oh ja, dat deed mijn uk ook! Voelde echt als kietelen in m'n zij. Ik mis het wel, dat gefriemel en gewroet.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:24 schreef Suikertante het volgende:
Zeker als ik met mijn benen opgetrokken op de bank zit of op mijn zij in bed lig krijg ik er soms ook een lichamelijke reactie van alsof iemand in mijn zij prikt! Dan kan ik bijna niet stil blijven zitten.
Je mag het best raar vinden, maar dit is wel een beetje overdrevenquote:
Tsja, ik vind het eerlijk gezegd nogal een raar idee om met een kleuter aan je borst te zitten en zie het nut er ook niet van in. Iedereen die zich daar prettig bij voelt moet het vooral lekker doen, hoef daar verder ook niet over in discussie.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je mag het best raar vinden, maar dit is wel een beetje overdreven
Zoals gezegd, dat mag ook, maar de gebruikte smiley vond ik niet heel erg prettigquote:Op zondag 27 januari 2013 11:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het eerlijk gezegd nogal een raar idee om met een kleuter aan je borst te zitten en zie het nut er ook niet van in. Iedereen die zich daar prettig bij voelt moet het vooral lekker doen, hoef daar verder ook niet over in discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |