Dan doe ik er nog een antwoord bovenopquote:Op zondag 27 januari 2013 17:31 schreef Tyron het volgende:
weetje wat,
je krijgt er zelfs 2
alsjeblieft nog een antwoord
Dat is FOK!.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
woow, dit had ik niet verwacht, ik ben nieuw op deze site/ en ik heb echt 2 seconde een nieuw topic aangemaakt en meteen al mega veel reacties
Je hebt in twee seconden een nieuw topic gemaakt want dit topic is inmiddels al 5 minuten een grandioos succesquote:Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
woow, dit had ik niet verwacht, ik ben nieuw op deze site/ en ik heb echt 2 seconde een nieuw topic aangemaakt en meteen al mega veel reacties
Welkom op dit lieve forum!!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
Oftewel, niet willekeurig.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:31 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.stumbleupon.com/
Je interesses opgeven en je krijgt een willekeurige site voorgeschoteld
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Welkom op dit lieve forum!!!!
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Ik sta hier ook wel bekend als 'de barmhartige FOK!ker': altijd bereid andere FOK!kers te helpen!![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Ik sta hier ook wel bekend als 'de barmhartige FOK!ker': altijd bereid andere FOK!kers te helpen!![]()
haha okequote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:31 schreef Tyron het volgende:
weetje wat,
je krijgt er zelfs 2
alsjeblieft nog een antwoord
Bemoei je er niet mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |