SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heeft hij alleen de film gezien, het boek heeft hij na tien bladzijden weggelegd, z'n moeder had geen zin meer om het voor te lezen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:15 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Velthuizen de Griezelbus al uitgelezen hebben.![]()
TT
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dit dusquote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij doet mij na dus dan mag het.![]()
![]()
Nou dat vind ik wel meevallenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef Syntix het volgende:
Ajax speelt Vitesse helemaal weg![]()
Godenzonen![]()
In de kleedkamer?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef Syntix het volgende:
Ajax speelt Vitesse helemaal weg![]()
Godenzonen![]()
Ja Poulsen vandaag zwakquote:Op zondag 27 januari 2013 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman doet het tot nu toe heel aardig vind ik.![]()
Fischer nog niet veel gezien helaas. Maarja, het is ook niet makkelijk voetballen in zo'n kleine ruimte, steeds met (drie)dubbele dekking.![]()
quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En dan uit het niets beslist hij de wedstrijd, dat is zijn kracht.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:22 schreef Kopsterk het volgende:
Fischer nog niet veel gezien helaas. Maarja, het is ook niet makkelijk voetballen in zo'n kleine ruimte, steeds met (drie)dubbele dekking.![]()
Inderdaad.quote:Dat dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft hij toch wel gelijk in, ze staan achter en hangen met hun 11en voor eigen doel![]()
Een echte voetballiefhebberquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax fan en voetballiefhebber... Contradictio in terminus...![]()
![]()
Als ik Steve was zou ik een wedstrijd van Ajax kijken, heel goed opletten en veel aantekeningen maken.quote:
Misschien dat Twente dan ook eens wat beter gaat voetballen.![]()
Zelfde verhaal in de Schotse competitie.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beest. Jammer dat het nergens meer om gaat in Spanje.![]()
Dat is helemaal erg ja. Maargoed, daar kijk ik nooit naar dus dat kan mij verder weinig schelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:32 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Zelfde verhaal in de Schotse competitie.![]()
Klopt, ik kijk het ook niet meer. Maar Celticquote:Op zondag 27 januari 2013 13:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg ja. Maargoed, daar kijk ik nooit naar dus dat kan mij verder weinig schelen.![]()
Prachtige club.![]()
jaquote:Op zondag 27 januari 2013 13:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die foto van Jordania achter het doel![]()
![]()
Nee, Tadic speelt nu als AMC.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Janssen rechtsbuiten? Zal wel Tadic zijn die rechtsbuiten speelt?![]()
Feyenoord en Vitesse.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als de stand zo blijft schakelt Ajax in2 wedstrijden 2 concurrenten uit![]()
Is het al april ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als de stand zo blijft schakelt Ajax in2 wedstrijden 2 concurrenten uit![]()
QQ moarquote:Op zondag 27 januari 2013 13:38 schreef Doublepain het volgende:
vBommel kreeg ook geel voor dit, geel voor BLIND!![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:38 schreef Doublepain het volgende:
vBommel kreeg ook geel voor dit, geel voor BLIND!![]()
![]()
Dat was ook geen geel.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:38 schreef Doublepain het volgende:
vBommel kreeg ook geel voor dit, geel voor BLIND!Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Doublepain, mongooltje. Ben je nu nog steeds aan 't janken over die gele kaart die van Bommel giser kreeg?![]()
![]()
Was een voorbeeldje hoe slecht die Guzoeboejoek wel niet isquote:Op zondag 27 januari 2013 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
Doublepain, mongooltje. Ben je nu nog steeds aan 't janken over die gele kaart die van Bommel giser kreeg?![]()
Zie ons interresserenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was een voorbeeldje hoe slecht die Guzoeboejoek wel niet is![]()
Dit dus. Hij en Strootman zouden zodra ze ook maar een stap op 't veld zetten al geel moeten krijgen vanwege die koppen van ze.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Elke kaart die vBommel krijgt is terecht![]()
Was gewoon terecht.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was een voorbeeldje hoe slecht die Guzoeboejoek wel niet is![]()
Clasie moet meteen rood krijgenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Hij en Strootman zouden zodra ze ook maar een stap op 't veld zetten al geel moeten krijgen vanwege die koppen van ze.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Hij en Strootman zouden zodra ze ook maar een stap op 't veld zetten al geel moeten krijgen vanwege die koppen van ze., of rood natuurlijk... Al naar gelang de zin van de scheids
![]()
![]()
Schiet eens op met de 0-2 aub. Straks zul je net zien dat Vitesse vanuit het niets met heel veel geluk nog scoort.![]()
Uhm... Alsof Ajax de 0-1 heeft afgedwongenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
Schiet eens op met de 0-2 aub. Straks zul je net zien dat Vitesse vanuit het niets met heel veel geluk nog scoort.![]()
![]()
Uit het land gelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 13:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ok dat was de druppel Boerrigter. Eruit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |