SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen hij het Bony vertelde deed hij alsof hij mee trollde.
TT uitleg:
Hij heet Wilfried Bony
Voornaam gewoon zo gehouden en heb zijn achternaam op een ludieke manier verandert.
Voor de mensen die niet weten wat een Boner is:
Link naar topic waar het begon:
http://forum.dutchbodybui(...)angie-varona-328568/
Geenstijl is er ook achtergekomen:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rapt_in_interne.html
[ Bericht 3% gewijzigd door mrstylo op 27-01-2013 17:40:00 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
Snap niet wat die Bony bezielt, als topspits kun je toch zat poeni krijgen zonder zo te smeken en pica's van je tampeloeris te sturen
Mijn grap wat doe jequote:Op zondag 27 januari 2013 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die faker kan voorlopig maar beter zn auto een tijdje niet meer starten
Waarr?quote:
Nee, ik moet dit recht zetten.quote:
Verkoop Wijnaldum, dat is het enigequote:Op zondag 27 januari 2013 17:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, ik moet dit recht zetten.
Om daarna in elkaar geknuppeld te worden of in een kofferbak gegooid te worden door zijn persoonlijke knokploegquote:- Heeft mij uitgenodigd om te kijken bij zijn wedstrijden en vrienden te blijven.
Bony knuppelt hem zelf in elkaar met z'n lulquote:Op zondag 27 januari 2013 17:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Om daarna in elkaar geknuppeld te worden of in een kofferbak gegooid te worden door zijn persoonlijke knokploeg.
Dit dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Om daarna in elkaar geknuppeld te worden of in een kofferbak gegooid te worden door zijn persoonlijke knokploeg.
Wat zegt dat over ons....quote:Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
Wij FOK! waren als tweede bij dit nieuws en toen pas geenstijl en dadelijk de wereld pas
Zal ik dat in de OP zetten?quote:
Ik snap hem.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dikke lul dat hij nu terugkrabbelt over die foto's en dat die niet van hem zouden zijn. Hij staat nota bene een foto voor de spiegel te nemen ook.
Wat doet die gast trouwens op zo'n site? Lijkt me dat hij gewoon paar honderd euro smijt in een club en gelijk tien bitches aan z'n armen heeft soppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |