Hmm oke dank je welquote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Dasty super cleaner muren professional
Ik was op zoek naar de schimmelreiniger van Dasty om de zwarte voegen in de badkamer en vochtvlekken op de muren schoon te maken. Die kon ik echter niet vinden.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Dasty super cleaner muren professional
Ik heb deze gebruikt voor mijn voegen op de grond. Shit, spul werkt retegoed. Echte donkere vochtvlekken zijn een stuk lichter!quote:Op zondag 16 februari 2014 09:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar de schimmelreiniger van Dasty om de zwarte voegen in de badkamer en vochtvlekken op de muren schoon te maken. Die kon ik echter niet vinden.
Wel voldeed de omschrijving op de Super Cleaner Professional aan de omschrijving, die heb ik dus maar meegenomen. Ik denk dat ze het product een andere naam hebben gegeven?
Omschrijving:
" Dasty Super Cleaner Professional, verwijdert schimmel, vocht- en weerplekken, bleekt de zwart geworden voegen tussen tegels en de zwarte plekken op siliconen voegen tussen badkuip en tegelwand, op douchegordijnen of in de douche cabine en op het stucwerk.
Is ook zeer geschikt voor het verwijderen van koffie- en theevlekken van syntetische spoelbakken en werkbladen.
Tevens zeer geschikt voor het hygieniseren van het sanitair van Uw badkamer, van afvalbakken, van voedselcontainers en koeltassen, gegoten in de afvoer van gootstenen, douches of badkuipen verwijdert het de meest onaangename geuren.
Geschikt voor de interne schoonmaak van koelkasten en afwasmachines"
Er zit ook chloor in. Dat bleekt lekker op dus kijk uit voor je kledingquote:Op zondag 16 februari 2014 09:45 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik heb deze gebruikt voor mijn voegen op de grond. Shit, spul werkt retegoed. Echte donkere vochtvlekken zijn een stuk lichter!
Geen last van. Gebruik ook handschoentjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:22 schreef janeway het volgende:
[..]
Er zit ook chloor in. Dat bleekt lekker op dus kijk uit voor je kleding
Ozze!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef Snowballed het volgende:
Oh is hier een topic van....
Megaspul..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
om wat voor lastige klusjes gaat het dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:50 schreef Amnistia het volgende:
Die zwarte dasty is perfect voor de iets lastigere klusjes!
Wij zijn zo stom geweest om kunststof kozijnen te nemen. In de loop der jaren was er heel veel vuil gekomen in de nerven (houtnerflook) van de witte dorpel in de achterdeur. Dat is er nu eindelijk bijna helemaal uit dankzij de zwarte Dasty.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
om wat voor lastige klusjes gaat het dan?
Ja zeker wel!quote:Op maandag 5 januari 2015 18:19 schreef lady-wrb het volgende:
dus de zwarte dasty is nog beter dan de gele?
Dat is de zwarte dasty!quote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, ik weet eigenlijk niet welke ik heb bedenk ik net. Een zwarte flacon met een gelig label: professionele ontvetter. Maar hij doet in ieder geval meer dan ontvetten zoals mijn dorpel wit maken.
Deze staat ook zeker niet op het plaatje?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:48 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ja zeker wel!
Hij heet geloof ik Dasty professional.
Mijn olievlekken van de motor zijn eraf gekomen, zelfs vetvlekken in de keuken op de muur.
Het huis van mijn vriend is snel goor omdat hij automonteur is en vaak met gore handen (lees: olie enz) thuis komt.. maar met zwarte dasty gaat alles weg
Antikalk dasty is donkerpaarsquote:Op maandag 12 januari 2015 08:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze staat ook zeker niet op het plaatje?
Daar is de zwarte voor kalk.
Ik moet ook nodig weer eens langs de Wibra voor Dasty. En dan wil ik die zwarte ook eens proberen.
Nu je het zegt, zie ik idd dat het donkerpaars is.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Antikalk dasty is donkerpaars
Hier is zwarte dasty
http://www.dastyitaly.it/ol/det_prodotto.asp?ID=70
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |