ik ook, wat had hij nou echt bij te dragen, een brede torso, wel met tatoo, maar het ging ook vooral omde breeeede torsoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben blij dat jeremy gewoon dood blijft
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:59 schreef Samzz het volgende:
Herhaal anders nog even een keertje waar het over gaat, is na twee keer nog niet duidelijk.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:17 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat ik iets ontdekt heb. Ik heb er lang over na moeten denken, maar dit is wat ik denk dat er aan de hand is.
dat je het ff weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zat ik ook al op te wachtten iddquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
wacht maar, die neemt volgende week tylers telefoon op als Karoline m belt
Ik denk dat ik iets ontdekt heb. Ik heb er lang over na moeten denken, maar dit is wat ik denk dat er aan de hand is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er blijven zo alleen weinig personages over.
Ik keek net de promo voor volgende episode en ik denk dat dat wel het geval isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:12 schreef Miezziej het volgende:
Ik hoop alleen nog steeds dat ze nu wat minder huilerig wordt...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik keek net de promo voor volgende episode en ik denk dat dat wel het geval isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef casper019 het volgende:
gave laatste episode!!!! maar silas zit dus in t lichaam van die ene andere vent (shit wat was zn naam ookal weer?) of niet???
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]Echt geniaal jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een mede-ajacied die tvd kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 maart pasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
wacht maar, die neemt volgende week tylers telefoon op als Karoline m belt
Maar hij ligt dus én nog in het bos én is al thuis bij Bonnie?????quote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
JaDie professor lag zwaargewond (bijna dood) nog op het eiland. Waar Rebekah hem vond. Ik dacht al meteen dat ie het was, aangezien die professor ineens weer kon lopen. En hoe kon hij met simpele kruiden (hij kende toch geen magie?) nou zulke wonden genezen?!
En ik denk dat Jeremy nog wel terug komt. Wanneer en hoe? Geen idee, maar zal vast wel!
De echte professor ligt inderdaad op dat eiland daar, zwaargewond en/of bijna dood te wezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Maar hij ligt dus én nog in het bos én is al thuis bij Bonnie?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |