Dit dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef Poemgirl het volgende:
Maar vier afleveringen terug had ik al voorspeld dat de cure alleen maar voor 1 persoon was, dachten ze nou echt dat het een hele fles was ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wilde ik ff lezenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:29 schreef Robophatt het volgende:
Als het goed is zit Elijah in komende aflevering
dus dat iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 07:26 schreef Kleurdoos het volgende:
en Jeremy mag van mij best dood blijven.
Idd, ik zou het wel echt gay vinden als hij WEER tot leven wordt gewektquote:
Haha snap ikquote:
Vraag me af door welke acteur die gespeeld gaat worden, dat kan ik tot nu toe nog nergens vinden vreemd genoeg...quote:Op zondag 17 februari 2013 00:30 schreef Devv het volgende:
Ik ben benieuwd wie Silas is. Hij is immers ontwaakt uit zijn winterslaap en kan zo naar buiten lopen. Ik denk dat alle vampiertjes het nu wel dun in de broek doen voor de grote eindbaas.
Daarvoor was ie gemaakt toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Maar ik snap dus niet waarom Silas al die vampieren uit wil roeien...
Bwaa...Voor de geloofwaardigheid moet je de meeste Amerikaanse TV- shows niet bekijken hé.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Erg knap trouwens dat geen enkele wetenschapper ofzo ooit die grot gezien en onderzocht heeft. Geloofwaardig ook.
Klopt.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:40 schreef SLP_ het volgende:
Nee want zijn begraafplek was beveiligd met een spell toch?
Ja, toen ze in de cirkel stonden brak Bonnie de spell waardoor ze bij Silas konden komenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oh dat heb ik dan gemist, of was dat toen Bonnie iets met Jeremy deed?
Waarschijnlijk kunnen ze dan voorkomen dat hij opstaat, ofzo. Gaap.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:49 schreef loezzzje het volgende:
Silas is nog niet gecast. Wat ik opzich erg vreemd vind.
Precies.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen ze dan voorkomen dat hij opstaat, ofzo. Gaap.
Dan gaat de wereld niet *poef*.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:25 schreef casper019 het volgende:
Wat ik alleen nog niet begrijp.. die ene andere ''one of the five'' wil silas doden.. maa rwaarom..
wat gebeurd er als silas word gedood?
die snap ik niet?sila wilt toch juist mensheid herstellen?? of als hij levend word dan kunnen de doden weerherrezen worden?quote:
Ik wel:quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:47 schreef Kleurdoos het volgende:
ik snap alleen niet dat een vampirehunter m tegen \wil houden.
quote:"A witch so powerful, in fact Silas... that was his name... created a spell that would grant him... immortality. Now the legend says that Silas did the spell with the help of a lady witch who loved him, a woman named Qetsiyah. Sadly for Qetsiyah, Silas wanted to give immortality to another woman. So Qetsiyah killed her and buried Silas alive, leaving him powerless, immortal, and alone. Now it's said that Silas wants to rise again, regain his power, wreak havoc on the world."
Dus infeite wil silas heel de wereld slopen???quote:
De illusies die Silas liet zien kunnen heel goed liegen, hequote:Op woensdag 20 februari 2013 19:06 schreef casper019 het volgende:
[..]
Dus infeite wil silas heel de wereld slopen???
maar hoe zit het dan met de belofte.... dat silas de doden weer tot leven zou brengne? dat staat dan toch scheef op elkaar? aan de ene kant wilt hij de wereld slopen en aande andere kant de doden tot leven brengne...
Zo ver gaat het niet eens komen want ze gaan voorkomen dat hij wakker wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef Koningin het volgende:
Maar als hij een einde der tijden veroorzaakt, waar blijft ie zelf dan?
Sherlock!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:53 schreef Curiosity het volgende:
Volgens mij heeft Silas de gedaante van professor Shane aangenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do the monkey with me"
maar dat is juist logisch; het is haar broer die er niet meer is, haar enige familie en hij stond het dichts bij haar en hij stond bij haar op de eerste plaats no matter what. Ik ben zoooooo benieuwd wat ze met Katharine gaat doen nu haar emoties zijn uitgeschakeldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:00 schreef Miezziej het volgende:
Ze zeurde teveel, iedereen was meer bezig met haar dan met Jeremy's dood.. Dat irriteerde me, iedereen denkt altijd maar aan Elena, doet alles maar voor Elena, oww als Elena maar geen pijn heeft... Blabla, hallo, er is iemand dood hoor!
Maar neeee alles gaat altijd om zielige Elena.
Met de nadruk op zielig
Idd de boeken draaien ook om Elena Stefan en Damon.. De rest is bijzaakquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:45 schreef loezzzje het volgende:
Elena is de hoofdpersoon in deze serie dus het zou gek zijn als het niet om haar draait
Stefan en Damon ook, maar het is vooral veel Elena, Elena, Elena. En het is dan wel een serie, dat betekent niet dat personages niet meer uitgediept kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:45 schreef loezzzje het volgende:
Elena is de hoofdpersoon in deze serie dus het zou gek zijn als het niet om haar draait
Fijn dat je het nog even benadrukt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:08 schreef wolvendagen het volgende:
Het gaat vooral om Elena, Stefan en Damon. Wist niet of het al gezegd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook, wat had hij nou echt bij te dragen, een brede torso, wel met tatoo, maar het ging ook vooral omde breeeede torsoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben blij dat jeremy gewoon dood blijft
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:59 schreef Samzz het volgende:
Herhaal anders nog even een keertje waar het over gaat, is na twee keer nog niet duidelijk.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:17 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat ik iets ontdekt heb. Ik heb er lang over na moeten denken, maar dit is wat ik denk dat er aan de hand is.
dat je het ff weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zat ik ook al op te wachtten iddquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
wacht maar, die neemt volgende week tylers telefoon op als Karoline m belt
Ik denk dat ik iets ontdekt heb. Ik heb er lang over na moeten denken, maar dit is wat ik denk dat er aan de hand is.
Er blijven zo alleen weinig personages over.
Ik keek net de promo voor volgende episode en ik denk dat dat wel het geval isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:12 schreef Miezziej het volgende:
Ik hoop alleen nog steeds dat ze nu wat minder huilerig wordt...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik keek net de promo voor volgende episode en ik denk dat dat wel het geval isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef casper019 het volgende:
gave laatste episode!!!! maar silas zit dus in t lichaam van die ene andere vent (shit wat was zn naam ookal weer?) of niet???
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]Echt geniaal jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een mede-ajacied die tvd kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 maart pasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
wacht maar, die neemt volgende week tylers telefoon op als Karoline m belt
Maar hij ligt dus én nog in het bos én is al thuis bij Bonnie?????quote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
JaDie professor lag zwaargewond (bijna dood) nog op het eiland. Waar Rebekah hem vond. Ik dacht al meteen dat ie het was, aangezien die professor ineens weer kon lopen. En hoe kon hij met simpele kruiden (hij kende toch geen magie?) nou zulke wonden genezen?!
En ik denk dat Jeremy nog wel terug komt. Wanneer en hoe? Geen idee, maar zal vast wel!
De echte professor ligt inderdaad op dat eiland daar, zwaargewond en/of bijna dood te wezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Maar hij ligt dus én nog in het bos én is al thuis bij Bonnie?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |