quote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
mn andere topic is net om de een of andere reden gesloten?! weten jullie misschien waarom?
we gaan gewoon hier verder
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:57 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
Maar hoe kan het dan dat er zoveel mensen op mijn topic reageren?
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Welkom op dit lieve forum!!!!
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Ik sta hier ook wel bekend als 'de barmhartige FOK!ker': altijd bereid andere FOK!kers te helpen!![]()
Is vanzelf sprekend denk ik.quote:
jullie zeggen allemaal wel dat het zo'n slecht topic is (wat het ook is) maar er zijn toch aaardig wat mensen die erop reagerenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Was het maar wat, dan had je er nog wat aan.
Quoten, knippen en plakken.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
[..]
haha hoe krijg je die reactie ineens op deze topic??
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:01 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
[..]
jullie zeggen allemaal wel dat het zo'n slecht topic is (wat het ook is) maar er zijn toch aaardig wat mensen die erop reageren
14.gifquote:Op zondag 27 januari 2013 18:01 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
jij krijgt lang niet zoveel reacties in zo'n korte tijd,quote:Op zondag 27 januari 2013 18:01 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nou en?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
[..]
jij krijgt lang niet zoveel reacties in zo'n korte tijd,
Even snel zeggen dat je het ook een slecht topic vind.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:01 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
[..]
jullie zeggen allemaal wel dat het zo'n slecht topic is (wat het ook is) maar er zijn toch aaardig wat mensen die erop reageren
Dit dusquote:Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Even snel zeggen dat je het ook een slecht topic vind.
En kwaliteit heeft niet te maken met quaniteit. Onthoud dat.
Ten derde: Mensen reageren sneller op baggertopics omdat mensen het leuk vinden op anderen te bashen.
Einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'er in hart en nieren
Daarom is niks.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
[..]
jij hebt niks te zeggen, daarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'er in hart en nieren
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef PascalDutch het volgende:
TS faalt.nee, ik weet dat TS , topic starter is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed van mij
m of v?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
[..]
jij hebt niks te zeggen, daarom
Noobs kunnen niks leren daarom zijn het noobs.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Jammer dat iedereen altijd zo moeilijk gaat doen tegen noobs.
Noobs moeten het toch ook leren, of niet?
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
[..]
nee, ik weet dat TS , topic starter is!goed van mij
Ik heb het netjes verteld. Maar er is wel een verschil tussen noob en naïef.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Jammer dat iedereen altijd zo moeilijk gaat doen tegen noobs.
Noobs moeten het toch ook leren, of niet?
Jij was ooit een noob, ik was ooit een noob.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Noobs kunnen niks leren daarom zijn het noobs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij was ooit een noob, ik was ooit een noob.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'er in hart en nieren
kloontje duuh, denk nou even naquote:Op zondag 27 januari 2013 18:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]quote:
[ afbeelding ]quote:
waar moet ik over na denken?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
[..]
kloontje duuh, denk nou even na
._. leer quotenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dit
waarom jammer?
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dit
waarom jammer?
Duidelijk geen kloonquote:Op zondag 27 januari 2013 18:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kloontje duuh, denk nou even na
Hebben wij toch ook geen last van?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
[..]
ik kan quoten, alleen hij doet raar. soms doet ie het en soms niet.
Aha.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
[..]
ik kan quoten, alleen hij doet raar. soms doet ie het en soms niet.
ik welquote:Op zondag 27 januari 2013 18:12 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Hebben wij toch ook geen last van?
nu doet ie het welquote:Op zondag 27 januari 2013 18:12 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Dan ligt het toch aan jouw jonge kalf![]()
![]()
Oké dus wat wil je weten? Of.. ik snap er niks meer van.quote:
nee, doe ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oké dus wat wil je weten? Of.. ik snap er niks meer van.
Oh en een tip op ONZ: Neem niks serieus of persoonlijk.
quote:
Gefeliciflapstaart!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef PascalDutch het volgende:
Wel weer jammer dat mij duizendste post in dit topic komt![]()
* Duizendste post
GEFELICITEERDquote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef PascalDutch het volgende:
Wel weer jammer dat mij duizendste post in dit topic komt![]()
* Duizendste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |