quote:In dit programma gaan John van den Heuvel en zijn team ouders proberen te helpen die zijn geconfronteerd met een internationale kinderontvoering door hun ex-partner.
Het is zo’n beetje het ergste wat je als ouder kan overkomen: op een dag sta je op het schoolplein en je ziet je kind niet. Ook niet als iedereen naar huis is en het schoolplein leeg. Razende paniek neemt de overhand; je belt met vrienden, familie, kennissen, school, sportclubs etc. Na verloop van tijd moet je de vreselijke conclusie trekken: mijn kind is echt weg.
dit en dan volgende week deel 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja! Of misschien dan Obese en Ontvoerd na elkaar? Of Ontvoerd vanavond laatste aflevering?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef hexje het volgende:
Had iemand niet iets gezegd over deze zaak. in 1 van de vorige topics
Jon.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef MissJ het volgende:
oooh, Obese dus om 20.00, dus dan geen Sjon meer denk ik.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Gulmez het volgende:
ze zijn de enige daaro met mooie osso maar wss van nederlands geld de rest om die huis heen is troep je weet zelf
Ondertiteling ???quote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Gulmez het volgende:
ze zijn de enige daaro met mooie osso maar wss van nederlands geld de rest om die huis heen is troep je weet zelf
WTF did i just read?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Gulmez het volgende:
Zijn moeder is degene die geld heeft, uit een familiebedrijf wat ze verkocht hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Gulmez het volgende:
Volgens die Turkische mevrouw is het Jon.quote:
Hoezo, kind wilde niet mee.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef Enchanter het volgende:
John zou het goed doen als kinderlokker
moraalridderquote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef LXIV het volgende:
Uiteindelijk worden in dit programma, net als in The Voice of Holland Kids, de kinderen weer opgeofferd voor de kijkcijfers.
Of zou RTL(4) niet in de gaten hebben dat wanneer het ze echt om de kinderen ging, het beter was zonder camera's en swat-team, maar met iemand van de kinderbescherming en een psycholoog?
Ware woorden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef LXIV het volgende:
Uiteindelijk worden in dit programma, net als in The Voice of Holland Kids, de kinderen weer opgeofferd voor de kijkcijfers.
Of zou RTL(4) niet in de gaten hebben dat wanneer het ze echt om de kinderen ging, het beter was zonder camera's en swat-team, maar met iemand van de kinderbescherming en een psycholoog?
Dat is dus niet waar. Zonder John was het al allemaal gelukt en in ordequote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Gulmez het volgende:
Zonder dat progamma was de situatie nog niet opgelost en nu wel.
Ze doen het voor kijkcijfers en ze bereiken wat moois + + situatie toch ?
Dan kan je eerder zeggen dat wegmisbruikers troep is, je bereikt er niks mee om het te filmen en je zet mensen ongevraagd op beeld en het heeft geen meerwaarde om dat te filmen, dit wel omdat ze nu ook het kind terug hebben
Hoe dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Zonder John was het al allemaal gelukt en in orde
Is de aflevering van vanavond in scéne gezet?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
TV / [RTL4] Ontvoerd #6 Kinderontvoerder kan toveren in Turkije
Had zij zelf die advocaten geregeld?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
TV / [RTL4] Ontvoerd #6 Kinderontvoerder kan toveren in Turkije
Beetje vreemd zoals alles ineens in een stroomversnelling kwam he en vader ineens mee ging werkenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is de aflevering van vanavond in scéne gezet?
Maar waarom dan toch John op het laatst toch laten filmen?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Beetje vreemd zoals alles ineens in een stroomversnelling kwam he en vader ineens mee ging werken
Ik wil best wel geloven dat ze meer van John had verwacht dan dat ze uiteindelijk kreeg.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik geloof het niet, john zou zijn handen ervan afgetrokken hebben en dan zou yelda hem weer uitgenodigd hebben voor de final shot
Indd vreemd gesprek. Alsof ie al van alles wist.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel apart dat Metin al leek te weten dat John in Turkije was toen die laatste hem belde![]()
Zou Metin een acteur zijn? net als die ophaalmeisjes op Schiphol?
Ze zullen wel wat eruit geknipt hebben of iets maar acteurs dat lijkt me onwaatschijnlijk gezien dat gedoe met de advodaten enzo dat kan je echt niet in scene zetten denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel apart dat Metin al leek te weten dat John in Turkije was toen die laatste hem belde![]()
Nee hoor ophaalcomite is zeker niet fakequote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
quote:Special waarin iedereen uit het eerste seizoen van 'Ontvoerd' wordt bezocht om te kijken hoe de situatie nu is. Destijds ging het om zaken van internationale kinderontvoering die werden opgelost.
Het is zo’n beetje het ergste wat je als ouder kan overkomen: op een dag sta je op het schoolplein en je ziet je kind niet. Ook niet als iedereen naar huis is en het schoolplein leeg. Razende paniek neemt de overhand; je belt met vrienden, familie, kennissen, school, sportclubs etc. Na verloop van tijd moet je de vreselijke conclusie trekken: mijn kind is echt weg.
Op woensdag 21 augustus is er de special waarin iedereen uit het eerste seizoen van 'Ontvoerd' wordt bezocht om te kijken hoe de situatie nu is.
En een jurkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef tralalala het volgende:
Mooie inrichting.
Een bank, een tv en een schilderij.
Wtf, ze is onherkenbaar in beeld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef tralalala het volgende:
Oeh, ik wil wel zien hoe het met dat Oostblokmilfje gaat, komt zij ook vanavond?![]()
Viel me ook op. Ze was voorheen toch gewoon herkenbaar in beeld?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wtf, ze is onherkenbaar in beeld.
Dit dus. Ja, ze was in die afleveringen gewoon herkenbaar in beeld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Viel me ook op. Ze was voorheen toch gewoon herkenbaar in beeld?
nierbekkenontstekingquote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef MissJ het volgende:
Waaraan is ze overleden dan vraag ik me af.. Zo jong was ze.
ik ookquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 20:54 schreef utrecht1970 het volgende:
Niet gehoord wel nieuwsgierig, spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op zondag 20 april 2014 20:54 schreef utrecht1970 het volgende:
Niet gehoord wel nieuwsgierig, spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op zondag 20 april 2014 20:56 schreef hexje het volgende:
[..]thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist het te laat maar zonet de uitzending gekeken.quote:
Dat dacht ik ook meteenquote:Op zondag 27 april 2014 20:13 schreef Me_Wesley het volgende:
Marokkaan en een Bosniër, dan heb je ook een combinatie
30 jaar ouder dan haar. Geen idee hoe oud zij is.quote:
Ja zou je zeggen hequote:Op zondag 27 april 2014 20:24 schreef MissJ het volgende:
is die kale in die auto ook een Bosniër? Hij heeft wel zo'n soort accent.
Geen idee, niks van meegekregenquote:Op zondag 27 april 2014 21:00 schreef Doler12 het volgende:
Ik heb niet alles gezien, maar wat heeft de rechter in Bosnië bepaald?
Dat ja. Aan de ene kant zal hij zijn vader wel een soort van haten voor wat hij hem heeft aangedaan toen hij zelf ontvoerd was, maar aan de andere kant zal hij misschien wel iets hebben van het blijft wel mijn vader.quote:Op zondag 27 april 2014 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Echt sneu voor hem, hij heeft het er zichtbaar moeilijk mee
klopt, er schijnt een Europees arrestatiebevel voor hem te zijn, vandaar.quote:Op zondag 27 april 2014 21:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Kennelijk kan hij gearresteerd worden in Kroatië.
Okquote:Op zondag 27 april 2014 21:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Kennelijk kan hij gearresteerd worden in Kroatië.
Ja voelt toch als een soort verraad naar je vader denkquote:Op zondag 27 april 2014 21:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat ja. Aan de ene kant zal hij zijn vader wel een soort van haten voor wat hij hem heeft aangedaan toen hij zelf ontvoerd was, maar aan de andere kant zal hij misschien wel iets hebben van het blijft wel mijn vader.
denk het ook jaquote:Op zondag 27 april 2014 21:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja voelt toch als een soort verraad naar je vader denk
Hopelijk is dat niet nodigquote:Op zondag 27 april 2014 21:12 schreef CookieSlikker het volgende:
Zal er politie om de hoek staan? Hij gaat er immers vandoor
Alsof een stempel het opeens officieel maaktquote:Op zondag 27 april 2014 21:24 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Tsja iedereen kan wel met een papiertje wapperen
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef Travel. het volgende:
Is het wel slim om dat kind nu weer uit zijn vertrouwde omgeving te halen?
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 april 2014 21:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alsof een stempel het opeens officieel maakt
Daarom was het dus een kansloze opmerkingquote:
Spanjequote:
oh, ja!quote:
Er was wel een uitspraak van de Nederlandse rechtbank dat kind naar vader moet, maar Spaanse rechtbank had dat (nog) niet overgenomen. Moeder heeft geweigerd om kind aan vader mee te geven en toen kon John verder niets doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:40 schreef Max23 het volgende:
Ik schakel net in. Hebben ze dit vorig jaar ook geprobeerd? En waarom ging dat toen niet goed?
Ah oke, bedanktquote:Op zondag 4 mei 2014 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Er was wel een uitspraak van de Nederlandse rechtbank dat kind naar vader moet, maar Spaanse rechtbank had dat (nog) niet overgenomen. Moeder heeft geweigerd om kind aan vader mee te geven. Nu heeft Spaanse rechtbank wel de uitspraak ook overgenomen. Moeder zegt echter nooit die brief te hebben ontvangen. Zojuist hebben ze die dus op straat alsnog aan haar persoonlijk afgegeven.
Moeder wilt pa geen structureel contact gunnen met zoon. Verder is zoon ontvoerd uit Nederland; meegenomen door ma zonder toestemming van pa.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:22 schreef Triptamine2 het volgende:
Puur op gevoel zeg ik: Laat dat joch lekker als een godenzoon in Mallorca leven en die pa af en toe op en neer reizen.
Edit: ik kijk de aflevering nu pas en ben pas rond de 10e minuut. Maar ze willen dat kind dus UIT Mallorca meenemen naar de fokking Schilderswijk?____!
Dat is ook zo, maar om dat kind dan wederom uit zijn leven wat ie daar heeft, en van het paradijselijke Mallorca, af te sleuren en hem dan in de Schilderswijk te dumpen is puur mishandeling.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:28 schreef Obama het volgende:
[..]
Moeder wilt pa geen structureel contact gunnen met zoon. Verder is zoon ontvoerd uit Nederland; meegenomen door ma zonder toestemming van pa.
oh joh zelfs een deel 3. Ben benieuwd, hoop dat het nu wel lukt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Net zitten kijken, wat frustrerend. Volgens mij komt zondag deel 3
Ja dacht ik net te zien bij een voorstukje maar weet het niet zekerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh joh zelfs een deel 3. Ben benieuwd, hoop dat het nu wel lukt.
Nee toch nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh joh zelfs een deel 3. Ben benieuwd, hoop dat het nu wel lukt.
oh ok hihiquote:
Echt een vreselijk verhaal. Wat enorm frustrerend moet dat zijn en hoe moet je je leven zo leven?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:23 schreef Obama het volgende:
Wel vreselijk voor de moeder. Ik kan niet geloven dat die pa er steeds keer op keer er mee weg komt.
Jep tragisch. Zulke afwegingen zijn moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt een vreselijk verhaal. Wat enorm frustrerend moet dat zijn en hoe moet je je leven zo leven?
Wat ik ook wel erg pijnlijk vond wat hoe dat jongste meisje duidelijk doodsbang was voor die moeder of althans bang om met haar te praten. Wat zal die vader allemaal wel niet verteld hebben en mee gedreigd?
Ik vraag me wel af of het in dit geval niet erg traumatisch zal zijn voor dat meisje als die met geweld daar weggehaald gaat worden en dan naar een wildvreemd land moet naar een moeder en broer die ze niet kent en waar ze waarschijnlijk nare ideeen over heeft.
quote:De twee zoons van Sheila Zandwijken wonen al vijf jaar bij hun grootmoeder in de jungle van Suriname. Zij weigert ze terug te geven aan hun moeder in Nederland. John en zijn team reizen af om een doorbraak te realiseren.
ok dan... Heb de hele aflevering al niet goed opgelet, maar wat voor moeder ben je dan zegquote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Moeder kon maar 2 tickets terug betalen. Daarna duurde het 2 ja a r voor ze leven weer op de rit had en oma wil nu eerst geld zien
Welke moeder? De moeder of de moeder van de moeder?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok dan... Heb de hele aflevering al niet goed opgelet, maar wat voor moeder ben je dan zeg
Moeder van de jongens. Dat ze zonder haar kinderen terug gaat naar Nederland.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Welke moeder? De moeder of de moeder van de moeder?
Die zullen wel louter bestookt met slechte verhalen over moeder.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Kinderen zijn lekker blij om de moeder te zien.
Geen geld.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Zij had toch ouderlijk gezag. Waarom niet meteen rechtzaak gestart. Lijkt dat er meer speelde
quote:
Dat dacht ik ook ja toen ik dat las. Ik dacht dit kan je toch niet menen? Die vent maakt straks gewoon weer dezelfde fout, die gaat het echt nog een keer proberen maar dan wellicht naar een plek waar ze helemaal onvindbaar zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 22:44 schreef Injetta het volgende:
Pfff, wat een drama weer voor die moeder en wat afschuwelijk om in de hol van het leeuw te gaan om je kinderen daar weg te halen.
Ongelofelijk hoe het die familie lukte om het zo tegen te werken.
Arme kinderen dat ze zo onder druk waren gezet om maar vooral te roepen dat ze niet wilden.
Ik heb ademloos zitten kijken.
Het lijkt erop dat het goed gaat nu, maar het zinnetje aan het einde doet het ergste vrezen: er wordt onder strikte voorwaarden een omgangsregeling met vader gestart.
Laat eerst die kinderen al hun trauma's verwerken en als ze oud genoeg zijn om op eigen benen te staan, kunnen ze uit vrije wil het contact herstellen.
Ik vrees dat die vader die kinderen altijd zal proberen te indoctrineren en te intimideren.
en als hij kans ziet, neemt hij ze weer mee.
abrupt einde ja...quote:
Ja, ik had hun erna nog wel even willen horen of meer zien van de reis terug.. beetje vreemdquote:Op zondag 6 september 2015 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
abrupt einde ja...
Gelukkig wel goed afgelopen!
dat jaquote:Op zondag 6 september 2015 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja, ik had hun erna nog wel even willen horen of meer zien van de reis terug.. beetje vreemd
Ik kijk wel.quote:Op zondag 13 september 2015 21:16 schreef Negentiendertig het volgende:
Kijkt niemand? Vind het spannend. Vader is op zoek naar dochter Ana-Christina in México. Confrontatie net geweest, maar het meisje rende weg.
Yay, een medekijkerquote:
quote:Op zondag 13 september 2015 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
Ze appen met z'n tweetjeseind goed, al goed
nieuwe afleveringen!quote:
Rare dag en tijd om het uit te zenden met al die concurrentie.quote:
Dit VS opsporing gezocht.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:18 schreef MissJ het volgende:
Vanavond om 20:30 de 1e van weer een reeks nieuwe afleveringen
Echt wel!quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:24 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit VS opsporing gezocht.
Deze dan natuurlijk
Nou inderdaad.quote:
Net gekeken maar dit idd. Zo kalm dat ze bleef, respectquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:32 schreef Negentiendertig het volgende:
Alleen de laatste paar minuten gezien, maar wat knap dat die moeder zich zo rustig kon houden
op de foto van het gezin waar het gezicht van vader was weggevaagd leek hij ook niet superturksquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Heb het begin gemist. Zijn haar kinderen half Turks? Ze lijken namelijk helemaal niet half Turks
Ik ookquote:
ja dat dacht ik ook meteenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Die herkend zn vader toch niet meer na 11 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |