Nee, die mag hij niet. Heeft een glutenallergie.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, die mag hij niet. Heeft een glutenallergie.
Want Eurosport en de NOS zijn dezelfde organisatie?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Achtentachtig het volgende:
Ik snap niet waarom de NOS elk jaar weer die finale uitzendt terwijl Eurosport al vanaf het begin het toernooi live verslaat. Lijkt me beetje geld weggooien...
en de goal!quote:Op zondag 27 januari 2013 11:17 schreef Zelva het volgende:
"Djokovic op 2-2"
Goh, dat zag ik niet.
Heb het na vijf minuten wel weer gehad met deze 'commentator', van wie ik de naam niet meer durf uit te spreken.
het is ook belachelijk, blijkbaar is de economische crisis nog niet groot genoegquote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Achtentachtig het volgende:
Ik snap niet waarom de NOS elk jaar weer die finale uitzendt terwijl Eurosport al vanaf het begin het toernooi live verslaat. Lijkt me beetje geld weggooien...
Heel de publieke omroep is geld weggooien, dus ja...quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Achtentachtig het volgende:
Waarom als NOS die wedstrijd persé willen brengen, terwijl 'ie al op een andere NL-zender te zien is.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Want Eurosport en de NOS zijn dezelfde organisatie?
Eurosport zit in het hele land op het open netquote:Op zondag 27 januari 2013 11:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heel de publieke omroep is geld weggooien, dus ja...
Daarnaast heeft niet iedereen eurosport.
Ferrer wordt hierna geloof ik 4e, dus ik neem aan dat hij dan 5e wordt...quote:Op zondag 27 januari 2013 11:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vorige week was hij 4e, dus hij zal wel top 5 blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |