Niet weten wat het doel is...quote:
Niet verder vertellen, hè, maar dat is stiekem voor de mensen die het geven alleen lief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef Studeur het volgende:
Mensen die kraamcadeautjes geven
Wat de neuk heeft een kind van 1 week nou aan die dingen.
hoe oud waren ze toen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef Lenaatje het volgende:
als ze een week zijn hebben ze er inderdaad niets aan! maar mijn dochters hebben met plezier de armbandjes omgehad en de kleren gedragen die ze hebben gekregen.
Exact. Kuffelbeertjes gaan het dus niet worden, en boxpakjes ook niet (niet dat ik dat van plan was).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Lijkt me ook een goed topic om je te oriënteren, wat wel en wat absoluut niet
van een maand of 2 tot een jaar ofzo. en nee ook dan beseffen ze het niet echt nee. maar vooral de armbandjes dat weten ze straks wel en dan is het toch leuk. de jongste heeft nu een setje aan steeds die de oudste van mijn broer heeft gekregen toen ze 1,5 was en dat verteld ze dan met trots!quote:
Meisjeskleren voor een jochie? Serieus??quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Mangostine het volgende:
Leukste: een spaarpotje, handbeschilderd met naam en afbeelding van het geboortekaartje
Stomste: de andere 6 goedbedoelde spaarpotjes... En meisjeskleren.![]()
Oh. De verzilverde houder voor het geboortecertificaat was ook stom, althans, wij begrepen er het nut niet van.
geen rokje ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Meisjeskleren voor een jochie? Serieus??
Volgens mij kan je daar niet te veel van hebben, als ik die tuttel doekjes van mijn neefje zag na een paar maanden al, terwijl ze wel steeds in de was zitten, daar blijft erg weinig van over op den duur.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Kwisted het volgende:
Leuk: persoonlijke dingen. Zelf gemaakt geboortebord tevens krijtbord, spiegel met geboortekaartje erop gezandstraald. Muziekdoosje, rammelaar, tas met haar naam erop.
Niet leuk: kleertjes is moeilijk. Wij vonden lang niet alles mooi! Heel veel knuffels en tutdoekjes. Heb een lade vol!
Dat denk ik dan over het cadeautje dat je in dezelfde post roemtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vond het trouwens ook erg leuk dat we van S z'n pake en beppe geld kregen, had hij gelijk een mooi bedrag op z'n spaarrekening.
Je hoort natuurlijk blij te zijn dát je wat krijgt, maar sommige mensen maken zich er echt te makkelijk van af. Erg jammer..
Geld is altijd handig, daar kun je niet genoeg van hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik dan over het cadeautje dat je in dezelfde post roemt
Daar gaat het niet om, als de 'klacht' is dat mensen zich er echt te makkelijk vanaf maken. Weinig zo simpel als een bedragje storten, toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:14 schreef oLexie het volgende:
[..]
Geld is altijd handig, daar kun je niet genoeg van hebben.Natuurlijk is het wel 'makkelijk' maar je hebt er meer aan dan menig cadeau dat je krijgt.
Ik dacht dat het ging om leukste en minst leuke cadeauquote:Op zondag 27 januari 2013 02:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als de 'klacht' is dat mensen zich er echt te makkelijk vanaf maken. Weinig zo simpel als een bedragje storten, toch?
In de topictitel wel. Maar in de post die ik quote staat eerst dat geld leuk is en daarna dat het jammer is dat sommige mensen er zich te makkelijk vanaf maken. Daarom maakte ik die opmerking. Ik kan me prima voorstellen dat iemand geld veel leuker vindt dan 17 boxpakjes die 'ie toch niet gebruikt, maar daar ging dit dus even niet omquote:Op zondag 27 januari 2013 02:16 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om leukste en minst leuke cadeaugeld hangt daartussen w.m.b.
Okiquote:Op zondag 27 januari 2013 02:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de topictitel wel. Maar in de post die ik quote staat eerst dat geld leuk is en daarna dat het jammer is dat sommige mensen er zich te makkelijk vanaf maken. Daarom maakte ik die opmerking. Ik kan me prima voorstellen dat iemand geld veel leuker vindt dan 17 boxpakjes die 'ie toch niet gebruikt, maar daar ging dit dus even niet om
Ook wij kregen geld op z'n rekening van opa en oma, en heel ondankbaar misschien, maar ik had een zelf met zorg en liefde uitgezocht cadeautje voor hun allereerste kleinkind veel leuker gevonden. Later kregen we van diezelfde oma ook nog een mand met voor elke dag een cadeautjequote:Op zondag 27 januari 2013 02:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik dan over het cadeautje dat je in dezelfde post roemt
Hier is Muis na ruim acht jaar nog steeds een van de allerbeste kraamkadootjesquote:Op zondag 27 januari 2013 08:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat laatste vind ik onzin twinkle.
Het verschilt zo per kind. En oke 20 knuffels is.een beetje veel![]()
Het beste kado wat ik hier gehad heb bij oudste is juist een knuffeltje. Die stond eerst op de commode en op gegeven moment wilde hij hem mee naar bed en sindsdien zijn ze onafscheidelijk.
inderdaad, dat vind ik ook nog steeds hele fijne kadootjes.quote:Ik vond bij beiden eigenlijk alles wel leuk wat we gekregen hebben.
Geen hele vreemde.dingen ofzo, of niet nuttig.
Enige dat ik wel jammer vond.(en dat gaat dus niet perse om het kado), was een knuffeldoekje van een vriendin. Voor haar zou ik wat specialers (en duurders) kopen, dus was een beetje teleurgesteld daarin. Tel daarbij op dat ik voor oudste (nog voor zn verjaardag) een kado kreeg voor 12+ maanden (hij werd 2). Dus had daarbij echt het idee dat ze de kruidvat ingelopen was en maar.gewoon wat gepakt had. Beetje jammer zeg maar.
Wat ik zelf altijd leuk vind om te krijgen zijn voorleesboeken. Ook leuk om te geven vind ik. Niet direct te gebruiken, maar je kan er niet genoeg van hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leuk: knisperboekjes / doekjes, speeltjes van lamaze, voorleesboeken, mooie kleertjes.
Origineel vond ik de luiertaart, luiers opgerold en gestapeld als taart met meerdere etagesEn een longsleeve met zijn naam erop.
Eigenlijk heb ik geen stomme dingen gekregen, sommige kleding is niet je smaak. Enige onhandige waren 2 setjes kleding in maat 62 met korte broek. Dat kon hij in oktober/november aan.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Phaidra het volgende:
De leukste cadeaus waren zelfgemaakt idd. Een gebreid vestje, en een ladekastje beschilderd met prentenboekfiguren en erin cadeautjes gerelateerd aan dezelfde prentenboeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leuk: knisperboekjes / doekjes, speeltjes van lamaze, voorleesboeken, mooie kleertjes.
Origineel vond ik de luiertaart, luiers opgerold en gestapeld als taart met meerdere etagesEn een longsleeve met zijn naam erop.
Eigenlijk heb ik geen stomme dingen gekregen, sommige kleding is niet je smaak. Enige onhandige waren 2 setjes kleding in maat 62 met korte broek. Dat kon hij in oktober/november aan.SPOILER: deze heb ik eens gemaaktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste gekregen: geen idee allemaal leuke dingen speelgoed, boekjes best veel dingen waar ik echt wat aan heb\had. En kleding van mijn nicht wat eigenlijk voor haar dochtertje zou zijn geweest.
Minst leuk: Verkeerde maat kleding voor seizoen en lelijke kleding.
En ik heb bij een bekende gezien dat ze een pakket kreeg met o.a. infacol, spul tegen tandenleed, zoutoplossing, bio-oil tegen striae, floradix magnesium en nog 2 andere soorten, johannesbroodpitmeel en allerlei soorten billencreme's.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Phaidra het volgende:
De leukste cadeaus waren zelfgemaakt idd. Een gebreid vestje, en een ladekastje beschilderd met prentenboekfiguren en erin cadeautjes gerelateerd aan dezelfde prentenboeken:Oh wat gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vond ik de zelfgemaakte of echt persoonlijke cadeautjes ook het meest speciaal.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |