PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
Mietje.quote:
deze zag ik nog netquote:Op zondag 27 januari 2013 02:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mietje.
Niets fijner dan even een dag flinke spierpijn hebben zodat je weet dat je de volgende keer meer kracht en inhoud hebt.
Ik heb 'm niet gehad, maar ik kan je nu al vertellen dat je team er niet beter op gaat spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:53 schreef DuTank het volgende:
Over IF's gesproken: iemand ervaring met de IF en SIF Hamsik (t.o.v. de NIF)?
Aparte definitie van lelijkheid heb jij dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 04:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Bruma is nog bijna lelijker dan strootman
Nif hamsik is al een baas. If heb ik te kort gehad om over te oordelen, maar speelde wat ik heb gezien wl ok.mde sic niet ghad helaas.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:53 schreef DuTank het volgende:
Over IF's gesproken: iemand ervaring met de IF en SIF Hamsik (t.o.v. de NIF)?
NIF is inderdaad alquote:Op zondag 27 januari 2013 04:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nif hamsik is al een baas. If heb ik te kort gehad om over te oordelen, maar speelde wat ik heb gezien wl ok.mde sic niet ghad helaas.
Welke omati speel je?quote:Op zondag 27 januari 2013 04:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
NIF is inderdaad al
Maar ik heb bijvoorbeeld IF Lamela, maar daar heb ik echt niks aan(ik kan ook geen trucjes, dus ja
)
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je een silver contract gestuurd.
En hij gaat niet voor 4 a 5k hoor
[ afbeelding ]
Met dure teams degradeerde ik kansloos uit Div 1. Stond ook op degraderen in div 2. Nu heb ik gewoon teams van rond de 100K, en heb nu 9 punten uit 4 wedstrijden in div 1. Het slaat helemaal nergens opquote:Op zondag 27 januari 2013 03:38 schreef pascal08 het volgende:
YES! YES! YES! Net gewoon iemand met 5-0 geslacht die zeer goed speelde, maar gewoon geen kans maakte. Als de passing in m'n Bundesliga team loopt, dan wals ik altijd zo hard over m'n tegenstander heen.![]()
Nu alweer 7 potjes op rij ongeslagen nadat ik m'n IF's heb weggedaan. Onmogelijk dus dat er geen relatie is tussen de slechte resultaten van de afgelopen weken en die IF's. I'm a happy man.
Cups is leukerquote:Op zondag 27 januari 2013 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met dure teams degradeerde ik kansloos uit Div 1. Stond ook op degraderen in div 2. Nu heb ik gewoon teams van rond de 100K, en heb nu 9 punten uit 4 wedstrijden in div 1. Het slaat helemaal nergens op
Vroeg wakker danquote:
Ik kon niet slapen echt slapen manquote:
Zeker niet diep in het glaasje gekeken dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen echt slapen manWas 4 uur thuis net wakker
Vanmiddag lekker indutten dan tijdens het voetbalquote:Op zondag 27 januari 2013 09:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen echt slapen manWas 4 uur thuis net wakker
Nope, ben even gestopt met drinkenquote:Op zondag 27 januari 2013 09:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker niet diep in het glaasje gekeken dan?
Als het saaie wedstrijden worden dan val ik waarschijnlijk in slaapquote:Op zondag 27 januari 2013 09:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker indutten dan tijdens het voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |