Ik weet het lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik smeek niet, maar wil weten hoe je aan zo iets kan komen.
Wat ga je doen vanavond jordi?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja Littlerabbit, vertel nou man. Of geef gewoon een nieuw account aan die jongen.
Ja, daar dacht ik over na, maar ik was bang dat het eentonig zou worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag: Is de sinaasappel van GGMM op?
Antwoord: Ja
Ik? Helemaal niks, PSV kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ga je doen vanavond jordi?
Die ken ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.bugmenot.com/ bijv, zo heb je er wel meer
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, nu kun je beter doorgaan natuurlijk. Je bent al voorbij dat punt.
Ik denk 3-1quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Tijd voor PSV.. ik ben benieuwd. Denk 2-2![]()
Hoezo dat? Slagter kan de eindwinst vannacht pakken bedoel je?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe laat zeg je fok vaarwel?
Staan nog een stuk of 5 boven deze SC. Ajacied422 heeft er wel een lijstje van.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ik me nu al een tijdje afvraag he...zijn er op Fok! SC's die zo actief zijn als wij? En behoren wij tot de meest actieve Fok!-ers?
Die mensen van Sex sc zijn ook veel actief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ik me nu al een tijdje afvraag he...zijn er op Fok! SC's die zo actief zijn als wij? En behoren wij tot de meest actieve Fok!-ers?
over 365 dagen gemetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Klopt ja. Ik heb eerst een verjaardag maar zoek nog iemand om rond een uur of 4 tour down under mee te kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo dat? Slagter kan de eindwinst vannacht pakken bedoel je?
Ik kijk wel even als ik nog wakker ben.
Geen idee. Mijn tentamenweek aankomende week zorgt er in ieder geval voor dat deze SC wat vaart houdt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Jezusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over 365 dagen gemeten
http://www.thuisserver.ne(...)ielen&sub_forum=115&
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |