En naar nederlands recht heeft dat geen gevolgen voor met wie je het contract sluit zolang de tussenpersoon maar duidelijk is voor wij hij handelt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef TC03 het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik beweer niet dat Groupon ineens de verkopende partij is, het gaat erom dat Groupon kan worden gezien als tussenpersoon.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef TC03 het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik beweer niet dat Groupon ineens de verkopende partij is, het gaat erom dat Groupon kan worden gezien als tussenpersoon.
Wat wil je nou eigenlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze kunnen van alles zeggen, maar ik zit op Groupon.nl en ik betaal aan Groupon, dan koop ik toch van Groupon? Ongeacht wat zij zeggen, waaruit blijkt dat ik iets van Groupon koop?
Je koopt een waardebon van Groupon, niet de dienst zelf. Lijkt me duidelijk toch?quote:
Ventquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je koopt een waardebon van Groupon, niet de dienst zelf. Lijkt me duidelijk toch?
Nee, we zijn juristen die het grondig oneens zijn met de onzin die op tv is verkondigd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef Smack10 het volgende:
Verkopen jullie zelf trouwens wel op Groupon, aangezien jullie beweren het allemaal te weten?
Daar proberen wij die andere debiel dus van te overtuigenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Smack10 het volgende:
Je koopt niks van Groupon, maar van het bedrijf zelf.
Nee geld speelt bij mij geen rolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef Smack10 het volgende:
Verkopen jullie zelf trouwens wel op Groupon, aangezien jullie beweren het allemaal te weten?
Zeker wel. Een tussenpersoon heeft zorgplicht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
En naar nederlands recht heeft dat geen gevolgen voor met wie je het contract sluit zolang de tussenpersoon maar duidelijk is voor wij hij handelt.
quote:Het Hof gaat er namelijk vanuit dat een klant ervan uit mag gaan dat een tussenpersoon voor zijn klant zorgt. Zo dient hij actief te handelen en te waarschuwen voor onderverzekering of andere relevante zaken. Aangezien de tussenpersoon dit niet had gedaan is hij hierdoor aansprakelijk. De tussenpersoon moet in dit geval het verschil van de schade aan de kweker vergoeden.
Producten ja, ik heb het over de bon.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Vent! Dit hebben we nu al 10 keer verteld
2.5.1 Het Bedrijf, niet Groupon, is de verkoper van de Producten.
Wat is een bon volgens jou dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Producten ja, ik heb het over de bon.
Nou, ik heb bij een bedrijf ook via groupon dingen verkocht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, we zijn juristen die het grondig oneens zijn met de onzin die op tv is verkondigd.
Daar voldoen ze aan, dat het achterliggende bedrijf daarna de boel bedonderd is niet toe te rekenen aan een tussenpersoonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeker wel. Een tussenpersoon heeft zorgplicht.
http://www.7925.nl/blog/zorgplicht-van-de-tussenpersoon/
[..]
Een stukje papier met een code.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wat is een bon volgens jou dan?
Dát is dus de vraag (hehe, we komen ergens).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar voldoen ze aan, dat het achterliggende bedrijf daarna de boel bedonderd is niet toe te rekenen aan een tussenpersoon
Straks ga je me nog vertellen dat ze niet in elk restaurant gaan dineren die op hun site staat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dát is dus de vraag (hehe, we komen ergens).
Groupon heeft NIET gekeken of de parkeerplaats met bewaking daadwerkelijk bestaat. Dat vind ik geen 'actief handelen'.
Jij bent gewoon, dom of een trol. Ik gok beide.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dát is dus de vraag (hehe, we komen ergens).
Groupon heeft NIET gekeken of de parkeerplaats met bewaking daadwerkelijk bestaat. Dat vind ik geen 'actief handelen'.
Nee. Wel moeten ze kijken of het restaurant daadwerkelijk bestaat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat ze niet in elk restaurant gaan dineren die op hun site staat.
Ik kan vertellen uit eigen ervaring dat groupon geen controles uitvoert.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Wel moeten ze kijken of het restaurant daadwerkelijk bestaat.
Het bedrijf Schipholparking24 bestond ook daadwerkelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Wel moeten ze kijken of het restaurant daadwerkelijk bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |