SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was ook nog van plan om speciaal daarvoor een Volkskrant te kopen, maar ben het vergeten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb 1,50 betaald voor het interview van Sierd de Vos met de volkskrant, volgens mij ben ik nu een idiootmaar ja, als fan moet je er wat voor over hebben, en deze wedstrijd van PSV gaf me niet genoeg vermaak.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ajacied422 jij hebt die OP aangepast toch? Of wie heeft Humberto erin gezet?
Haal iig die tering streep weg,![]()
![]()
Ik zet 'm zo in het Sierd topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was ook nog van plan om speciaal daarvoor een Volkskrant te kopen, maar ben het vergeten.
Ik ben nu halverwege, ik ben alleen verbolgen dat sierddevos.blogspot.nl wél genoemd wordt (welke gewoon voor 90 procent op mijn filmpjes gebaseerd is) en mijn schitterende youtube kanaal niet. Minachting van de lezer en pure misleiding.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Haal iig die tering streep weg,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die streep hoort zo man. Dat is net z'n streep als degene die over het veld lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Haal iig die tering streep weg,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die zwarte streep daar boven bedoelt ie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die streep hoort zo man. Dat is net z'n streep als degene die over het veld lopen.![]()
Ik ben reuzebenieuwd!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet 'm zo in het Sierd topic.
Ik ben nu halverwege, ik ben alleen verbolgen dat sierddevos.blogspot.nl wél genoemd wordt (welke gewoon voor 90 procent op mijn filmpjes gebaseerd is) en mijn schitterende youtube kanaal niet. Minachting van de lezer en pure misleiding.![]()
Oh, oeps.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zwarte streep daar boven bedoelt ie.![]()
12:30quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gepruts zeg. Morgen écht voetbal.
Deens superkwartet![]()
Het interview staat in het Sierd topic.
Nieuwtje: in februari is Sport1 gratis bij diverse digitale tv aanbieders.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet 'm zo in het Sierd topic.
Ik ben nu halverwege, ik ben alleen verbolgen dat sierddevos.blogspot.nl wél genoemd wordt (welke gewoon voor 90 procent op mijn filmpjes gebaseerd is) en mijn schitterende youtube kanaal niet. Minachting van de lezer en pure misleiding.Mensonterend is dat, Sierd houdt volgens mij wel goed bij wat er allemaal over hem geschreven wordt op het internet.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwtje: in februari is Sport1 gratis bij diverse digitale tv aanbieders.Top.
![]()
Geen woord gelezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het interview staat in het Sierd topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwtje: in februari is Sport1 gratis bij diverse digitale tv aanbieders.Bedankt!
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: