Het is dan ook 'Hiljeheld'.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef HarryVonZwichell het volgende:
''Hiljegod'', ''Strootgod''.
Het is allemaal zo treurig.
Dankequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja
http://eredivisielive.nl/(...)opstelling#away_team
Beetje onnodig om m'n naam te veranderen om duidelijk te maken wat voor een baas ik ben. Doe dat maar bij mensen waar het minder duidelijk bij isquote:
Een boner.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat winnen we nou als de MOTM goed hebben?
Doen we mee voor de koelkastquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Piemel in je kont.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dat kan alsnog nog wel. Je moet het wel een beetje subtiel doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, dat wou ik bij het eindsignaal zeggen.
Klojo.
Ik ga m'n best doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan alsnog nog wel. Je moet het wel een beetje subtiel doen.
Niemand buigt voor die negerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
locagod handeld die shit wel ff in de laatste minuten.
Misschien vindt Advocaat ze niet zo goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Serieus, waarom krijgt Depay of Locadia geen speeltijd![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een treurig niveau in het Live Eredivisietopic.
Mijn god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |