Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
PI en Post gaan niet zo goed samen.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
gvd kappen nou met die biertjes! Ik wil ookquote:Op zondag 27 januari 2013 16:12 schreef Mano_ het volgende:
Fak, wil ik net replyen... Lol
Dan maar even een pic : D
[ afbeelding ]
Woord.![]()
nicequote:Op zondag 27 januari 2013 16:12 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Beter ren je nu naar de winkel.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
vind ik geen enkel probleem, het is wat ik het liefste doe sochtends en smiddags.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
slapen![]()
Alleen jammer dat er soms zoveel tijd in gaat zittenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik wil nu ook weer me joint erbij pakkenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:12 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Grolsch! Heeujquote:Op zondag 27 januari 2013 16:12 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je dan niet ontzettend lui? Als ik langer dan een uurtje of 8 slaap ben ik echt niet vooruit te branden die dagquote:![]()
![]()
Ik ook..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
vind ik geen enkel probleem, het is wat ik het liefste doe sochtends en smiddags.
Maar doordeweeks dan?![]()
ik ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 16:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja toch, laatst was black knight erop maar niet gezien _o-![]()
![]()
ik zou zweren dat ik net een sigaret heb gerookt (heb tenslotte moeite gedaan om er eentje te klikken) maar ik kan het me niet meer herinneren. Wat resulteert in de trek in nog eentje
Fuck the EBU.![]()
had vrijdagnacht maar 4 uurtjes geslapen dus ik had dit ff nodigquote:Op zondag 27 januari 2013 16:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ben je dan niet ontzettend lui? Als ik langer dan een uurtje of 8 slaap ben ik echt niet vooruit te branden die dag
en normaal slaap ik altijd 12 uur of langer, dus ja lui ben ik welHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wat heb je aan een post centraal maken als het niet geld voor de hele reeks?
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
niceKleding is puur functioneel voor mij :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve m'n Zeeman-shirt. Die is gewoon baas![]()
![]()
Als het effe kan doe ik precies hetzelfdequote:Op zondag 27 januari 2013 16:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
had vrijdagnacht maar 4 uurtjes geslapen dus ik had dit ff nodig
en normaal slaap ik altijd 12 uur of langer, dus ja lui ben ik welliever lui dan moe
Maar ik ga nooit eerder dan 12 uur slapen eigenlijk
Fuck the EBU.![]()
Laters manquote:
Kom je vanaaf nog wel even mee smoken?
Deze reeks gaat te hard voor de modjesquote:Op zondag 27 januari 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
Wat heb je aan een post centraal maken als het niet geld voor de hele reeks?
Woord.![]()
ikzelf nietquote:Op zondag 27 januari 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Laters man
Kom je vanaaf nog wel even mee smoken?ben er straks wel weer
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:16 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat komt al weken niet buiten omdat de sneeuw
Mijn vader voorstelt sokjes aan voor de kat LOL![]()
![]()
![]()
haha iddquote:Op zondag 27 januari 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
Wat heb je aan een post centraal maken als het niet geld voor de hele reeks?waar is oerbeer?
Fuck the EBU.![]()
Jij ookal weg ?quote:
zoiets?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:16 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat komt al weken niet buiten omdat de sneeuw
Mijn vader voorstelt sokjes aan voor de kat LOL![]()
Woord.![]()
dat is sieligquote:
Typen terwijl de typbox niet is aangekliktquote:Op zondag 27 januari 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee ik wou kusjeknuffeltypen, zie nu pas dat dat daar niet staat
![]()
![]()
ahh ben ik toch veel te stoned voor jongenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Typen terwijl de typbox niet is aangeklikt
Fuck the EBU.![]()
Moet zo vakkenvullen maar ik ga niet verschijnen denk ik
lui lui luiHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ohquote:Op zondag 27 januari 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee ik wou kusjeknuffeltypen, zie nu pas dat dat daar niet staat
Leef je leven zoals je wil..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
ahh ben ik toch veel te stoned voor jongen![]()
Denk aan de verantwoordelijkheid die je hebt! Zonder jou kunnen mensen geen boodschappen doenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Studeur het volgende:
lui lui lui![]()
![]()
Zoals joints die inbranden en niet goed zijn gedraait en rook in je ogen?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Midnight_snack het volgende:
Hee zullen we nummer 13 overslaan dat brengt immers ongeluk jwz![]()
Bijgeloofquote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Midnight_snack het volgende:
Hee zullen we nummer 13 overslaan dat brengt immers ongeluk jwz
Wel aanmaken, maar dan laten sluiten door een modjequote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Midnight_snack het volgende:
Hee zullen we nummer 13 overslaan dat brengt immers ongeluk jwz![]()
![]()
vanavond worden alleen de koppen voor volgende week gevuld, en meestal zijn we een half uur eerder klaar dan geplanned, dus kunnen ze mij wel missen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Denk aan de verantwoordelijkheid die je hebt! Zonder jou kunnen mensen geen boodschappen doenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Rook in je ogen is toch wel zo kut he!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoals joints die inbranden en niet goed zijn gedraait en rook in je ogen?![]()
![]()
We kunnen ook #13 in het thema van ongeluk openen
Ja precies, vingers die blijven plakken aan vloeitjes enzo, moeten niezen terwijl je aan het draaien, tipjes die eruit vallen kunnen we allemaal echt niet gebruiken manquote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoals joints die inbranden en niet goed zijn gedraait en rook in je ogen?Woord.![]()
Rook in je ogen? Dan doe je iets niet goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Rook in je ogen is toch wel zo kut he!
echt he. Contactlenzen trouwens ook in gortdroge ogenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Rook in je ogen is toch wel zo kut he!
Woord.![]()
Ja, faallichaam kan niet eens tegen rookquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Rook in je ogen is toch wel zo kut he!Ja plakkende vingers had ik gister, maar kwam door me nieuwe stash wiet die ik verkruimel met me vingersquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja precies, vingers die blijven plakken aan vloeitjes enzo, moeten niezen terwijl je aan het draaien, tipjes die eruit vallen kunnen we allemaal echt niet gebruiken man![]()
![]()
Gelquote:
Nooit gehad? Vooral als je bezig bent en ff de peuk op je lip laat hangen, dan trekt het soms zo recht je oog inquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Rook in je ogen? Dan doe je iets niet goed.![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 16:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nooit gehad? Vooral als je bezig bent en ff de peuk op je lip laat hangen, dan trekt het soms zo recht je oog in
Als je spliff zo heel kort is en je bekijkt hoe je joint gloeit terwijl je een hijsje neemt gebeurt het weleensquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Rook in je ogen? Dan doe je iets niet goed.![]()
![]()
Dat is ook niet erg slim.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je spliff zo heel kort is en je bekijkt hoe je joint gloeit terwijl je een hijsje neemt gebeurt het weleens
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je spliff zo heel kort is en je bekijkt hoe je joint gloeit terwijl je een hijsje neemt gebeurt het weleensEn je ziet het al aankomen en kunt er niks meer tegen doen
Woord.![]()
Of de kat die tijdens het draaien op schoot springt en de nog niet dichtgerolde joint als prooi zietquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja precies, vingers die blijven plakken aan vloeitjes enzo, moeten niezen terwijl je aan het draaien, tipjes die eruit vallen kunnen we allemaal echt niet gebruiken man![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of de kat die tijdens het draaien op schoot springt en de nog niet dichtgerolde joint als prooi ziet![]()
![]()
Dat doet die van mij gelukkig niet. Ik zou er niet heel blij van worden ookquote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of de kat die tijdens het draaien op schoot springt en de nog niet dichtgerolde joint als prooi ziet
Woord.![]()
> Gamequote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
Skyrim downloaden. Ik hoop dat hij werkt op mn laptop van 500 euro
> Laptop
> 500euro
Dat word niks.
Mijn kat ruikt wel aan de wiet, maar komt nooit bij me op schootquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat doet die van mij gelukkig niet. Ik zou er niet heel blij van worden ook![]()
Godverdomme kut vliegen
Helemaal niet als dat het laatste restje wiet wasquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat doet die van mij gelukkig niet. Ik zou er niet heel blij van worden ook![]()
![]()
![]()
kan dat gewoon?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Studeur het volgende:
lui lui lui
Fuck the EBU.![]()
Lekker bij elkaar rapen met katten harenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Helemaal niet als dat het laatste restje wiet was![]()
![]()
![]()
Die van mij heeft geloof ik wel door dat het niet echt eetbaar isquote:Op zondag 27 januari 2013 16:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn kat ruikt wel aan de wiet, maar komt nooit bij me op schoot
Woord.![]()
Nee. Ik zou de chinees dan overwegenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Helemaal niet als dat het laatste restje wiet was![]()
Woord.![]()
Sorry voor de unrelatedness maar speelt iemand hier toevallig gitaar?
Daarom. 1 keerquote:Op zondag 27 januari 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
zonder je ziek te melden ofzo?Word je dan niet ontslagen?
![]()
![]()
nee m'n 'mattie' stuurde na anderhalve dag ineens weer een appje, waardoor ik weer een beetje in de realiteit ben teruggetrokken en weer moet geloven aan m'n gedachtesquote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik dacht dat je out was gegaan
Fuck the EBU.![]()
Vast wel, doet het op mijne zelfs met de hoogste graphicsquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
Skyrim downloaden. Ik hoop dat hij werkt op mn laptop van 500 euromijne is ook geen topper. Chill spel
![]()
wtf. Zoiets post je toch nietquote:
Ooit een poging gedaan, maar nooit verder gekomen dan de intro van Onequote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry voor de unrelatedness maar speelt iemand hier toevallig gitaar?
Drummen heb ik wel wat langer volgehouden, maar ook geen ster in haha
Forum Opties Forumhop: Hop naar: