quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
Hee, LB heeft geeneens 5 minuten gehad vieze kaper!
Veels te lang daarom probeerde ik het ook al maar dat lukte nietquote:
vertel ons watquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Die topickaaps ben ik een beetje zat. Dan maar zo
Choco had gekaapt en ik mocht hem openen maar lukte inderdaad nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veels te lang daarom probeerde ik het ook al maar dat lukte niet
nee die zit in de klikoquote:
Waar is deel 333quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Klagen terwijl je nooit mee post hierquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Begrijp niet dat die gast niet gewoon een topic open ban krijgtquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Choco had gekaapt en ik mocht hem openen maar lukte inderdaad niet
Komt omdat ik die gedelete heb. Eerst had ik choco's kaap gesloten, toen kon brownie geen nieuw topic openen. Dus deleten, maar dat lukte ook niet.quote:
Niet wetenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Klagen terwijl je nooit mee post hier![]()
Nodig houd je in het is een mod![]()
plas in haar kontquote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
ik dacht, dat ik een ban had, omdat ik zei, val toch allemaal doodEn dat ik daarom niet naar de volgende kon.
Maar dat zei ik alleen maar omdat mn moeder en ik weer ruzie hadden.
quote:
Wat wil je als TT en OPplaatje?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Choco had gekaapt en ik mocht hem openen maar lukte inderdaad niet
ach maakt me niet zo uit hoorquote:
GHEHEHEHEHquote:
Maar door Tess kijk je er wel naquote:Op zondag 27 januari 2013 21:05 schreef JRRY het volgende:
Maar Tess Milner presenteert wel kütprogramma's.
Uh timmmmm is gewoon baas hoor, wats met jouquote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Chocoprince het volgende:
Goh. Ik zie nu pas waarom het fout was hier te registreren. Niet alleen zeikt iedereen elkaar af, scheld men met ***PEEP*** en weet ik veel wat, en word vervolgens mijn kapsalon topic ook nog is gesloten en komt de stoere postbodemoderator ook nog even een leuke actie maken waardoor alle kontenlikkers lachen.
Post gewoon leuk mee, hou je aan de regels en alles is fijn. Overigens hou ik niet van mensen die met kanker schelden. DM me naar de posts als het in NWS of JNG gebeurt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Chocoprince het volgende:
Goh. Ik zie nu pas waarom het fout was hier te registreren. Niet alleen zeikt iedereen elkaar af, scheld men met ***PEEP*** en weet ik veel wat, en word vervolgens mijn kapsalon topic ook nog is gesloten en komt de stoere postbodemoderator ook nog even een leuke actie maken waardoor alle kontenlikkers lachen.
Ik lik niet graag aan konten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Chocoprince het volgende:
precies wat ik dachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |