Het lijkt me logisch en/of handig dat je dat toch zelf even op kan zoeken?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef Triptamine2 het volgende:
Goede speler sowieso die van Aanholt. Stond Ligeon er niet in dan?
Was vandaag een off day, tegen Feyenoord uit was die rode kaart de grootste oorzaak van het puntverlies.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat betreft de titel hangt het er vanaf of Ajax ook goed kan gaan presteren in de uitwedstrijden tegen de toppers. Tegen Feyenoord en Vitesse niet best.
Zijn contract gaat ook pas in vanaf de 31equote:Op zondag 27 januari 2013 23:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Dejan Meleg zal morgen nog niet meedoen tegen Jong PSV lijkt me. Wel weer Denswil, Boccara, Andersen enzovoort aan het werk zien.En Sulejmani niet te vergeten.
Gelijkspel was die wedstrijd meer dan terecht hoor, qua spelbeeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was vandaag een off day, tegen Feyenoord uit was die rode kaart de grootste oorzaak van het puntverlies.
Ik ben niet zo in paniek, ook na dit weekend blijft het voor mij hetzelfde dat PSV Twente en Ajax om de titel strijden. Feyenoord is wel afgevallen voor de bovenste plek en Vitesse lijkt me ook niet mee kunnen doen, daar doet vandaag niets aan af.
Dat kan wel zo zijn maar tot de rode kaart was de controle erquote:Op maandag 28 januari 2013 00:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelijkspel was die wedstrijd meer dan terecht hoor, qua spelbeeld.
Begint de tegenstander misschien wel om 14:30?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Shreyas het volgende:
Van de 20 verliespunten die we hebben (7x2 en 2x3) komt meer dan de helft door de 12:30 uur wedstrijden. Dat is wel opvallend natuurlijk. Ik ben dolblij dat we die wedstrijden (op Willem II thuis na) hebben gehad. Nu is er dus eigenlijk geen enkele wedstrijd meer waar we punten mogen laten liggen. Gewoon veertien keer winnen dus.
eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Begint de tegenstander misschien wel om 14:30?
Wat een onzin altijd over die 12:30. Watjes zijn het
De tegenstander begint ook om 12.30 uur, maar doet dat in de competitie minder vaak dan Ajax. Het is krom om te zien hoe vaak Ajax vroeg moet aftrappen in vergelijking met de 17 andere ploegen. Dat is overigens niet Calimero, maar gewoon een constatering. Want ik vind het voornamelijk bezopen voor de supporters.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Begint de tegenstander misschien wel om 14:30?
Wat een onzin altijd over die 12:30. Watjes zijn het
Ajax hoogste kijkdichttheid, levert meer geld op voor Ajax qua sponsoring ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De tegenstander begint ook om 12.30 uur, maar doet dat in de competitie minder vaak dan Ajax. Het is krom om te zien hoe vaak Ajax vroeg moet aftrappen in vergelijking met de 17 andere ploegen. Dat is overigens niet Calimero, maar gewoon een constatering. Want ik vind het voornamelijk bezopen voor de supporters.
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De tegenstander begint ook om 12.30 uur, maar doet dat in de competitie minder vaak dan Ajax. Het is krom om te zien hoe vaak Ajax vroeg moet aftrappen in vergelijking met de 17 andere ploegen. Dat is overigens niet Calimero, maar gewoon een constatering. Want ik vind het voornamelijk bezopen voor de supporters.
Het schijnt bewezen te zijn dat kijkers blijven hangen en bij een wedstrijd van Ajax heb je de meeste kijkers en dus de meeste "plakkers"quote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef Catch22- het volgende:
dan kunnen we ook om half 5 spelen toch?
En je hebt incapabele burgemeesters die elke wedstrijd van Ajax als risicoduel aanwijzen en daarom willen dat de wedstrijden om half 1 gespeeld worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:38 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ajax hoogste kijkdichttheid, levert meer geld op voor Ajax qua sponsoring ook.
Elk nadeel heb z'n voordeel.
Zonder uitpubliekquote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
En je hebt incapabele burgemeesters die elke wedstrijd van Ajax als risicoduel aanwijzen en daarom willen dat de wedstrijden om half 1 gespeeld worden.
Gelukkig liet de afgelopen klassieker zien dat er ook niet om 14:30 ongeregeldheden zijn
Bedankt voor deze ondersteuning.quote:
Je zou denken dat Ajax daar juist voordeel van moet hebben. Zij zijn het immers gewend om om 12.30u af te trappen, daar waar tegenstanders maar zelden zo vroeg moeten spelen.quote:
Onzin. Maar goed, als je nog even een minuutje erover nadenkt kom je waarschijnlijk ook wel tot die conclusie.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Je zou denken dat Ajax daar juist voordeel van moet hebben. Zij zijn het immers gewend om om 12.30u af te trappen, daar waar tegenstanders maar zelden zo vroeg moeten spelen.
Blijf het een kul-excuus vinden overigens, dat je door de tijd verliest. Maar als het toch meespeelt, dan zou het in mijn ogen eerder een voordeel moeten zijn.
twitter:SPORT1_nl twitterde op maandag 28-01-2013 om 11:47:04Vermeer is voor 5 miljoen euro de nieuwe nummer 1 van Barcelona, Stekelenburg wil nu weg http://t.co/SvuWfV0w #sport1 reageer retweet
Ik vind het verhaal dat je door de tijd minder presteert gelul in de ruimte. Het is eerder bizar dat de discussie nooit gaat over supporters. Als je een beetje pech heb speel je om half 1 in Kerkrade en moet je dus om 7 uur op zondagochtend naast je nest staan.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Je zou denken dat Ajax daar juist voordeel van moet hebben. Zij zijn het immers gewend om om 12.30u af te trappen, daar waar tegenstanders maar zelden zo vroeg moeten spelen.
Blijf het een kul-excuus vinden overigens, dat je door de tijd verliest. Maar als het toch meespeelt, dan zou het in mijn ogen eerder een voordeel moeten zijn.
Je hebt mijn post net gequote toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal dat je door de tijd minder presteert gelul in de ruimte. Het is eerder bizar dat de discussie nooit gaat over supporters. Als je een beetje pech heb speel je om half 1 in Kerkrade en moet je dus om 7 uur op zondagochtend naast je nest staan.
Klopt, maar laat een Frank de Boer dat eens aankaarten.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt mijn post net gequote toch?
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:12 schreef over_hedge het volgende:
twitter:SPORT1_nl twitterde op maandag 28-01-2013 om 11:47:04Vermeer is voor 5 miljoen euro de nieuwe nummer 1 van Barcelona, Stekelenburg wil nu weg http://t.co/SvuWfV0w #sport1 reageer retweet
Klopt. Ben ik ook geheel met je eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal dat je door de tijd minder presteert gelul in de ruimte. Het is eerder bizar dat de discussie nooit gaat over supporters. Als je een beetje pech heb speel je om half 1 in Kerkrade en moet je dus om 7 uur op zondagochtend naast je nest staan.
5 miljoenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:12 schreef over_hedge het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |