Shale Gas en Rare Earth Elements worden de speerpuntjes onder onze "nieuwe economie".quote:Op zondag 27 januari 2013 11:46 schreef DS4 het volgende:
Dat er een crisis komt is niet zo gek en te verwachten. Ik zie alleen niet dat we een streep aan het trekken zijn en dat is nodig om weer naar boven te kunnen kijken. Ik denk dat duurzame energie onze nieuwe boom gaat worden, maar ik denk tevens dat we eerst de pijn moeten nemen voordat er vertrouwen kan ontstaan om een nieuwe boom te krijgen.
Niet zo bijster veel denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:51 schreef DS4 het volgende:
Alles komt uiteindelijk goed. De vraag is alleen wat er in de tussentijd gebeurt...
Alle Rare Earth Elements komen uit China om dat monopolie te doorbreken zijn heel wat jaren nodig. De huidige conflicten komen vooral door overbevolking. Met name in Noord Afrika en het midden oosten.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:49 schreef Smack10 het volgende:
Shale Gas en Rare Earth Elements worden de speerpuntjes onder onze "nieuwe economie".
Geen oorlog meer voeren voor olie in onbelangrijke landen en minder afhankelijk zijn van China.
Zelf kunnen voorzien in de behoeften, daar wordt achter de schermen ook al hard aan gewerkt trouwens.
Dus het komt wel goed
Dat het bijna allemaal, iets van 97% van de wereldhandel daarin, uit China komt is een gevolg van hun aanpak geweest.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Alle Rare Earth Elements komen uit China om dat monopolie te doorbreken zijn heel wat jaren nodig. De huidige conflicten komen vooral door overbevolking. Met name in Noord Afrika en het midden oosten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |