Niet weten wat het doel is...quote:
Niet verder vertellen, hè, maar dat is stiekem voor de mensen die het geven alleen lief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef Studeur het volgende:
Mensen die kraamcadeautjes geven
Wat de neuk heeft een kind van 1 week nou aan die dingen.
hoe oud waren ze toen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef Lenaatje het volgende:
als ze een week zijn hebben ze er inderdaad niets aan! maar mijn dochters hebben met plezier de armbandjes omgehad en de kleren gedragen die ze hebben gekregen.
Exact. Kuffelbeertjes gaan het dus niet worden, en boxpakjes ook niet (niet dat ik dat van plan was).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Lijkt me ook een goed topic om je te oriënteren, wat wel en wat absoluut niet
van een maand of 2 tot een jaar ofzo. en nee ook dan beseffen ze het niet echt nee. maar vooral de armbandjes dat weten ze straks wel en dan is het toch leuk. de jongste heeft nu een setje aan steeds die de oudste van mijn broer heeft gekregen toen ze 1,5 was en dat verteld ze dan met trots!quote:
Meisjeskleren voor een jochie? Serieus??quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Mangostine het volgende:
Leukste: een spaarpotje, handbeschilderd met naam en afbeelding van het geboortekaartje
Stomste: de andere 6 goedbedoelde spaarpotjes... En meisjeskleren.![]()
Oh. De verzilverde houder voor het geboortecertificaat was ook stom, althans, wij begrepen er het nut niet van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |