FC Twente neemt het op tegen FC Utrecht, PSV krijgt ADO op bezoek. Willem II ontvangt Feyenoord, VVV krijgt Ajax op bezoek, Vitesse moet op bezoek bij NEC.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef tompsv18 het volgende:
Volgende week nog leuke wedstrijden? geen zin om te kijken
Hele top 5 zal wel winnen dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
FC Twente neemt het op tegen FC Utrecht, PSV krijgt ADO op bezoek. Willem II ontvangt Feyenoord, VVV krijgt Ajax op bezoek, Vitesse moet op bezoek bij NEC.
De volgende speelronde in een notendop.
Mwah, FC Utrecht zie ik nog wel stunten bij FC Twente. NEC misschien wel met Boymans en Falkenburg die Vitesse een tik toebrengen.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef Syntix het volgende:
psvers die denken dat ze kampioen worden
kansloos verliezen van PEC
van bommel in je selectie hebben
pieters
geen uitpubliek.
geen fanatiek thuispubliek
1 woord: kutclub
ADO, die zie ik niet winnen daarquote:Op zondag 27 januari 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft het thuis tegen Zwolle al lastig, dus die kunnen elke wedstrijd verliezen.
Ik zie ze tegen ADO niet in de problemen komen, jij wel?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft het thuis tegen Zwolle al lastig, dus die kunnen elke wedstrijd verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |