quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef D. het volgende:
Ja, f*ck, zo houd ik het ook niet droog he
Tja, vroegah was All You Need 100% verhalen over liefde, nu is het krap 40% liefde en de rest drama/reunie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef Disana het volgende:
En deze mama gaat ook dood. Hoog tijd om dat op tv te delen.
Ik vind dat niet zo erg, maar sommige mensen snap ik gewoon niet omdat ik daarbij denk 'dit is toch zo gevoelig dat het privé is?'.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, vroegah was All You Need 100% verhalen over liefde, nu is het krap 40% liefde en de rest drama/reunie.
Sinds ik vorig (?) seizoen een kerel zag die een kind verwekte bij een ander, tijdens zijn huwelijk, en dat geheel in geuren en kleuren zat te vertellen... niks is te gekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo erg, maar sommige mensen snap ik gewoon niet omdat ik daarbij denk 'dit is toch zo gevoelig dat het privé is?'.
Oh lekker. Dat dit programma zich daarvoor leent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds ik vorig (?) seizoen een kerel zag die een kind verwekte bij een ander, tijdens zijn huwelijk, en dat geheel in geuren en kleuren zat te vertellen... niks is te gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |