quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
Ik moet er nu nog steeds van huilen, dat mogen jullie gerust weten.
En wat te denken van Castaignos. 6 miljoen en dan zo'n wereldtopper in huis hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fer was nog tot daar aan toe, lionel cabral in een duits shirt, dat is echt het einde van de wereld
Niet zomaar 'meer', pakweg 2x zo veel meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef Caland het volgende:
Overigens is het ironische dat Feyenoord mocht Fer verkocht worden uiteindelijk meer winst maakt op Fer dan Twente.
Sorryquote:3 op een rij. I'm on a roll here.
Helaas is Twente alweer ingehaald. Vitesse heeft de smaakmaker van het afgelopen 1,5 seizoen binnen weten te hengelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
En wat te denken van Castaignos. 6 miljoen en dan zo'n wereldtopper in huis hebben.
Koop-je.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Helaas is Twente alweer ingehaald. Vitesse heeft de smaakmaker van het afgelopen 1,5 seizoen binnen weten te hengelen.
Nee, onzin dus. Niemand heeft precieze cijfers over de transferkosten en van Fer tussen Everton en Twente. Als dat al doorgaat. Verder heeft Twente 5 miljoen betaald voor Fer wat Derksen gisteren nog een keer heeft herhaald. Die halve miljoen die jullie je al rijk rekenen was bij een eventuele plaatsing voor de CL. Daarnaast betaald Twente niet de opleidingsvergoeding maar doet Everton dit. Verder dwingt Twente uiteraard ook een doorverkooppercentage af bij een eventuele transfer en hadden ze dit ook al gedaan bij Everton.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet zomaar 'meer', pakweg 2x zo veel meer
[..]
Sorry
De totale opbrengst van Fer zal zo rond de 6 miljoen komen te liggen voor Feyenoord. Denk eigenlijk niet dat Twente daar overheen gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, onzin dus. Niemand heeft precieze cijfers over de transferkosten en van Fer tussen Everton en Twente. Als dat al doorgaat. Verder heeft Twente 5 miljoen betaald voor Fer wat Derksen gisteren nog een keer heeft herhaald. Die halve miljoen die jullie je al rijk rekenen was bij een eventuele plaatsing voor de CL. Daarnaast betaald Twente niet de opleidingsvergoeding maar doet Everton dit. Verder dwingt Twente uiteraard ook een doorverkooppercentage af bij een eventuele transfer en hadden ze dit ook al gedaan bij Everton.
Als Twente hem verkoopt voor 10+ miljoen zie ik niet waarom er eventjes ongeveer 4 miljoen af zou gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De totale opbrengst van Fer zal zo rond de 6 miljoen komen te liggen voor Feyenoord. Denk eigenlijk niet dat Twente daar overheen gaat.
Hoe je het ook zie, zelfs in het meest positieve scenario voor twente en het minst positieve scenario voor Feyenoord hebben we beduidend meer verdiend aan hem dan jullie.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, onzin dus. Niemand heeft precieze cijfers over de transferkosten en van Fer tussen Everton en Twente. Als dat al doorgaat. Verder heeft Twente 5 miljoen betaald voor Fer wat Derksen gisteren nog een keer heeft herhaald. Die halve miljoen die jullie je al rijk rekenen was bij een eventuele plaatsing voor de CL. Daarnaast betaald Twente niet de opleidingsvergoeding maar doet Everton dit. Verder dwingt Twente uiteraard ook een doorverkooppercentage af bij een eventuele transfer en hadden ze dit ook al gedaan bij Everton.
Edit: Wees maar blij met Van Geel en de transfer van Fer, verder heeft die meneer namelijk nog weinig gepresteerd op het gebied van succesvolle transfers.
Het aankoopbedrag gaat er al af.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als Twente hem verkoopt voor 10+ miljoen zie ik niet waarom er eventjes ongeveer 4 miljoen af zou gaan.
Lijkt me sterk. Verder zal Feyenoord waarschijnlijk geen hofleverancier zijn voor het WK. Met middelmaat als Schaken, Mathijsen en in mindere mate Clasie, De Vrij en BMI die nog helemaal niets hebben bewezen op topniveau en elke keer als het erop aankomt door de mand vallen. Zie, Ajax, Praag, steaua.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoe je het ook zie, zelfs in het meest positieve scenario voor twente en het minst positieve scenario voor Feyenoord hebben we beduidend meer verdiend aan hem dan jullie.
Geel heeft niet alleen een gratis ploeg samengesteld die meedoet om de bovenste plaatsen en hofleverancier is van oranje, maar ook alle kostbare talenten lang vastgelegd en zo de toekomst veiliggesteld
Hoezo, dubbel cashen nadat Jopie al een belachelijk hoog bedrag aan Mr. Yellow heeft betaald en Fer die bij jullie geen fluit heeft laten zien. Ik word er eigenlijk wel vrolijk van.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:01 schreef Ties02 het volgende:
Caland weer lekker aan het fappen op zijn eigen posts zie ik
Denk dat jullie liever hadden gehad dat ie van Feyenoord naar Everton was gegaan niet?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geel heeft niet alleen een gratis ploeg samengesteld die meedoet om de bovenste plaatsen en hofleverancier is van oranje, maar ook alle kostbare talenten lang vastgelegd en zo de toekomst veiliggesteld
Mooi man, waarom dan allemaal zo verzuurd doen in het stadionquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, dubbel cashen nadat Jopie al een belachelijk hoog bedrag aan Mr. Yellow heeft betaald en Fer die bij jullie geen fluit heeft laten zien. Ik word er eigenlijk wel vrolijk van.
Tja dan doen we toch goede zaken of niet? In een anderhalf jaar waarbij hij maar 35 wedstrijden heeft gespeeld ongeveer zijn waarde verdubbelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, dubbel cashen nadat Jopie al een belachelijk hoog bedrag aan Mr. Yellow heeft betaald en Fer die bij jullie geen fluit heeft laten zien. Ik word er eigenlijk wel vrolijk van.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als Twente hem verkoopt voor 10+ miljoen zie ik niet waarom er eventjes ongeveer 4 miljoen af zou gaan.
Mwah, alles ligt momenteel langdurig vast. Dat is wel eens anders geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Jij weet het ook een stuk mooier te maken dan het is
Niet normaal kunnen communiceren en verder niets inhoudelijk te melden hebben in een discussie over je eigen club.quote:
Hoezo verzuurd. Dat heet gewoon een Rotterdams welkom heten. Helemaal niks mis mee man, laat gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mooi man, waarom dan allemaal zo verzuurd doen in het stadion
Tja, die negerts hebben nou eenmaal geen ruggegraat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:01 schreef Ties02 het volgende:
Caland weer lekker aan het fappen op zijn eigen posts zie ik
Denk dat jullie liever hadden gehad dat ie van Feyenoord naar Everton was gegaan niet?
Basie, Vrij en BMI zijn er sowieso bij, Janmaat met een beetje geluk ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Verder zal Feyenoord waarschijnlijk geen hofleverancier zijn voor het WK. Met middelmaat als Schaken, Mathijsen en in mindere mate Clasie, De Vrij en BMI die nog helemaal niets hebben bewezen op topniveau en elke keer als het erop aankomt door de mand vallen. Zie, Ajax, Praag, steaua.
twitter:StefanCoerts twitterde op woensdag 30-01-2013 om 00:00:09Still confident #Fer will leave #Twente for #EFC. Bit of fluid in knee won't frustrate the deal in this situation. reageer retweet
Welk deel dacht je te kunnen ontkennenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Jij weet het ook een stuk mooier te maken dan het is
Het probleem ligt in de transfersom, die Everton gespreid wil betalen, tevens ook minder. Dat hij medische problemen had was onzin van een journalist van skysports.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:08 schreef Ties02 het volgende:
twitter:StefanCoerts twitterde op woensdag 30-01-2013 om 00:00:09Still confident #Fer will leave #Twente for #EFC. Bit of fluid in knee won't frustrate the deal in this situation. reageer retweet
Hofleverancier moet nog maar eens blijken als het er echt om gaatquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Welk deel dacht je te kunnen ontkennen
Dat wij er perfect uit zijn gekomen, wil niet zeggen dat die negert geen ferradert isquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mooi man, waarom dan allemaal zo verzuurd doen in het stadion
Omdat hij verdacht wordt? Hij is toch nergens voor veroordeeld? Verder is dat alleen maar pure speculatie na een uitlating van Derksen gister in VI.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las vandaag op mijn twitter account dat Fer een verdachte in een verkrachtingszaak is?Als dit echt waar is hoop ik dat Munsterman zijn contract direct ontbindt.
Twitter? Wow dat is wel een heel betrouwbare bron voor dit soort dingenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las vandaag op mijn twitter account dat Fer een verdachte in een verkrachtingszaak is?Als dit echt waar is hoop ik dat Munsterman zijn contract direct ontbindt.
Hmm ik las het als een feit op mijn Twitter, maar mocht er iets vanwaar zijn hoop ik wel dat Twente zijn consequenties trekt. Dit soort figuren, mocht het maar deels waar zijn moet je gewoon niet binnen de club willen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat hij verdacht wordt? Hij is toch nergens voor veroordeeld? Verder is dat alleen maar pure speculatie na een uitlating van Derksen gister in VI.
En waarom heeft hij jullie precies verraden dan? Omdat hij financieel en sportief een stap hogerop wilde? Of zit het je gewoon zo hoog omdat je problemen hebt dat Twente Feyenoord op dit moment voorbij is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat wij er perfect uit zijn gekomen, wil niet zeggen dat die negert geen ferradert is
Start die discussie maar niet aubquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of zit het je gewoon zo hoog omdat je problemen hebt dat Twente Feyenoord op dit moment voorbij is?
Volgens mij mocht Kluivert er ook stage lopen en Janssen kwam er met een foei vanaf.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik las het als een feit op mijn Twitter, maar mocht er iets vanwaar zijn hoop ik wel dat Twente zijn consequenties trekt. Dit soort figuren, mocht het maar deels waar zijn moet je gewoon niet binnen de club willen.
Komt niet vol manquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:12 schreef Aldo-MC het volgende:
Het is voor niemand te hopen dat de GrolschVeste ooit een derde ring krijgt
Hoewel de exacte inhoud speculatie is, mag je er van uit gaan dat er een kern van waarheid inzit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat hij verdacht wordt? Hij is toch nergens voor veroordeeld? Verder is dat alleen maar pure speculatie na een uitlating van Derksen gister in VI.
Maakt 'm geen minder joodsche doodrijder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Twitter? Wow dat is wel een heel betrouwbare bron voor dit soort dingen
Dankje voor de scoop
Kluivert is hier ook gewoon trainer![]()
Ook niet goed te praten nee. Je zou toch denken dat dit soort zaken eerst worden nagevraagd voordat je een speler voor 5 miljoen aantrekt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij mocht Kluivert er ook stage lopen en Janssen kwam er met een foei vanaf.
Tja vast, want niemand had verwacht dat één van de sterkhouders voor maar 10miljoen plotseling werd verkocht in de winterstop nota bene.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoewel de exacte inhoud speculatie is, mag je er van uit gaan dat er een kern van waarheid inzit.
JD praat meestal poep, maar had hier 0,0 waarheid ingezeten dan hadden de reacties en aanklachten ook allang de media overspoeld.
Wat bedoel je? Uitwedstrijden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:14 schreef Caland het volgende:
Waar kan ik eigenlijk foto's zien gemaakt door supporters van wedstrijden?
Was gisteren aan het zoeken maar kon eigenlijk niks vinden.
Ja precies. Ik wou even wat foto's zien van het nieuwe uitvak vanuit Twente-perspectief.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Uitwedstrijden?
http://borne-fct.nl/index2.htm
borne heeft altijd wel foto's
Dit is toch enkel een argument dat er wel een kern van waarheid inzit? Als het ook maar deels waar is lijkt het mij logisch dat hij Nederland liever ontvlucht en Munsterman er niet per se een probleem van maakt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja vast, want niemand had verwacht dat één van de sterkhouders voor maar 10miljoen plotseling werd verkocht in de winterstop nota bene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |