Mijn vader zou zeggen "wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht".quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef MaJo het volgende:
Goed zo CotS!
Dat Secret Eaters is echt een programma waarbij je je helemaal goed over jezelf kan voelenNet een meisje die 7000 calorieën per dag eet en niet snapt waarom ze dik is
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef MaJo het volgende:
Goed zo CotS!
Dat Secret Eaters is echt een programma waarbij je je helemaal goed over jezelf kan voelenNet een meisje die 7000 calorieën per dag eet en niet snapt waarom ze dik is
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen "wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht".
Spiegel je aan jezelf, verbeter dan je slechte ik ipv beter te zijn dan de slechtste ander.
In dat kader is het wellicht een idee om de chocomel weg te pleuren
Vind jou nou eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een gexonde en normale eter. Ook niet voor dat je aan het 17 dagen dieet begon.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef MaJo het volgende:
Goed zo CotS!
Af en toe toch heerlijk om je lekker te verbazen over anderenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen "wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht".
Spiegel je aan jezelf, verbeter dan je slechte ik ipv beter te zijn dan de slechtste ander.
In dat kader is het wellicht een idee om de chocomel weg te pleuren
Dat is toch niet te vergelijken met iemand die meerdere keren per dag fastfood haaltquote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind jou nou eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een gexonde en normale eter. Ook niet voor dat je aan het 17 dagen dieet begon.
Iedereen zit hier met een diep schuldgevoel door TLCquote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snoep ook iets teveel op het moment trouwens.
Ik ben ook schuldigquote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snoep ook iets teveel op het moment trouwens.
Met het risico dat je jezelf weer gaat verdedigen, elke nut begrijpt dat jij beter eet dan iemand die 7000 kcals snackt, maar een mens met een beetje gezond verstand weet ook dat iemand die gezonder eet dan zo'n uitzondering niet per definitie gezond eet.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch niet te vergelijken met iemand die meerdere keren per dag fastfood haaltIk heb niet eens overgewicht
maar klopt dat ik niet de meest gezonde keuzes maakte maar ongezond valt ook wel mee hoor, zo heb ik altijd veel groente en fruit gegeten maar ook veel carbs en drinken met veel suikers. Door hier te posten en het dieet leer ik gezonde keuzes te maken
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie soms ook bij sommige mensen de gedachte dat je ze stiekem zou willen volgen om te zien wat ze allemaal eten? Gewoon uit nieuwsgierigheid (en evilheid)
Jawel hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie soms ook bij sommige mensen de gedachte dat je ze stiekem zou willen volgen om te zien wat ze allemaal eten? Gewoon uit nieuwsgierigheid (en evilheid)
Niet vanuit 'evilheid', mag ik hopen?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik vraag me regelmatig af of mensen het nou echt normaal vinden om te eten wat ik wel eens hoor wat normaal is om te eten. En of ze dat dan ook echt doen. En of ze die smeerlapperij nou echt met smaak wegkauwen.
En bij echte dikkerds zou ik ook wel eens een paar dagen een vlieg op de muur willen zijn.
Dat is ook zo maar ik mag toch wel iets zeggen over een ongezond iemand zonder dat mijn oude eetpatroon er elke keer bijgehaald wordt?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Met het risico dat je jezelf weer gaat verdedigen, elke nut begrijpt dat jij beter eet dan iemand die 7000 kcals snackt, maar een mens met een beetje gezond verstand weet ook dat iemand die gezonder eet dan zo'n uitzondering niet per definitie gezond eet.
Euh, nou, ik sta nou niet bepaald bekend om mijn menslievendheidquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet vanuit 'evilheid', mag ik hopen?
Naja... daarmee doel ik vooral op sensatiebeluste nieuwsgierigheidquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet vanuit 'evilheid', mag ik hopen?
Ik gelukkig wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, nou, ik sta nou niet bepaald bekend om mijn menslievendheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel.Maak dat de kat wijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dit ken ik van mijn broer en zijn vrouwquote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef MarMar het volgende:
Ik heb me vrijdagmiddag enorm verbaasd over mijn broers, over meekijken gesproken.
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een burger met frieten dan thuis nog avondeten opwarmen.
In diezelfde tijd heb ik 1 cappuccino gehad
Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreemdheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef MarMar het volgende:
Ik heb me vrijdagmiddag enorm verbaasd over mijn broers, over meekijken gesproken.
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een broodje met frieten dan thuis nog avondeten opwarmen.
In diezelfde tijd heb ik 1 cappuccino gehad
Ze zeggen van wel.. het lijkt er ook op van wel..quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreedheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)
En dat wat ze mayonaise noemen is ook heel vies, maar geen karton.
Er waren twee momenten dat ik de mac ECHT lekker vond:quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreemdheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)
En dat wat ze mayonaise noemen is ook heel vies, maar geen karton.
Oh leuk!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef the85mc het volgende:
hahaha, de mannelijke tegenhanger van 50shades is 'tremendous tractors' volgens topgear. Kinderboek over trekkers
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Probability het volgende:
sigme heeft geen koelkast toch? misschien leuk artikel:
http://www.lowtechmagazin(...)t-2-jihyun-ryou.html
Coolquote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Probability het volgende:
sigme heeft geen koelkast toch? misschien leuk artikel:
http://www.lowtechmagazin(...)t-2-jihyun-ryou.html
Ik heb na een paar uur weer honger, het vult gewoon niet goed. Maar af en toe wel lekker hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij de Mac eet ik als er bijvoorbeeld verbouwd wordt (tenminste, in mijn studententijd heb ik er een keer gegeten toen ik net was verhuisd en toen ik centrale verwarming kreeg en niet kon koken). Dus misschien moet een mens het ook niet vaker eten dan in zulke momenten
(en daarna heb je nog zeker twee dagen diarree)
O... die kun je onbeperkt eten dusquote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Oh ja, frikadellen waren relatief low carb
Ik heb uit zelfbescherming geen frituurpan.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:39 schreef loveli het volgende:
Heb ze niet in de vriezer en heb ook geen curry
.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Oh ja, frikadellen waren relatief low carb
Och meidquote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef the85mc het volgende:
Als we toch bezig zijn: Ik heb ook gesnoept: 4 koekjes gegeten.. Maar aan de andere kant ook 3 uur geschaatst en uur gefietst. Verder wel gezond gegeten. Dus ja. Overall wel aardig bezig denk ik..
quote:Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ontijt O*
Werken![]()
Sterkte ewe
[..]
Och meidwas het wel lekker?
Bij dezequote:Op maandag 28 januari 2013 08:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Insert the Bangles..!
sterkte Ewelina
Mc, koeken of koekjes?4 biskwietjes zijn een stuk braver dan 4 gevulde koeken bijv.
denk niet dat jij je snel zorgen hoeft te maken! ^^
Ja daar heb ik last vanquote:
Nooit bedacht dat het met de maan had te maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik last vannooit gehoord van lunacy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |