sorry.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het opeens over.
Dit neem ik even mee naar achterenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet jij heel goed.
Ga gewoon terug naar je eigen land.
Ik voel mij soms niet thuis in mijn eigen land.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet jij heel goed.
Ga gewoon terug naar je eigen land.
Stiekem is dat wel waar, ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel mij soms niet thuis in mijn eigen land.
Nederlanders zijn vaak maar raar.
Noem eens specifieke dingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Als schuchtere Gelderse jongen is het ook wel een belevenis in de randstad natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, schuw, niet gastvrij, beetje arrogant vaak. En dan het ergste: nederlanders als ze op vakantie zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem eens specifieke dingen.
Ik schaam mij voor de streek Twente maar dat behoort naar mijn mening tot Duitsland
Hoevaak kom jij buiten Leiden? Soms is het ook weleens mooi om een eigen mening op Fok! te vormen Stijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeeland is een kutprovincie.
De enige provincies die er toe doen zijn Brabant, Noord- en Zuid Holland, Gelderland & Utrecht.
Kan ik meeleven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige provincies die er toe doen zijn Brabant, Noord- en Zuid Holland, Gelderland & Utrecht.
Utrecht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
En Elfrink zei dat bouma in de basis stond, maar Willems staat in de basis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Teringlijer die Advocaat, Zanka gewoon eruit halen.
Ik ben juist totaal niet zo, daarom stoort het me ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als schuchtere Gelderse jongen is het ook wel een belevenis in de randstad natuurlijk.
Ik zet dan altijd gewoon een beetje house, of 90's hits op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
Is er iemand die een relaxte muziekmix heeft? Dus iets wat echt ideaal is om bij te leren?
Hehe, vorige week op Curacao 2 Russische wijven zomaar skinny dippen bij zo'n tentje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, schuw, niet gastvrij, beetje arrogant vaak. En dan het ergste: nederlanders als ze op vakantie zijnOké, inmiddels zijn de Russen nog erger maar toch.
Wat is kut aan Zeeland Stijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, oké. Dankje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Elfrink zei dat bouma in de basis stond, maar Willems staat in de basis.
Er gebeurt vrij weinig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is kut aan Zeeland Stijn?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, schuw, niet gastvrij, beetje arrogant vaak. En dan het ergste: nederlanders als ze op vakantie zijnOké, inmiddels zijn de Russen nog erger maar toch.
Jij mag dit gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
Oja, en het vooroordeel over gierigheid is in veel gevallen waar.
Wie zet hij er dan in nu? Dom, zo ontwikkelt dat talent zich nooit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Teringlijer die Advocaat, Zanka gewoon eruit halen.
Alles van nujabes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
Is er iemand die een relaxte muziekmix heeft? Dus iets wat echt ideaal is om bij te leren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |