abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2013 @ 20:28:20 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122130734

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_122130798
Neem het van de rest aan CotS, door combinaties van je post hier en in andere topics is het echt niet vreemd dat we dit aangeven. Als je bij mij nog in mijn oude functie als maatschappelijk werker langs zou komen, had ik je ook naar een psychiater verwezen. :@

De huisarts is een goed begin. Succes!
pi_122131018
Go for it Cots! Niet omdat je mensen "irriteert" maar omdat je het verdient om een stukje gelukkiger te worden met jezelf.
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 20:33:24 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122131058
Goed zo CotS!

Dat Secret Eaters is echt een programma waarbij je je helemaal goed over jezelf kan voelen _O- Net een meisje die 7000 calorieën per dag eet en niet snapt waarom ze dik is :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 20:35:50 #5
70532 loveli
N
pi_122131238
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef MaJo het volgende:
Goed zo CotS!

Dat Secret Eaters is echt een programma waarbij je je helemaal goed over jezelf kan voelen _O- Net een meisje die 7000 calorieën per dag eet en niet snapt waarom ze dik is :')
Mijn vader zou zeggen "wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht".

Spiegel je aan jezelf, verbeter dan je slechte ik ipv beter te zijn dan de slechtste ander.

In dat kader is het wellicht een idee om de chocomel weg te pleuren :+
crap in = crap out
pi_122131254
quote:
Goed zo CotS!

:P Ik zit me er ook al over te verwonderen

En tja... ik weet het allemaal ook niet zo goed
pi_122131447
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Spiegel je aan jezelf, verbeter dan je slechte ik ipv beter te zijn dan de slechtste ander.

O+
  zondag 27 januari 2013 @ 20:40:08 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122131541
quote:
Goed zo CotS!

Vind jou nou eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een gexonde en normale eter. Ook niet voor dat je aan het 17 dagen dieet begon.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 27 januari 2013 @ 20:41:31 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122131639
Ik snoep ook iets teveel op het moment trouwens.
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 20:47:04 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122132035
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Af en toe toch heerlijk om je lekker te verbazen over anderen ;) ik ben in ieder geval wel altijd eerlijk geweest over wat ik eet, zonder geheimen :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 20:49:59 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122132249
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vind jou nou eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een gexonde en normale eter. Ook niet voor dat je aan het 17 dagen dieet begon.
Dat is toch niet te vergelijken met iemand die meerdere keren per dag fastfood haalt :? Ik heb niet eens overgewicht :D maar klopt dat ik niet de meest gezonde keuzes maakte maar ongezond valt ook wel mee hoor, zo heb ik altijd veel groente en fruit gegeten maar ook veel carbs en drinken met veel suikers. Door hier te posten en het dieet leer ik gezonde keuzes te maken :)
pi_122132441
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Iedereen zit hier met een diep schuldgevoel door TLC :')
pi_122132483
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben ook schuldig ;(
pi_122132584
Hebben jullie soms ook bij sommige mensen de gedachte dat je ze stiekem zou willen volgen om te zien wat ze allemaal eten? Gewoon uit nieuwsgierigheid (en evilheid)
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 20:54:45 #15
70532 loveli
N
pi_122132651
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is toch niet te vergelijken met iemand die meerdere keren per dag fastfood haalt :? Ik heb niet eens overgewicht :D maar klopt dat ik niet de meest gezonde keuzes maakte maar ongezond valt ook wel mee hoor, zo heb ik altijd veel groente en fruit gegeten maar ook veel carbs en drinken met veel suikers. Door hier te posten en het dieet leer ik gezonde keuzes te maken :)
Met het risico dat je jezelf weer gaat verdedigen, elke nut begrijpt dat jij beter eet dan iemand die 7000 kcals snackt, maar een mens met een beetje gezond verstand weet ook dat iemand die gezonder eet dan zo'n uitzondering niet per definitie gezond eet.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 20:54:58 #16
70532 loveli
N
pi_122132678
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie soms ook bij sommige mensen de gedachte dat je ze stiekem zou willen volgen om te zien wat ze allemaal eten? Gewoon uit nieuwsgierigheid (en evilheid)
Nee.
crap in = crap out
pi_122132759
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee.
Ja doei.
pi_122132898
quote:

[..]

Nee.
pi_122132962
Dat zal mijn zieke ziel dan wel wezen ;)
pi_122133023
Als we toch bezig zijn: Ik heb ook gesnoept: 4 koekjes gegeten.. Maar aan de andere kant ook 3 uur geschaatst en uur gefietst. Verder wel gezond gegeten. Dus ja. Overall wel aardig bezig denk ik..
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 20:59:02 #21
70532 loveli
N
pi_122133024
Mo, leg de popcorn weg }:|
crap in = crap out
pi_122133180
DM posten. Ban.
Ja doei.
pi_122133232
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jawel hoor.

Ik vraag me regelmatig af of mensen het nou echt normaal vinden om te eten wat ik wel eens hoor wat normaal is om te eten. En of ze dat dan ook echt doen. En of ze die smeerlapperij nou echt met smaak wegkauwen.

En bij echte dikkerds zou ik ook wel eens een paar dagen een vlieg op de muur willen zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122133281
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Jawel hoor.

Ik vraag me regelmatig af of mensen het nou echt normaal vinden om te eten wat ik wel eens hoor wat normaal is om te eten. En of ze dat dan ook echt doen. En of ze die smeerlapperij nou echt met smaak wegkauwen.

En bij echte dikkerds zou ik ook wel eens een paar dagen een vlieg op de muur willen zijn.
Niet vanuit 'evilheid', mag ik hopen?
Ja doei.
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 21:02:00 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122133298
quote:

[..]

Met het risico dat je jezelf weer gaat verdedigen, elke nut begrijpt dat jij beter eet dan iemand die 7000 kcals snackt, maar een mens met een beetje gezond verstand weet ook dat iemand die gezonder eet dan zo'n uitzondering niet per definitie gezond eet.
Dat is ook zo maar ik mag toch wel iets zeggen over een ongezond iemand zonder dat mijn oude eetpatroon er elke keer bijgehaald wordt?

En ik heb al een paar weken niet gesnoept *O*
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 21:02:16 #27
70532 loveli
N
pi_122133320
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
DM posten. Ban.
Doe maar vanaf dinsdag, daarna heb ik toch geen tijd om te fokken.
crap in = crap out
pi_122133340
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Euh, nou, ik sta nou niet bepaald bekend om mijn menslievendheid :+.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122133342
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Naja... daarmee doel ik vooral op sensatiebeluste nieuwsgierigheid
pi_122133433
quote:
11s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh, nou, ik sta nou niet bepaald bekend om mijn menslievendheid :+.
Ik gelukkig wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_122133436
Aan mijn lijst mag nog bloemkool (bij de avondmaaltijd) en een borrel (nu) worden toegevoegd.
pi_122133476
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik gelukkig wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak dat de kat wijs!
pi_122133494
:7
Ja doei.
pi_122133496
Ik heb me vrijdagmiddag enorm verbaasd over mijn broers, over meekijken gesproken.
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een burger met friet :P en dan thuis nog avondeten opwarmen.

In diezelfde tijd heb ik 1 cappuccino gehad :')
pi_122133770
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef MarMar het volgende:
Ik heb me vrijdagmiddag enorm verbaasd over mijn broers, over meekijken gesproken.
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een burger met friet :P en dan thuis nog avondeten opwarmen.

Dit ken ik van mijn broer en zijn vrouw :P
De twee dagen na kerst heb ik bij hen gelogeerd en 's avonds ging er continue eten. Eerst pasta met een ontzettend machtige roomsaus. Daarna pudding, daarna ijs, daarna twee stroopwafels en een hele boel snoep. En ze snapte niet waarom ik na de pudding echt vol zat.
pi_122133842
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef MarMar het volgende:
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een broodje met friet :P en dan thuis nog avondeten opwarmen.

Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreemdheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)

En dat wat ze mayonaise noemen is ook heel vies, maar geen karton.
pi_122133972
Wij waren gister een dagje met vrienden op pad en zij wilden ook per se naar McDonalds. Bah. Heb een milkshake gedeeld met Baard.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_122133985
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreedheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)

Ze zeggen van wel.. het lijkt er ook op van wel..
Ik ben zelf in de kerstvakantie voor het eerst in 7 jaar weer een macdonnalds in geweest, de eerste keer voor de jongste.
De jongste hoeft niet weer, ze vond het maar vies en ik ben daar heel blij om :)
  zondag 27 januari 2013 @ 21:12:12 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122134074
Mac is ook heel vies. Ik krijg er pukkels van en eet er dus niet meer.
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 21:13:31 #40
70532 loveli
N
pi_122134191
De mac is niet lekker, maar je blijft ik blijf het wel in je m'n hoofd stoppen als ik er iets haal.
crap in = crap out
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 21:13:34 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122134194
Vroeger vond ik de McDonald's geweldig maar tegenwoordig houd ik er niet meer zo van, soms, vooral na een festival kan het wel lekker zijn :@
pi_122134203
O... de Mac vind ik heerlijk hoor
Maar mijn ex zei dat als iemand die normaal gesproken eigenlijk geen vlees lust de mac lekker vindt, dat het dan een heel slecht teken is voor de mensen die vlees lekker vinden.
pi_122134269
Ik ben eens in Zweden of Noorwegen bij de Mac geweest. Voor koffie ofzo. Daar hadden ze iets totaal onbegrijpelijks te koop (volgens zo'n plaatje achter de toonbank). Dus ik dat in m'n beste scandinavisch aangewezen. Bleek een zakje geschapte worteltjes _O- .

Die waren best lekker.
pi_122134308
Het enige wat ik nog bij de MacDrek eet is een salade met gegrilde kip.. Is nog aanvaardbaar. Versere sla zou geen kwaad kunnen.
pi_122134391
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreemdheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)

Er waren twee momenten dat ik de mac ECHT lekker vond:

- nadat ik op de Ramblas in Barca beroofd werd en twee uur op het politiebureau moest wachten voor een verklaring.

- na 10 km hardlopen al mijn energie verbruikt te hebben. Na de burger was de hoofdpijn direct over :+
pi_122134567
hahaha, de mannelijke tegenhanger van 50shades is 'tremendous tractors' volgens topgear. Kinderboek over trekkers _O-
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 21:19:22 #47
70532 loveli
N
pi_122134700
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef the85mc het volgende:
hahaha, de mannelijke tegenhanger van 50shades is 'tremendous tractors' volgens topgear. Kinderboek over trekkers _O-
Oh leuk!
crap in = crap out
pi_122134786
Over trekkers kan je beter deze lezen dan:
pi_122134824
Mckroket! :9~

Verder heb ik vandaag belachelijk gegeten:

O 2 witte broodjes met hagelslag
L yoghurt met appel, bloedsinaaasappel, kiwi en wat muesli
T 2 plakken bananenbrood
T wijntje, handje chips
D anderhalve kom snert
T tiramisu.
pi_122135295
Ook de koffie bij de Mc is niet je-van-het, maar dat doen we dan nog wel eens tijdens een motorritje of wat dan ook. Al zijn er hier heel vaak ook Costa's enzo langs de (snel)weg, dus als we dan koffie halen dan doen we dat daar. Althans, ik, niet we, want Mr.Mo lust geen koffie.

Zo lekker op tijd naar bed O+ Half 9 is 't nu :o :@ nog even wat afleveringen kijken en dan vroeg tukken. Hopelijk morgen goed nieuws!

Welterusten dames en heren!
Ja doei.
pi_122137346
sigme heeft geen koelkast toch? misschien leuk artikel:
http://www.lowtechmagazin(...)t-2-jihyun-ryou.html
Worry is a misuse of imagination
pi_122137639
mscaras nog gezien?
Worry is a misuse of imagination
pi_122138125
Li, was film met een vriendinnetje... mocht er ander nieuws zijn dan hoor je t 8-)
Geen popcorn, wel yoghurt. Ben bijna teleurgesteld dat er niet gesnaaid is :')

Life of Pi gezien! Mooi O+

En MacD vind ik echt niet lekker, keer heel ziek geworden na een cheeseburger daar. Dat helpt wel.
McFlurry's zijn wel lekker!
Dat was t mbt bijlezen geloof ik :P
Be someone that makes you happy
pi_122138479
ik heb de theorie dat mensen die regelmatig bij de Mac eten vernaaide smaakpapillen hebben ofzo :P

Je kan niet van echt lekker! eten houden en met plezier/genot bij de Mac eten.

Da's contradictio in terminis :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 22:10:07 #56
70532 loveli
N
pi_122138929
Beloningscentrum reageert vaag op Mc. Net als een gokkast die mondjesmaat uitbetaalt, nog een keer proberen, misschien win ik de volgende keer.
crap in = crap out
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 22:14:31 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122139239
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Probability het volgende:
sigme heeft geen koelkast toch? misschien leuk artikel:
http://www.lowtechmagazin(...)t-2-jihyun-ryou.html
Cool ^O^ Deze ontwerpster zat ook in een documentaire, Taste the Waste heette het geloof ik, over hoeveel boodschappen mensen weggooien. Erg interessant ook!

Ik bewaar sowieso de meeste fruit en groenten buiten de koelkast maar er staan zeker een paar goeie tips in ^O^
pi_122139248
Bij de Mac eet ik als er bijvoorbeeld verbouwd wordt (tenminste, in mijn studententijd heb ik er een keer gegeten toen ik net was verhuisd en toen ik centrale verwarming kreeg en niet kon koken). Dus misschien moet een mens het ook niet vaker eten dan in zulke momenten

(en daarna heb je nog zeker twee dagen diarree)
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 22:15:21 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122139305
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij de Mac eet ik als er bijvoorbeeld verbouwd wordt (tenminste, in mijn studententijd heb ik er een keer gegeten toen ik net was verhuisd en toen ik centrale verwarming kreeg en niet kon koken). Dus misschien moet een mens het ook niet vaker eten dan in zulke momenten

(en daarna heb je nog zeker twee dagen diarree)
Ik heb na een paar uur weer honger, het vult gewoon niet goed. Maar af en toe wel lekker hoor :9
pi_122139384
In Almere hadden we een hamburger zaakje, die de hamburgers op de BBQ maakten met ook echt lekker vlees. Die waren heerlijk.

Lijstje vandaag, valt me nog mee voor een verjaardagsdag

O/L: griekse yoghurt (uitgeslapen O+)
T: allerlei low carb hapjes o.a. Hummus, komkommer en bacon knabbels met filet american.
T: 1 glas wijn
D: frikandel speciaal en een wortel salade
T: handje nootjes
T: wodka
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 22:35:05 #61
70532 loveli
N
pi_122140789
Oh ja, frikadellen waren relatief low carb :+
crap in = crap out
pi_122140917
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
O... die kun je onbeperkt eten dus :+
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 22:39:27 #63
70532 loveli
N
pi_122141092
Heb ze niet in de vriezer en heb ook geen curry ;(
crap in = crap out
pi_122141173
Blergh. Kutnieuws.
Chips & koekjes maar opbergen nu.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_122141260
Gisteren
L: gekookt ei, kaascroissant
T: mokka-gebak, slagroomsoesjes, cappuccino
D: gemarineerde kippendij; knoflookgamba's; toastjes met tapenade, tiramisu
T: wijn, nog meer wijn, toastjes met tapenade, serranoham

Vandaag
L: volkoren boterham kaas, cappuccino
T: slagroomsoesjes, vlk boterham filet
T: gemarineerde kippendij
D: tagliatelle met garnalen, zoete paprika, lente-ui, room en parmezaanse kaas
T: wijn, toastjes met tapenade

Morgen weer normaal doen.
pi_122141324
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:39 schreef loveli het volgende:
Heb ze niet in de vriezer en heb ook geen curry ;(
Ik heb uit zelfbescherming geen frituurpan.

Wat is er aan de hand, Ewelina?
pi_122141532
Sterfgeval in de familie.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_122141653
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:45 schreef Ewelina het volgende:
Wat verdrietig. Sterkte gewenst.
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 22:46:54 #69
70532 loveli
N
pi_122141658
Gecondoleerd!
crap in = crap out
pi_122142314
Gecondoleerd en sterkte Ewelina.
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 23:02:07 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122142700
He bah Ewalina, was het onverwachts? Sterkte :*
pi_122143419
Terugrijden uit Frankrijk en bij de pomp in (Breda) een saucijzenbroodje halen :9, daarna werd het McD, toen La Place en de laatste keer was het weer McD: pure nostalgie (en e-nummers).

Zondags lijstje:
O havermout van sojamelk met bosbessen en frambozen
T stukje ontbijtkoek
L volk boterham met kaas en roggebrood, volk boterham met nagelkaas
B half uurtje wandelen
D kipfilet met knoflook/parmezaan korstje en gegrillde groenten (oa broccoli, wat is dat lekker uit de oven)
T kwark!

[ Bericht 2% gewijzigd door anna82 op 27-01-2013 23:33:30 ]
pi_122143450
En sterkte Ewelina!
pi_122144333
Nog even een glas wijn leegdrinken en dan bedtijd.
Morgen weer naar pa met de broers.
pi_122146048
Sterkte Ewelina..
pi_122146361
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
. O-)
pi_122146396
Gecondoleerd & Sterkte Ewelina :*
pi_122146556
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:45 schreef Ewelina het volgende:
Heel veel sterkte :*
pi_122150926
Mogge!
Sterkte ewelina.

Vrije dag! Lekker hoor.
pi_122151045
Morning!
Ontijt *O*
Werken }:|

Sterkte ewe :*
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef the85mc het volgende:
Als we toch bezig zijn: Ik heb ook gesnoept: 4 koekjes gegeten.. Maar aan de andere kant ook 3 uur geschaatst en uur gefietst. Verder wel gezond gegeten. Dus ja. Overall wel aardig bezig denk ik..
Och meid :P was het wel lekker?

[ Bericht 10% gewijzigd door Perruche op 28-01-2013 08:36:03 ]
pi_122151289
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ontijt O*
Werken }:|

Sterkte ewe :*

[..]

Och meid :P was het wel lekker?
:P

Maandag ;( Geen zin!
pi_122151328
Morgen! Sterkte Ewelina...

Maandag...

Ik had een dragon fruit gekocht, wat een smakeloos, zoet en waterig stukje fruit zeg!

Vanavond soep :9 en als B haren wassen, of yoga :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  maandag 28 januari 2013 @ 08:20:46 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122151337
Insert the Bangles..! :P

sterkte Ewelina :*

Mc, koeken of koekjes? :P 4 biskwietjes zijn een stuk braver dan 4 gevulde koeken bijv. :+ denk niet dat jij je snel zorgen hoeft te maken! ^^
pi_122151366
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Insert the Bangles..! :P

sterkte Ewelina :*

Mc, koeken of koekjes? :P 4 biskwietjes zijn een stuk braver dan 4 gevulde koeken bijv. :+ denk niet dat jij je snel zorgen hoeft te maken! ^^
Bij deze

pi_122151421
:O
pi_122151564
McD is perfect katervoer of wanneer je stoned bent :9 En ik geef eerlijk toe dat ik de cola er hemels vind :@ wel eens dat ik een extra grote cola erbij bestel...

Gecondoleerd Ewe :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator maandag 28 januari 2013 @ 08:42:24 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122151579
Meuning! :O ik heb weer ontzettend slecht geslapen en ja hoor, het was weer volle maan. Bizar dat dat altijd zoveel invloed op me heeft -O-
pi_122151584
Wut :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122151586
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:27 schreef Skoap het volgende:
:O
Ja doei.
pi_122151591
Ach, iedereen om het hardst roepen hoe erg we allemaal vooral geen MacDo eten, nooit verbaasd zijn over het eetgedrag van andere mensen, etc. Moraalridders joh :P

Ik vind de BK wel lekkerder dan de Mac. Nog lekkerder vind ik mijn eigen burgers, maar ja dat kost werk enzo! En het is mijn "vice" om onder het koken programma's als supersize vs superskinny te kijken :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 28-01-2013 08:51:00 ]
pi_122151637
BK vind ik inderdaad ook 'beter'. Zit nog wel een vleessmaak aan de burgers!
Die toko's zijn alleen altijd zo'n deceptie! Als ik zoiets eet (1 á 2 keer per jaar ofzo) dan is de burger altijd kleiner dan op de foto, ziet hij er 10 keer verlepter uit en zijn de patatjes echt vooral zout met wat aardappel ;( maar dat komt vooral omdat ik zelf niet veel zout gebruik in de keuken :+
Ja doei.
pi_122151639
:D
Ik weet ook wel hoe extreem dikke mensen extreem dik worden :+ /ervaringsdeskundige

:{ geen BK in m'n woonplaats...
pi_122151683
BK :9 twister fries :9 en het vlees smaakt inderdaad naar geroosterd vlees. Mac ga ik echt nooit heen :r

Zelfgemaakte burgers of verse dikke frieten met veul mayo zijn wel het lekkerst :9

Ineens klinkt soep als D niet meer zo boeiend :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Moderator maandag 28 januari 2013 @ 08:51:55 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122151686
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:42 schreef V1z0R het volgende:
Wut :?
Ja daar heb ik last van :D nooit gehoord van lunacy? ;)
  maandag 28 januari 2013 @ 08:53:50 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122151710
Nallie O+

Novem :D soepboks :7

Mijn favo is eggy burger bij de lokale snackbar :9 burger met gebakken ei, veel saus en wat verdwaald groenvoer :+
pi_122151734
Goedemorgen :O
Tijd om maar eens heel hard te gaan leren voor het tentamen :{
pi_122151747
Oh ja, met een gebakken ei! Dat deden m'n ouders nog wel 's vroeger! :9 dat was lekker.

Gisteren nog een broodje hamburger op. Met een quarter pounder van de Lidl, van 'Schots rundvlees', ze zijn iig erg lekker :9 Als we verhuisd zijn maar zelf weer eens een lading (lams)burgers maken O+ :9
Ja doei.
pi_122151775
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja daar heb ik last van :D nooit gehoord van lunacy? ;)
Nooit bedacht dat het met de maan had te maken. :D
pi_122151870
En planning:
O: speltvlokken met banaan, chiazaadjes en sojamelk
T: 2 rijstwafels kaas
L: salade goedgevuld met evt een soepje of broodje
T: peer en sinaasappel
B: 2x20 minuten fietsen
D: wortelsoep & koolrolletjes
T: zelfgemaakte koekjes
pi_122151882
hmm.. koekjes!
Ja doei.