abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122105386
Dat er een crisis komt is niet zo gek en te verwachten. Ik zie alleen niet dat we een streep aan het trekken zijn en dat is nodig om weer naar boven te kunnen kijken. Ik denk dat duurzame energie onze nieuwe boom gaat worden, maar ik denk tevens dat we eerst de pijn moeten nemen voordat er vertrouwen kan ontstaan om een nieuwe boom te krijgen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_122105484
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:46 schreef DS4 het volgende:
Dat er een crisis komt is niet zo gek en te verwachten. Ik zie alleen niet dat we een streep aan het trekken zijn en dat is nodig om weer naar boven te kunnen kijken. Ik denk dat duurzame energie onze nieuwe boom gaat worden, maar ik denk tevens dat we eerst de pijn moeten nemen voordat er vertrouwen kan ontstaan om een nieuwe boom te krijgen.
Shale Gas en Rare Earth Elements worden de speerpuntjes onder onze "nieuwe economie".

Geen oorlog meer voeren voor olie in onbelangrijke landen en minder afhankelijk zijn van China.

Zelf kunnen voorzien in de behoeften, daar wordt achter de schermen ook al hard aan gewerkt trouwens.

Dus het komt wel goed :Y
pi_122105553
Alles komt uiteindelijk goed. De vraag is alleen wat er in de tussentijd gebeurt... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_122105732
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:51 schreef DS4 het volgende:
Alles komt uiteindelijk goed. De vraag is alleen wat er in de tussentijd gebeurt... ;)
Niet zo bijster veel denk ik.

Dat er in Griekenland rellen zijn is logisch. Een bevolking zoveel veranderingen door de strot duwen.

Zie in Nederland de discussie over de inkomensafhankelijke zorgpremie, was wat geweest als dat daadwerkelijk doorging.

Natuurlijk heb je veel verschillen in Noord/Zuid Italïe, Oost/West Duitsland, Noord/Zuid Europa. Maar we zijn zo in elkaar geweven dat er niet zomaar iets kan tussenkomen waardoor iedereen zich terugtrekt en een hek om het land zet.

En dat is de positieve insteek van het Europa verhaal vind ik dan.
pi_122106069
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:49 schreef Smack10 het volgende:

Shale Gas en Rare Earth Elements worden de speerpuntjes onder onze "nieuwe economie".

Geen oorlog meer voeren voor olie in onbelangrijke landen en minder afhankelijk zijn van China.

Zelf kunnen voorzien in de behoeften, daar wordt achter de schermen ook al hard aan gewerkt trouwens.

Dus het komt wel goed :Y
Alle Rare Earth Elements komen uit China om dat monopolie te doorbreken zijn heel wat jaren nodig. De huidige conflicten komen vooral door overbevolking. Met name in Noord Afrika en het midden oosten.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_122106192
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Alle Rare Earth Elements komen uit China om dat monopolie te doorbreken zijn heel wat jaren nodig. De huidige conflicten komen vooral door overbevolking. Met name in Noord Afrika en het midden oosten.
Dat het bijna allemaal, iets van 97% van de wereldhandel daarin, uit China komt is een gevolg van hun aanpak geweest.

Ze bezitten echter maar (uit mijn hoofd) iets van 36%.

Ze hebben het gewoon zo goedkoop geproduceerd dat andere landen het niet meer zelf gingen maken en zo een monopoliepositie verschaft op de wereldmarkt.

Ja overbevolking en voedselprijzen inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')