quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
Hee, LB heeft geeneens 5 minuten gehad vieze kaper!
Veels te lang daarom probeerde ik het ook al maar dat lukte nietquote:
vertel ons watquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Die topickaaps ben ik een beetje zat. Dan maar zo
Choco had gekaapt en ik mocht hem openen maar lukte inderdaad nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veels te lang daarom probeerde ik het ook al maar dat lukte niet
nee die zit in de klikoquote:
Waar is deel 333quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Klagen terwijl je nooit mee post hierquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Begrijp niet dat die gast niet gewoon een topic open ban krijgtquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Choco had gekaapt en ik mocht hem openen maar lukte inderdaad niet
Komt omdat ik die gedelete heb. Eerst had ik choco's kaap gesloten, toen kon brownie geen nieuw topic openen. Dus deleten, maar dat lukte ook niet.quote:
Niet wetenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Klagen terwijl je nooit mee post hier![]()
Nodig houd je in het is een mod![]()
plas in haar kontquote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
ik dacht, dat ik een ban had, omdat ik zei, val toch allemaal doodEn dat ik daarom niet naar de volgende kon.
Maar dat zei ik alleen maar omdat mn moeder en ik weer ruzie hadden.
quote:
Wat wil je als TT en OPplaatje?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Choco had gekaapt en ik mocht hem openen maar lukte inderdaad niet
ach maakt me niet zo uit hoorquote:
GHEHEHEHEHquote:
Maar door Tess kijk je er wel naquote:Op zondag 27 januari 2013 21:05 schreef JRRY het volgende:
Maar Tess Milner presenteert wel kütprogramma's.
Uh timmmmm is gewoon baas hoor, wats met jouquote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Chocoprince het volgende:
Goh. Ik zie nu pas waarom het fout was hier te registreren. Niet alleen zeikt iedereen elkaar af, scheld men met ***PEEP*** en weet ik veel wat, en word vervolgens mijn kapsalon topic ook nog is gesloten en komt de stoere postbodemoderator ook nog even een leuke actie maken waardoor alle kontenlikkers lachen.
Post gewoon leuk mee, hou je aan de regels en alles is fijn. Overigens hou ik niet van mensen die met kanker schelden. DM me naar de posts als het in NWS of JNG gebeurt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Chocoprince het volgende:
Goh. Ik zie nu pas waarom het fout was hier te registreren. Niet alleen zeikt iedereen elkaar af, scheld men met ***PEEP*** en weet ik veel wat, en word vervolgens mijn kapsalon topic ook nog is gesloten en komt de stoere postbodemoderator ook nog even een leuke actie maken waardoor alle kontenlikkers lachen.
Ik lik niet graag aan konten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Chocoprince het volgende:
precies wat ik dachtquote:
Klopt, zaterdagquote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Timmmmm, je bent binnenkort jarig
Hoe oud word je danquote:
je krijgt van mij weer een digitale knuffel met tong.quote:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je krijgt van mij weer een digitale knuffel met tong.
Nog 30 weken werken en dan een weekje vrijquote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Stuart het volgende:
Nog 3 weken keihard werken en dan 1 klein weekje vrij
Je bent pas in augustus 1 weekje vrijquote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog 30 weken werken en dan een weekje vrij
Nee juliquote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent pas in augustus 1 weekje vrij
Dat is echt te weinig en dat duurt te lang! Je moet meer vrij eisenquote:
Ja ik weet het.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt te weinig en dat duurt te lang! Je moet meer vrij eisen
Meer werken? Je werkt toch al 5 dagen per week?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Mijn ouders willen ook dat ik meer ga werkenDaar heb ik dus telkens ruzie over.
Ik krijg er maar drie.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meer werken? Je werkt toch al 5 dagen per week?
En je hebt toch gewoon recht op iets van 5 weken vakantie per jaar
Lastig. Ligt ook wel aan de manier waarop je het vraagt overigens natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik krijg er maar drie.
En ja meer werken. Bijvoorbeeld, ik werk deze week 27 uur. Maar dat vinden ze te weinig. En dan zeggen ze: ja ga meer vragen aan je baas. Maar ik vind dat niet kunnen eigenlijk, ik ben er pas zo kort en dan al gaan zeuren. Vind dat ik daar nog even mee moet wachten hoor.
Ja en dat weet ik dus niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lastig. Ligt ook wel aan de manier waarop je het vraagt overigens natuurlijk
Ik zou me er niet zo druk om maken. Je kunt altijd informeren of de mogelijkheid bestaat dat je meer uren gaat werken. Je bent beschikbaar en vind het leuk zeg je danquote:
Ja dat is wel goedquote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk om maken. Je kunt altijd informeren of de mogelijkheid bestaat dat je meer uren gaat werken. Je bent beschikbaar en vind het leuk zeg je dan
Vervelend natuurlijk dat je het niet goed genoeg doet volgens je moeder. Zeg haar dat je er achteraan gaatquote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is wel goedMaar elke dag horen van je moeder dat je zo weinig werkt is gewoon vervelend. En dan reageer ik weer als een 'bitch' volgens haar en loopt ze te schreeuwen door het huis
Terwijl ik dat zelf helemaal niet door heb. Zo reageer ik altijd
Maar zij vat het dan weer zo op.
Natuurlijk. Je kunt het beter maar even delen met een anderquote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
Zo ff zeiken hoor. Soms is dat ook wel fijn
hahaha ja dat kan ik ook wel doen iddquote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vervelend natuurlijk dat je het niet goed genoeg doet volgens je moeder. Zeg haar dat je er achteraan gaat
oke is goeeedquote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Skaddies, ik ga slapen. Als bij het volgende topic, je weer geen nieuwe kan openen heb ik de reeks stukgemaakt, dan moet je gewoon een nieuw topic openen en een TR plaatsen of ze hem willen koppelen. Dan zorg ik wanneer ik er weer ben dat ik de reeks weer maak
Welterusten Timquote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Skaddies, ik ga slapen. Als bij het volgende topic, je weer geen nieuwe kan openen heb ik de reeks stukgemaakt, dan moet je gewoon een nieuw topic openen en een TR plaatsen of ze hem willen koppelen. Dan zorg ik wanneer ik er weer ben dat ik de reeks weer maak
Dacht dat je minder zou posten vandaagquote:
Ja, dat dacht ik eigenlijk ook. Nou ja, morgen dan maarquote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je minder zou posten vandaag
Maar dat is savonds toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik eigenlijk ook. Nou ja, morgen dan maar
Dan moet ik immers weer werken
ik weet niets leuks voor in de voorjaarsvakantie. weet jij iets om te doen voor twee vrienden in de voorjaarsvakantie?quote:
Huh? Nee, ik werk morgen heel lang. Van 8 tot 8 ongeveer. Ik heb tussendoor misschien wel wat tijd maar geen urenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is savonds toch?![]()
Ook Hoi Hypo
Oh dacht dat je zei dat je werk vooral savonds wasquote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Huh? Nee, ik werk morgen heel lang. Van 8 tot 8 ongeveer. Ik heb tussendoor misschien wel wat tijd maar geen uren
Weekendje weg?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik weet niets leuks voor in de voorjaarsvakantie. weet jij iets om te doen voor twee vrienden in de voorjaarsvakantie?
Nee, vooral overdag en 2x per week werk ik ook 's avonds nog.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat je zei dat je werk vooral savonds was
Waarnaar toe?quote:
12 uur per dag is wel aardig lang inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, vooral overdag en 2x per week werk ik ook 's avonds nog.
schaatsen. Films kijken. Slapen. Series kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik weet niets leuks voor in de voorjaarsvakantie. weet jij iets om te doen voor twee vrienden in de voorjaarsvakantie?
Huisje huren. ergens aan de kust. ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarnaar toe?En waar overnachten we?
hier zou ik voor tekenen. alleen dan het liefste ergens anders dan bij ons thuis, maar gewoon... ergens. liefst ver wegquote:Op zondag 27 januari 2013 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
schaatsen. Films kijken. Slapen. Series kijken.
Geen idee.![]()
Ik ben de hele voorjaarsvakantie alleenvrijwel al mijn vrienden zijn op skireis met school en Heppie heeft andere week vrij.
Ja, maar ik heb soms wel eens een uurtje tussendoor voor mezelfquote:Op zondag 27 januari 2013 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
12 uur per dag is wel aardig lang inderdaad
Kom hierheen. Dan ben ik ook niet alleen. En is ver weg.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
hier zou ik voor tekenen. alleen dan het liefste ergens anders dan bij ons thuis, maar gewoon... ergens. liefst ver wegideeën?
Is dat realistisch als 15- en 14-jarigen?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huisje huren. ergens aan de kust. ofzo.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Is dat realistisch als 15- en 14-jarigen?
Dealquote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kom hierheen. Dan ben ik ook niet alleen. En is ver weg.
Nee dusquote:
Oh je hebt ook nog 14-jarigen bij je vrienden. Nee dan nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Is dat realistisch als 15- en 14-jarigen?
Jij hebt vast ook vanaf 15-02 of zo vakantie hehquote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
DealGezellig met z'n drieën films kijken
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je hebt ook nog 14-jarigen bij je vrienden. Nee dan niet
Geen idee eigenlijk. Moet ik opzoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook vanaf 15-02 of zo vakantie heh![]()
Op een camping kan wel. als het lekker weer is maarjaquote:
Ben je regio zuid?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Moet ik opzoeken.
Vanaf 18 feb hebben wij vakantiequote:
Kamperen durf ik nog niet aan in februariquote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een camping kan wel. als het lekker weer is maarja
I don't blame youquote:Op zondag 27 januari 2013 22:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kamperen durf ik nog niet aan in februari
Nee ik weet het ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kamperen durf ik nog niet aan in februari
Ik heb ook vrij van 16-24 februariquote:Op zondag 27 januari 2013 22:01 schreef Hypocriet het volgende:
IK WIL OOK BIJ HET NORMALE DEEL VAN NEDERLAND HOREN.
Hoe komt hij daar though?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit is een uitzonderlijk goed idee trouwens.
Ja tochquote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit is een uitzonderlijk goed idee trouwens.
Met de treinquote:
Wooooop woooooopquote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zelfs London heeft op een normale tijd vakantie![]()
nee toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij hebt vanaf 11-02 vakantie ja?!
quote:
Efteling is duur en vervoer naar Efteling is duurquote:
Railrunner kaartjesquote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OV?Dat kan Faux. wel. Denk ik.
Dat kon ik toen ik 12 was ook nog wel alleen.
Wist niet dat er OV die kant uit ging. Ik dacht dat het ergens verstopt zat in Brabantquote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OV?Dat kan Faux. wel. Denk ik.
Dat kon ik toen ik 12 was ook nog wel alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oh, tja. Zoek een ander pretpark dat wel dicht bij je is?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Efteling is duur en vervoer naar Efteling is duurDan ga ik liever naar de "echte" Efteling eigenlijk
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben nog nooit naar efteling geweestIk ben nog nooit in de Python geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achtbanen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wist niet dat er OV die kant uit ging. Ik dacht dat het ergens verstopt zat in Brabant
Drievliet komt het dichtstbij. Is dat wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, tja. Zoek een ander pretpark dat wel dicht bij je is?
OH. Je woont in een niet-carnavalvierende regio natuurlijkquote:
Achtbanenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Python geweest![]()
Achtbanen
Jaaquote:
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Drievliet komt het dichtstbij. Is dat wat?
carnavalquote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OH. Je woont in een niet-carnavalvierende regio natuurlijkbah. Ik wil niet meer hier wonen.
Nee, das niksquote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Drievliet komt het dichtstbij. Is dat wat?
Je hebt toch ook bussen?quote:
Nee.quote:
Komt wel goed schatje. Roos vicee.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OH. Je woont in een niet-carnavalvierende regio natuurlijkbah. Ik wil niet meer hier wonen.
Zekerquote:
Duinrell is sowieso leukste pretparkquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker![]()
En in de winter mag je daar langer blijven
Dat is een ingewikkeld systeem in NLquote:
Mee eensquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duinrell is sowieso leukste pretpark
Nee het ov in Engeland is lekker. 20 km met de trein betaal je al een weeksalaris voorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een ingewikkeld systeem in NL
Graagquote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Roos vicee.
Ja heel erg.quote:
Met je Oyster card is London een walhalla bedoel jequote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het ov in Engeland is lekker. 20 km met de trein betaal je al een weeksalaris voor
Ooit bijna verdronken?quote:
FOK!kenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Graag
Nee maar serieus. Ik weet echt niet wat ik moet doen in de vakantie. Er is niemand.
Gewoon, slapen, eten. En films kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Graag
Nee maar serieus. Ik weet echt niet wat ik moet doen in de vakantie. Er is niemand.
Ik zal fok!ken voor jou en je hebt heppiequote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen FOK!kers om mee te FOK!ken want die hebben nog school dan.
Alleen als ik dat wilquote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Stuart, heb je ook een engels accent?
Weet ik niet. Maar ik durf alleen te zwemmen als ik de bodem kan raken. Afgelopen zomer voor het eerst in de zee gezwommen en ik was echt zo bang toen ik de bodem niet meer voelde. Dacht dat ik geen lucht meer kreegquote:
Ik wil mensen om dat mee te doenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, slapen, eten. En films kijken.
Allll by myseeeeeeelf
Nee tuurlijk nietquote:
omg omg omg. Vids, memo's, mp3's nuquote:
Jeetje, wat jammer zegquote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik durf alleen te zwemmen als ik de bodem kan raken. Afgelopen zomer voor het eerst in de zee gezwommen en ik was echt zo bang toen ik de bodem niet meer voelde. Dacht dat ik geen lucht meer kreegEn glijbanen vind ik al helemaal eng
Zo benauwd en dan maak ik me druk over hoe ik dan weer ik het water beland en hoe diep dat dan zal zijn enz
Lievquote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zal fok!ken voor jou en je hebt heppie
Mijn moeder heeft dat ook een beetje, met heel donker open waterquote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik durf alleen te zwemmen als ik de bodem kan raken. Afgelopen zomer voor het eerst in de zee gezwommen en ik was echt zo bang toen ik de bodem niet meer voelde. Dacht dat ik geen lucht meer kreegEn glijbanen vind ik al helemaal eng
Zo benauwd en dan maak ik me druk over hoe ik dan weer ik het water beland en hoe diep dat dan zal zijn enz
Dan weet ik het ook niet.quote:
Gewoon beetje spammen, vind ie leukquote:Op zondag 27 januari 2013 22:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Liev
nee want die heeft ook een week later vakantie.
Die gaan echt ziek hardquote:Op zondag 27 januari 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Ik vind die dichte glijbanen op Duinrell echt super super super tof![]()
Hier in NL?quote:
Dat je in zo'n ronde bak wordt gelanceerd is ook stoerquote:
Oh, dat lijkt me echt afgrijselijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat ook een beetje, met heel donker open waterMaar die is dus wel bijna verdronken, vandaar.
maar maarquote:Op zondag 27 januari 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon beetje spammen, vind ie leuk
jij quote raar.quote:
Ik echt nietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Ik vind die dichte glijbanen op Duinrell echt super super super tof![]()
Verras hem dan!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar maarik wil bij Heppie zijn dan
Niet via FOK!
Ik bedoel die haai en die ander. Niet de blitz en flits of hoe ze ook heten. Die gaan inderdaad dwaas snel. Die 2 met die ronde bakken vind ik wel gaaf en die gaan ook hardquote:
1 glijbaan is gesloten daar omdat er dode zijn gevallen he.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je in zo'n ronde bak wordt gelanceerd is ook stoer
Ja ze had geluk want toen kwam haar zus en een vriendin net langs. En toen zagen ze haar op de bodem liggen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me echt afgrijselijk.
Ik heb ook alleen maar zwemdiploma A omdat ik niet verder durfde. Ik kon het wel allemaal, maar deed het wel jankend als klein kind
Hmmmmz, ja dat had ik ook bij 1 en dat vond ik ook niet tofquote:Op zondag 27 januari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik echt nietBij eentje, kon ik geen adem meer halen.
Omg super engquote:Op zondag 27 januari 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 glijbaan is gesloten daar omdat er dode zijn gevallen he.
[..]
Ja ze had geluk want toen kwam haar zus en een vriendin net langs. En toen zagen ze haar op de bodem liggen.
hiquote:
Dodequote:Op zondag 27 januari 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 glijbaan is gesloten daar omdat er dode zijn gevallen he.
[..]
Ja ze had geluk want toen kwam haar zus en een vriendin net langs. En toen zagen ze haar op de bodem liggen.
hequote:
Nee ik dus ook niet. Dus daarna ging ik vrienden maken in een bad waar je wel de bodem kon raken. Kleine kinderen dusquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, ja dat had ik ook bij 1 en dat vond ik ook niet tof![]()
Ja klopt. Zijn paar mensen verdronken. Echt dom ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dode![]()
Was dat die zich helemaal vulde met water? Dat zou ik niet durven![]()
Whehehehequote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet. Dus daarna ging ik vrienden maken in een bad waar je wel de bodem kon raken. Kleine kinderen dus
hee dienquote:
Eng Idee man. Ik vind glijbanen wel cool maar niet als ik niet normaal kan ademen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Zijn paar mensen verdronken. Echt dom ook.
Ja maar ik zie de lol er ook niet van in? Die bak vulde zich helemaal vol met water en toen kreeg je 15 sec. ofzo geen lucht en toen werd je afgeschoten? zo was hetquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eng Idee man. Ik vind glijbanen wel cool maar niet als ik niet normaal kan ademen.
Heb ook astma dus dat gaat dan niet zo lekker samen![]()
quote:
quote:
quote:
Altijd zoveel quoten als ik hier binnen kom, maar het is me weer gelukt..quote:
Wel oke. Met jou?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Altijd zoveel quoten als ik hier binnen kom, maar het is me weer gelukt..
Hoe gaat het hier?
Nee, daar snap ik de lol ook niet van. Bizar gewoonquote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik zie de lol er ook niet van in? Die bak vulde zich helemaal vol met water en toen kreeg je 15 sec. ofzo geen lucht en toen werd je afgeschoten? zo was hetDat is toch niet leuk
whut? Is dat serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik zie de lol er ook niet van in? Die bak vulde zich helemaal vol met water en toen kreeg je 15 sec. ofzo geen lucht en toen werd je afgeschoten? zo was hetDat is toch niet leuk
Ik heb het niet zo op voyeursquote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
zo, dientje's lurkchecker gespamd
Die glijkbaan is al paar jaar dicht hoorquote:
ik weet het nietquote:
quote:
dan haal je hem weg?quote:
populaire boiquote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Altijd zoveel quoten als ik hier binnen kom, maar het is me weer gelukt..
Hoe gaat het hier?
echt niet?quote:
quote:
niet weer beginnenquote:
Lastige vraag. Ik denk het 'alleen' achter blijven als mijn ouders er niet meer zijn. Misschien is dat anders als ik tegen die tijd samen met iemand ben thoughquote:
ben je zwanger?quote:
quote:
Dan moet je er snel wat aan doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
Ik heb sowieso wel eens het gevoel dat mijn leven te snel voorbij gaat en ik het aan het verkloten ben en dat straks mijn ouders er niet meer zijn en ik ze de laatste 7 jaar nauwelijks heb gezien
awhquote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
Ik heb sowieso wel eens het gevoel dat mijn leven te snel voorbij gaat en ik het aan het verkloten ben en dat straks mijn ouders er niet meer zijn en ik ze de laatste 7 jaar nauwelijks heb gezien
Juist dat het niet te vermijden is is eng dan denk ik hequote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
De dood is ook eng ja. Maar dat kun je niet vermijden
Ja, moet ook maar eens goed gaan nadenken wat ik wil enzoquote:
ik vind het leven maar langzaam gaan, vooral als je moet wachten tot je tosti klaar isquote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
Hoevaak zie je je ouders nu dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet ook maar eens goed gaan nadenken wat ik wil enzo
Ja dat is zoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist dat het niet te vermijden is is eng dan denk ik he
Dat is inderdaad wel veel te weinig ja.quote:
Iemandquote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
Wat zou je nu heel graag willen hebben? Maakt niet uit wat, eten, spullen, iemand.
Zo, je bent op dreefquote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
Wat zou je nu heel graag willen hebben? Maakt niet uit wat, eten, spullen, iemand.
Heppie.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
quote:
helemaal niksquote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
zuurkoolquote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
Qua waarde niet heel verschillend voor jou toch?quote:
ik heb zin in tosti door gaygayquote:
ja togggquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
Ik zou wel een eigen huis willen hebben. Zonder mn moeder erin.
zes minuten te vroeg, kom zo maar terugquote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
Ik zou wel een eigen huis willen hebben. Zonder mn moeder erin.
Hoquote:
ja goed en met jou?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
Pittig gappig maar zuur is gewoon guy pittig gaat als bijvoeglijk naamwoord de wereld overnemen #waarheid haah
Ja gehackte facebook allesquote:
?quote:
Kan het me voorstellen. Wilde alleen even bevestiging.quote:
Hee rockquote:
hij is niet in staat om te praten, ik spreek voor hem nuquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Wilde alleen even bevestiging.
Heb ik hem in een kunstmatige coma gebracht?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hij is niet in staat om te praten, ik spreek voor hem nu
spanneundquote:
Kaolo spannend. Net als de lapo. Kei spannend alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |