Jawel. Leer ermee leven, broeder.quote:
Nog meer onzin, en de eerste aanwijzing daarvan staat al in je eigen tweede zin. "Ze voelen zich vaak geen Nederlander" Vaak, dus niet altijd. En zelfs dat vaak durf ik te betwijfelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo is dat onzin? Ze voelen zich vaak geen Nederlander, en dat is dan ook nog onze schuld.
Klopt. Hier gaat het steeds fout.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog meer onzin, en de eerste aanwijzing daarvan staat al in je eigen tweede zin. "Ze voelen zich vaak geen Nederlander" Vaak, dus niet altijd. En zelfs dat vaak durf ik te betwijfelen.
Lelijk dingquote:Op zondag 27 januari 2013 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ach dit soort gedrochten staan ook in de islamitische achtertuin. Minstens twee keer groter dan de zogenaamde megamoskee.
[ link | afbeelding ]
Casablanca Cathedral by Tomasz Nowak, on Flickr
Lijkt op een kerk.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ach dit soort gedrochten staan ook in de islamitische achtertuin. Minstens twee keer groter dan de zogenaamde megamoskee.
[ link | afbeelding ]
Casablanca Cathedral by Tomasz Nowak, on Flickr
Nederland is van oudsher helemaal geen christelijk land. De aanhangers van een buitenlandse importgodsdienst als het christendom hebben de autochtonen met geweld bekeerd en overal kerken op al dan niet oude Germaanse tempels neergekwakt. Wat dat bedreft zijn moslims hier nog heel lief en nóg mogen ze van bepaalde mensen hier geen nieuwe gebedshuizen bouwenquote:Op zondag 27 januari 2013 10:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Nederland is van oudsher een christelijk land, het aantal kerken in een bepaalde dorps- of stadskern lijkt me dan een betere maatstaf voor het totaal aan kerken in NL dan het getal van 648 wat ietjefietje gevonden had. Minuutje googelen leverde me het volgende op:
[..]
Hoe je er tegenaankijkt, mijn schatting heeft een fout van orde 2 tot 4, terwijl het getal wat ietjefietje noemde er een factor 6 á 11 naast zit.
De mensen die willen zeiken.quote:
De islam is inherent anti-seculiere natiestaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een onzinDat er een aantal religekken tussen zitten zal ik niet ontkennen, maar dat iedere moslim zwaar anti Nederland of anti westerse cultuur is, is pertinente bullcrap evenals dat ze zich alleen maar zouden richten op het land van herkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |