Hoezo? Het is niet extreem moeilijk allemaal, het is alleen veel.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Yreal het volgende:
Internationaal publiekrecht gaat zo'n faal worden
Ik was even vergeten dat er een essay in zitquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet extreem moeilijk allemaal, het is alleen veel.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die kiddo's hebben maar 9 ECTS minder dan jij. Beetje respect.
Er zit helemaal geen essay in.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat er een essay in zit
Nee hoor. Uit de reader: 'Het tentamen bestaat uit open vragen, waarbij de gehele stof zal worden getoetst'quote:
De laatste vraag is altijd 'essayistisch'. dwz schrijf in 300 woorden iets over bla blaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor. Uit de reader: 'Het tentamen bestaat uit open vragen, waarbij de gehele stof zal worden getoetst'
Je mag de punten uit de tussentoets (max dertig) inzetten in plaats van één door de Leerstoelgroep vastgestelde dertigpunts-vraag. Maar dat is geen essay, gewoon een open vraag.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Speedy_T het volgende:
Als je die tussentoets met succes hebt gemaakt dan hoef je die niet te maken geloof ik.
Waarom staat dat niet in de reader?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
De laatste vraag is altijd 'essayistisch'. dwz schrijf in 300 woorden iets over bla bla
Maar dat is sowieso altijd die vraag die je vrij kan stellen. Dus het boeit ook niet, mits je die hebt gehaald natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom staat dat niet in de reader?Mijn werkgroepdocent heeft dat ook nooit gezegd.
Ik had voor mijn tussentoets 14/30. Zuur dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso altijd die vraag die je vrij kan stellen. Dus het boeit ook niet, mits je die hebt gehaald natuurlijk
Maar heb jij geen oude tentamens dan? Daar kan je sowieso zien wat er dan van je verwacht wordt.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had voor mijn tussentoets 14/30. Zuur dus.
dit jaar niet !quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso altijd die vraag die je vrij kan stellen. Dus het boeit ook niet, mits je die hebt gehaald natuurlijk
Ja, een paar wel geloof ik. Maar ben nu nog de stof aan het herhalen, oefenen komt laterquote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar heb jij geen oude tentamens dan? Daar kan je sowieso zien wat er dan van je verwacht wordt.
Dat tentamen is ook dinsdag toch(huisgenootje maakt hem ook)?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, een paar wel geloof ik. Maar ben nu nog de stof aan het herhalen, oefenen komt later
Ja, dinsdagavond. En hoezo niet wachten?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat tentamen is ook dinsdag toch(huisgenootje maakt hem ook)?
Zou er niet te lang mee wachten met die oude tentamens
Wat Erik zegt.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dinsdagavond. En hoezo niet wachten?Heb vanavond, morgen de hele dag en dinsdagmiddag nog. Oefententamens gaan maken als je de stof nog niet beheerst is zonde van de tijd.
En ik zeg dat je daar maar beter zo snel mogelijk mee kan beginnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat ik het niet doe, ik beweer dat ik niet nog niet doe.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:16 schreef eriksd het volgende:
Altijd de opgaven eindeloos doorlopen. Tentamens ook. Is het recept voor een voldoende.
Guilty pleasurequote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef eriksd het volgende:
Overigens stond ik vanochtend in onderbroek mee te swingen op The Reflex van Duran Duran.
Fixed.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef eriksd het volgende:
Kijk mensen, ik maak wel de indruk van een autistische dorpsgek met wanstaltige muzieksmaak die nog eens dicht gaat slibben met al dat snackbarvoedsel, maar ik ben niet geheel achterlijk.
Weet niet hoe veel er op blackboard staan, maar op studeersnel staan er ook nog een paar.quote:
Even helicopteren op Simon LeBon.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef eriksd het volgende:
Overigens stond ik vanochtend in onderbroek mee te swingen op The Reflex van Duran Duran.
Klaar voor morgenvroeg?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef ylSs het volgende:
Water over je wettenbundel gooien is nooit leuk
oepsquote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef ylSs het volgende:
Water over je wettenbundel gooien is nooit leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |