SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, te goedkoop.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
Lekker ingeschoten door Everton. Misschien iets voor PSV, Brands?![]()
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag te laat dat ik de laatste wasComic Sansquote:![]()
![]()
Waarom die twee?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijd voor Depay en Locadia. En niet in de laatste 3 min Dick![]()
Dat heb ik ook vaak, ik let daar nooit zo op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag te laat dat ik de laatste wasOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wijnaldum
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
hands.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Grote fout van Pasveer dit en natuurlijk goed geprofiteerd van WijnaldumCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
1.5 zelfs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
Kijk hem stoer doen gelijkHeeft al een heel seizoen kut gespeeld.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |