Doet me denken aan iemand wiens username begint met de achternaam van een Zweedse Ajacied.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit meisje is echt heel erg. Als je bij haar bent vraagt ze ook constant dingen die je onmogelijk kunt weten (hoe laat vertrekt die en die bus naar mijn huis? Hoe laat is mijn tentamen voor een vak dat jij niet hebt?)
Geschiedenis PO, maar ik mag het waarschijnlijk volgend jaar verder uitwerken als profielwerkstuk.quote:
Acht horizontaal: crypisch:quote:Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand wiens username begint met de achternaam van een Zweedse Ajacied.
In de vijfde al bezig zijn met voetnoten.. Toen wist ik nog niet eens wat dat überhaupt warenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:35 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Geschiedenis PO, maar ik mag het waarschijnlijk volgend jaar verder uitwerken als profielwerkstuk.
Uitbuiting is het.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:41 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan mij opgeven om kiddo's rond te leiden die graag rechten willen doen. Krijg je 7,50 per ochtend voor plus gratis lunch. Beetje karig
Kiddo'squote:Op zondag 27 januari 2013 17:41 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan mij opgeven om kiddo's rond te leiden die graag rechten willen doen. Krijg je 7,50 per ochtend voor plus gratis lunch. Beetje karig
Ik zeg altijd eerst "je bent lelijk" om te kijken wat de response isquote:Op zondag 27 januari 2013 17:28 schreef Tchock het volgende:
Medestudent die me steeds vragen stelt over de stof zonder enige vorm van inleiding of groet of wat dan ookZelfs tegen de chatbot van een bedrijf zeg je eerst 'ik heb een vraag', muts
Nouja, dat is al beter dan nietsquote:Op zondag 27 januari 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zeg altijd eerst "je bent lelijk" om te kijken wat de response is
Die kiddo's hebben maar 9 ECTS minder dan jij. Beetje respect.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:41 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben trouwens geblokt op de facebook van justeat, omdat ik altijd antwoorden op die posts van "wie wil er gratis eten" schreef "ik niet !!"quote:
ik moest lachenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die kiddo's hebben maar 9 ECTS minder dan jij. Beetje respect.
Wat weet jij nou van rechten man?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:41 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet extreem moeilijk allemaal, het is alleen veel.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Yreal het volgende:
Internationaal publiekrecht gaat zo'n faal worden
Ik was even vergeten dat er een essay in zitquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet extreem moeilijk allemaal, het is alleen veel.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen essay in.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat er een essay in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |