Volgende week Twente - Utrecht, ik hoop dat Utrecht daar wint.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al moet Utrecht nog wel naar Eindhoven, Rotterdam, Enschede & Arnhem.
Er zijn 2 dollo pics manquote:Op zondag 27 januari 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik zie een wit stukje voor z'n schaamstreek. Aangezien het een neger is neem ik aan dat dat nooit z'n pielemans kan zijn.
Ik hoop elke week dat Twente verliest.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgende week Twente - Utrecht, ik hoop dat Utrecht daar wint.
Jij durftquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop elke week dat Twente verliest.
En alsnog klik ikquote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kijk
http://i49.tinypic.com/28a0s53.jpg
dit is een piemel kapitein
Nu snel ontkennenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beticht jij mij nu van piemelzoeken Stinho?
Mooie OP maken met links en een stukje tekst en dat in VBL. Als het je niet lukt doe ik het wel maar dat heb ik niet binnen 1 minuut gedaanquote:
Lastig om hier antwoord op te geven, ik schuif de vraag door naar LR.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beticht jij mij nu van piemelzoeken Stinho?
Komt goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooie OP maken met links en een stukje tekst en dat in VBL. Als het je niet lukt doe ik het wel maar dat heb ik niet binnen 1 minuut gedaan
haha zo voorspelbaar vandaag GGMM en toch moet ik steeds lachen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snel ontkennenBeetje doorzichtig, vind je zelf ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |