Ik heb nog een halve zak hamkas en een appelflapquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef Beach het volgende:
chips en grillworst gepakt ben er klaar voor
Die blijkt helemaal geen drugsprobleem te hebben, maar het was iets van een virus uit Brazilië dat op zijn stembanden was overgeslagen. Blijft het wel een beetje vaag waarom die UFC niet gelijk wat meer openheid van zaken heeft gegeven. Zo krijg je vanzelf speculatie.quote:
Hopelijk niet nog over van o&n.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve zak hamkas en een appelflap
Nope, ik vond m zo slecht dat ik m niet eens heb afgekeken (gedelete na 10 minuten kijken).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Beach het volgende:
is here comes the boom het waard om te downloaden?
in werkelijkheid was het een oneinigheid over een nieuw contract, Goldie wilde meer geld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:44 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Die blijkt helemaal geen drugsprobleem te hebben, maar het was iets van een virus uit Brazilië dat op zijn stembanden was overgeslagen. Blijft het wel een beetje vaag waarom die UFC niet gelijk wat meer openheid van zaken heeft gegeven. Zo krijg je vanzelf speculatie.
Nee, had nog niet gekozen maar ik twijfelde nogalquote:
Doe volgend seizoen maar mee, we zitten al op de helftquote:
Niet door hebben dat ik trollquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |