PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
Mietje.quote:
deze zag ik nog netquote:Op zondag 27 januari 2013 02:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mietje.
Niets fijner dan even een dag flinke spierpijn hebben zodat je weet dat je de volgende keer meer kracht en inhoud hebt.
Ik heb 'm niet gehad, maar ik kan je nu al vertellen dat je team er niet beter op gaat spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:53 schreef DuTank het volgende:
Over IF's gesproken: iemand ervaring met de IF en SIF Hamsik (t.o.v. de NIF)?
Aparte definitie van lelijkheid heb jij dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 04:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Bruma is nog bijna lelijker dan strootman
Nif hamsik is al een baas. If heb ik te kort gehad om over te oordelen, maar speelde wat ik heb gezien wl ok.mde sic niet ghad helaas.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:53 schreef DuTank het volgende:
Over IF's gesproken: iemand ervaring met de IF en SIF Hamsik (t.o.v. de NIF)?
NIF is inderdaad alquote:Op zondag 27 januari 2013 04:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nif hamsik is al een baas. If heb ik te kort gehad om over te oordelen, maar speelde wat ik heb gezien wl ok.mde sic niet ghad helaas.
Welke omati speel je?quote:Op zondag 27 januari 2013 04:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
NIF is inderdaad al
Maar ik heb bijvoorbeeld IF Lamela, maar daar heb ik echt niks aan(ik kan ook geen trucjes, dus ja
)
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je een silver contract gestuurd.
En hij gaat niet voor 4 a 5k hoor
[ afbeelding ]
Met dure teams degradeerde ik kansloos uit Div 1. Stond ook op degraderen in div 2. Nu heb ik gewoon teams van rond de 100K, en heb nu 9 punten uit 4 wedstrijden in div 1. Het slaat helemaal nergens opquote:Op zondag 27 januari 2013 03:38 schreef pascal08 het volgende:
YES! YES! YES! Net gewoon iemand met 5-0 geslacht die zeer goed speelde, maar gewoon geen kans maakte. Als de passing in m'n Bundesliga team loopt, dan wals ik altijd zo hard over m'n tegenstander heen.![]()
Nu alweer 7 potjes op rij ongeslagen nadat ik m'n IF's heb weggedaan. Onmogelijk dus dat er geen relatie is tussen de slechte resultaten van de afgelopen weken en die IF's. I'm a happy man.
Cups is leukerquote:Op zondag 27 januari 2013 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met dure teams degradeerde ik kansloos uit Div 1. Stond ook op degraderen in div 2. Nu heb ik gewoon teams van rond de 100K, en heb nu 9 punten uit 4 wedstrijden in div 1. Het slaat helemaal nergens op
Vroeg wakker danquote:
Ik kon niet slapen echt slapen manquote:
Zeker niet diep in het glaasje gekeken dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen echt slapen manWas 4 uur thuis net wakker
Vanmiddag lekker indutten dan tijdens het voetbalquote:Op zondag 27 januari 2013 09:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen echt slapen manWas 4 uur thuis net wakker
Nope, ben even gestopt met drinkenquote:Op zondag 27 januari 2013 09:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker niet diep in het glaasje gekeken dan?
Als het saaie wedstrijden worden dan val ik waarschijnlijk in slaapquote:Op zondag 27 januari 2013 09:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker indutten dan tijdens het voetbal
Welke is dat?quote:Op zondag 27 januari 2013 10:07 schreef Reemi het volgende:
Nog bedankt voor het promoten van mijn YouTube kanaal.
Pirlo is een baas. Maar jij bent dus de befaamde eurofan?quote:Op zondag 27 januari 2013 10:35 schreef Reemi het volgende:
Danku heren
Hoe is Pirlo? Lijkt me best gaaf om een team met hem te maken.
Of er staat bij jou iets op de achtergrond te laggenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
De servers zijn aan het kutten met matchmaking , kan geen groene latency tegenstander vinden
Denk het niet, alle pc's uit, modem net gereset en ik heb alleen chrome open op me laptopquote:Op zondag 27 januari 2013 11:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of er staat bij jou iets op de achtergrond te laggen
kpnquote:Op zondag 27 januari 2013 11:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk het niet, alle pc's uit, modem net gereset en ik heb alleen chrome open op me laptop
Geen van Rhijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:15 schreef Reemi het volgende:
Ligeon ook trouwens.Benieuwd hoe hij het gaat doen.
Gooi de webapp ook maar down danquote:
op twitter zie ik dat Veltman erin staatquote:Op zondag 27 januari 2013 11:15 schreef Reemi het volgende:
Ligeon ook trouwens.Benieuwd hoe hij het gaat doen.
O, Ajaxfanzone lulde weer eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op twitter zie ik dat Veltman erin staat
Beetje weinig kracht wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:38 schreef rolls-reus het volgende:
Is deze man het uitproberen waard?
http://www.futhead.com/fifa/players/11922/
In dat geval maar eens uitproberen dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Beetje weinig kracht wel.
Het zou wel een erg gewaagde gok zijn hoor.
Lonely Island is geniaal, maar ik vond deze een beetje minder. Favoriete nummers blijven die met Justin Timberlake erbijquote:
Hij is de duurste non-shiny silver uit het spel, wel is hij de afgelopen dagen weer duurder geworden want eerst kon je hem rond de 8k oppikkenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:55 schreef Thorb het volgende:
Tennis, voetbal en schaatsen, top dagje weer
Deze man in een pack gehad op mijn silver pack account
[ afbeelding ]
Djokovic > Murrayquote:Op zondag 27 januari 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
pff... Djokovic moet gewoon met 6-0 6-0 6-0 klop krijgen. Helaas kan dat al niet meer
4-5-1. Soms loopt het als een trein, soms voor geen meter...quote:Op zondag 27 januari 2013 04:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Welke omati speel je?
Formatie* ipad typtyfus
Mijn ogen zijn ook nog niet open, dus komt mooi uit. Maar ik blijf tennis kijken..en zometeen Ajax er dan nog bij. Meer dan 2 schermen ga ik niet redden.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, voor de Aziaten. Je hebt nog niets gemist
Ik kijk ook tennis en zometeen denk ik ook Real voor Vitesse-Ajax switchen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn ook nog niet open, dus komt mooi uit. Maar ik blijf tennis kijken..en zometeen Ajax er dan nog bij. Meer dan 2 schermen ga ik niet redden.
Ik heb Hamsik alleen in 352 geprobeerd op CAM en daar was ie heel erg fijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
4-5-1. Soms loopt het als een trein, soms voor geen meter...
Kan ook wel aan de opstelling liggen, want speel met Di Natale, Hamsik, Sneijder en Boateng als CAM's. Ik denk dat Boateng het minst fijn speelt. En dan Di Natale/Hamsik i.c.m. Sneijder (die is best wel baas bij mij).
tennis?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
199 punten gespeeld, de ene wint er 100, de andere 99
Iets met Reis?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef Jelle_96 het volgende:
Teampje in elkaar proberen te zetten. Iemand gave ideetjes met een budget van 600k?
Getafe is gewoon een hele harde en vervelende ploeg. En Real ook, op zijn tijdquote:Op zondag 27 januari 2013 12:35 schreef Fuszy het volgende:
Die wedstrijd van Real. 5x geel in een half uur tijd
. Hard spel of beroerde scheids?
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:38 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Haha.![]()
Iets met Reus als het kan. Maar weer liever geen heel Duits/Bundesliga team.
ik wil wel wat voor je proberen, 600k he?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:38 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Haha.![]()
Iets met Reus als het kan. Maar weer liever geen heel Duits/Bundesliga team.
Jep 600k. Eigenlijk wil ik ook altijd wel is Thiago Silva uitproberen. 200k atm, dus dat is nog te doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik wil wel wat voor je proberen, 600k he?
IF Sandro LBquote:Op zondag 27 januari 2013 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak dit, krijg je geen spijt vanFijnste team waar ik ooit mee heb gespeeld
ik kan nog niet zo veel meer met de verdediging, had 150k budget ofzo en wilde sowieso rooney.quote:
je zag hem echt twijfelen en toen was ie de bal nog bijna kwijt ookquote:Op zondag 27 januari 2013 12:49 schreef Tim86 het volgende:
Poulsen doodsbang toen hij ineens een schietkans had![]()
Siemen schijnt wat connecties te hebben in die wereld.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef FutFan het volgende:
heeft iemand een goeie brazilianse pace abuse team
budget 350k
word gek van die brazilianse 3-5-2 teams met ultra verdedigend en counter
ben gedegradeerd van 1 naar 2
ik ga miss ook van 2 naar 3
ik wil je best helpen, maar ik kan niet zo goed teams makenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef FutFan het volgende:
budget 350k
Kan je wel de tegenstander de schuld geven, maar misschien ligt het ook aan jezelf. Je bent mentaal veel te zwak.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef FutFan het volgende:
budget 350k
Als je een Braziliaans pace abuse team wil hoef je toch niet veel meer na te denken mbt de spelers lijkt mequote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef FutFan het volgende:
budget 350k
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je wel de tegenstander de schuld geven, maar misschien ligt het ook aan jezelf. Je bent mentaal veel te zwak.
hiervoor had ik 2x divisie 1 gewonnenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je wel de tegenstander de schuld geven, maar misschien ligt het ook aan jezelf. Je bent mentaal veel te zwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |