Feyenoord bakt er ook weer niks van hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente speelt tering angstig 0 kansen maarja blijven Duitsers he
Historisch gezien trekken Duitsers naar mijn inziens juist ten aanval?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente speelt tering angstig 0 kansen maarja blijven Duitsers he
Bovendien zoeken ze de grens op en gaan ze er af en toe zelfs overheen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Historisch gezien trekken Duitsers naar mijn inzien juist ten aanval?
En hebben ook de drang hun normen en waarden op zowel het veld als erbuiten op te leggen bij de tegenstander.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien zoeken ze de grens op en gaan ze er af en toe zelfs overheen.
En op zekere momenten geven ze wat extra gas.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo, ze vallen aan en crëeren met enige regelmaat kansen. Feyenoord speelt prima imo.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord bakt er ook weer niks van hoor
Ze spelen best aardig. Kijk je wel?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord bakt er ook weer niks van hoor
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
En op zekere momenten geven ze wat extra gas.
Je werkt bij PSV?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:29 schreef Doublepain het volgende:
0-0 en we zijn de winnaar van het weekend
Vorige week nog de morele verliezer. Welkom in de Eredivisiequote:Op zondag 27 januari 2013 15:29 schreef Doublepain het volgende:
Dat zou zo maar kunnen jaquote:Op zondag 27 januari 2013 15:29 schreef Doublepain het volgende:
twitter:elsierd twitterde op zondag 27-01-2013 om 13:39:32EdwardVanCuilenborg was de enige tv-presentator die voor elke interland langer in een hotel zat dan Oranje om zijn assistentes te selecteren reageer retweet
Kunnen jullie wel gebruiken, want na ADO kunnen jullie flink aan de bak.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik Studio Sport, moet ook wel als scout.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, samen met Brands kijk ik altijd SV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |