen, Tis niet je doktertje, die heb een groter voorhoofdquote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sitskoorn natuurlijk
[..]
[ afbeelding ]
Doktertje?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al zeggen, Tis niet je doktertje, die heb een groter voorhoofd
Hoogleraar sitskoornquote:
Nog steeds geen flauw idee..quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sitskoorn natuurlijk
[..]
[ afbeelding ]
Iemand moet z'n gram halen...
Ik dacht ook kontladders te ontwarenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
Wtf, op die weggehaalde foto van een eerdere meet, is toch echt inderdaad iemand vergeten een broek of rok aan te trekken?!
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
Wtf, op die weggehaalde foto van een eerdere meet, is toch echt inderdaad iemand vergeten een broek of rok aan te trekken?!
De pantyladders op haar kontquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef wyccie het volgende:
Kontladders? 't Is dat ik geen Van Dale heb, anders zou ik even kijken of het erin staat.
Of buk even voorover?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef wyccie het volgende:
Kontladders? 't Is dat ik geen Van Dale heb, anders zou ik even kijken of het erin staat.
Grappig, dit zag ik al maanden aankomen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hmm, nooit gedacht dit ooit tegen je te zeggen wyffie.
Wij zitten op 1 lijn, heel goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Grappig, dit zag ik al maanden aankomen.
Nee, in mijn water geen rimpeling. Patroonherkenning.quote:
Dat krijg je van teveel breien.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, in mijn water geen rimpeling. Patroonherkenning.
Ja, brei er maar een twist aan, krullebol!quote:
Ik wil ook krullen net als picoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, brei er maar een twist aan, krullebol!
Hier wilde ik al zeggen dat dat nogal verwijfd is.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil ook krullen net als pico![]()
Dan zou ik de hele dag met mijn vinger door een krul gaan
Hier asdfquote:, net als een versiering van een kadootje... wanneer het zo lekker opkrult als je daar een schaar doorheen haalt. En dan zou ik heel zwoel tegen mezelf zeggen: you're worth it.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil ook krullen net als pico![]()
Dan zou ik de hele dag met mijn vinger door een krul gaan, net als een versiering van een kadootje... wanneer het zo lekker opkrult als je daar een schaar doorheen haalt. En dan zou ik heel zwoel tegen mezelf zeggen: you're worth it.
Niet? 28 toch? Wie was het dan die in Irak had geschaakt met een kolonel of zo, jij toch?quote:
Nee, dank je. Het verontrust mij dat je weet dat je lintjes met een schaar moet opkrullen. Je kunt vast mooier cadeautjes inpakken dan ik. Dat wil ik niet hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Zullen wij daten, of moet ik hiervoor 50+ zijn?
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet? 28 toch? Wie was het dan die in Irak had geschaakt met een kolonel of zo, jij toch?
Nee dat was victorinox geloof ik. Ik ben 21quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet? 28 toch? Wie was het dan die in Irak had geschaakt met een kolonel of zo, jij toch?
Wie heeft het over lintjes, ik krul zo dat hele pakpapier op!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Nee, dank je. Het verontrust mij dat je weet dat je lintjes met een schaar moet opkrullen. Je kunt vast mooier cadeautjes inpakken dan ik. Dat wil ik niet hebben.
Ik heb nog gediend in vietnam en indonesiequote:
Scheisse, wie was dat dan?quote:
Nee, volgens mij niet.quote:
Als straathoertje?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb nog gediend in vietnam en indonesie
Jij ookquote:Op zondag 27 januari 2013 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ahmad1nejad was geïnteresseerd in Robby's solo-ademhalingsseks toch?
Dat zei ik dus ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
Nee, Heb nog russisch roulette gespeeld met een of andere vietnamese kolonel.quote:
Ik heb de Peloponnesische oorlog en de twee Punische oorlogen nog meegemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik heb nog gediend in vietnam en indonesie
Haha ja dat was hij. Weet ook niet meer wie nou de soldaat was.. Was dat niet ArtistA?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scheisse, wie was dat dan?![]()
Ahmad1nejad was geïnteresseerd in Robby's solo-ademhalingsseks toch?
Kan, of nog iemand anders met een grijze UI, Desunoto?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha ja dat was hij. Weet ook niet meer wie nou de soldaat was.. Was dat niet ArtistA?
Je bent een klassieker dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb de Peloponnesische oorlog en de twee Punische oorlogen nog meegemaakt.
Nee die is artiestquote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja dat was hij. Weet ook niet meer wie nou de soldaat was.. Was dat niet ArtistA?
Ja dat kan ook, ik zat ook te twijfelen. Wel een van hen geloof ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan, of nog iemand anders met een grijze UI, Desunoto?
Ik kan al die nieuwelingen niet meer uit elkaar houden.
Ik zat net hetzelfde te denken. Maar ik houd me in.quote:
Ja ik had ook liever dat het weer op woensdag was.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Eva jinek op zondag nu op tv. Kan er nog steeds niet aan wennen
Ga voor wat gezonds denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zat net hetzelfde te denken. Maar ik houd me in.
Nee, goede smaak heet dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt een hoge voorhoofdenfetish!
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haar vind ik dan wel weer aantrekkelijk... alleen wat aan de dunne kant...quote:
Ik bedoel meer het programma an sichquote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja ik had ook liever dat het weer op woensdag was.
Eva
Haal je maar niks in dat hoge voorhoofd van je.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Haar vind ik dan wel weer aantrekkelijk... alleen wat aan de dunne kant...
Geen idee, ik kijk altijd naar haar tieten, of boobies.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het programma an sichsoms is het best aardig om naar te kijken. Maar zo vaak dat zo'n gesprik een beetje dood valt en ze dan maar doorpraten omdat het nog een aantal minuten door moet.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het programma an sichsoms is het best aardig om naar te kijken.
Dat redt het programma behoorlijk ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk altijd naar haar tieten, of boobies.
Abject en infaam.quote:
Wat... tis al laat...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Abject en infaam.
*haalt vinger door krul*
Dit kan ik beamen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bij nacht zijn alle katjes grauw en alle mondjes even nauw.
[ afbeelding ]\
[ afbeelding ]
Probeer dan maar eens een land serieus te nemen...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:39 schreef Robby87 het volgende:
Jullie moesten eens weten hoe hard ik hier zit te lachen, oh man...
[ afbeelding ]
Met of zonder condoom?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Probeer dan maar eens een land serieus te nemen...
Foppe for president!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nu een minutenlang item over foppe de haan die gaat schaatsen
Cmd shift tquote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef Robby87 het volgende:
KUT appeltjeQ, sluit ik chrome af en ik zat net een interessante docu te kijken, Dion HOND!
Wat doe je dan ook op zo'n k*tappeltje... Neem gewoon Windows! HOND!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef Robby87 het volgende:
KUT appeltjeQ, sluit ik chrome af en ik zat net een interessante docu te kijken, Dion HOND!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |