Beter kijken ,ik zag genoeg mogelijkheden voor Heracles.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1 kans en 1 lucky doelpunt, dat was het ja. Wat een kansen.
Haha, wat een frustratie toch weer Stijn. 1-2 was ook hands van Everton en doelpunt van Derijck was helemaal geen buitenspel. Zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter kijken ,ik zag genoeg mogelijkheden voor Heracles.
Verder heeft PSV weer lucky dingen wat me opviel
1-3 was hands
0-1 was een tyfusfout van Davidson waar ik me groen en geel van kotste
Maar alle doelpunten komen van fouten van de tegenstanders. Zonder fouten geen goals.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter kijken ,ik zag genoeg mogelijkheden voor Heracles.
Verder heeft PSV weer lucky dingen wat me opviel
1-3 was hands
0-1 was een tyfusfout van Davidson waar ik me groen en geel van kotste
Rustig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je niks beters te melden hebt, kan je beter wegblijven.
teringtroll
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1 kans en 1 lucky doelpunt, dat was het ja. Wat een kansen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, wat een frustratie toch weer Stijn. 1-2 was ook hands van Everton en doelpunt van Derijck was helemaal geen buitenspel. Zo kan ik nog wel even doorgaan
Ga slapen joh.
quality > quantityquote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
5,4 MB.
Jaagt wel mooi alle mobiele users weg
Te zwaar man. Of doe in een spoiler,quote:
Oké, ga je nu weg?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Post gewoon eens normaal naar anderen toe, en het maar gek vinden dat hier vaak een puinhoop is. Hypocriete téringzooi is het ook.
Nee, gewoon nee.quote:
Zeg jij dit nu serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Post gewoon eens normaal naar anderen toe
Ik zal even kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Kost me teveel MB's. Of anders kom ik niet meer via mijn mobiel hier naartoe.
Mag wel in spoiler hoor. Geen problemen daarmee.quote:
Flikker jij nou eens op met dit soort wannebee-mod posts van je.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Post gewoon eens normaal naar anderen toe, en het maar gek vinden dat hier vaak een puinhoop is. Hypocriete téringzooi is het ook.
Nee. Als mijn mening eens objectief beoordeeld wordt.quote:
Dat kan je via de DM sturenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flikker jij nou eens op met dit soort wannebee-mod posts van je.
Slaap lekker Stijntje.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Als mijn mening eens objectief beoordeeld wordt.
Ik zie net een goede post van Tom.
Bedankt Tom.
Ik ben weer weg.
Zomaar domme zinnen roepen en dan verwachten dan mensen serieus zijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Als mijn mening eens objectief beoordeeld wordt.
Ik zie net een goede post van Tom.
Bedankt Tom.
Ik ben weer weg.
Heb je ook weinig aan.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag wel in spoiler hoor. Geen problemen daarmee.
Is hetzelfdequote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag wel in spoiler hoor. Geen problemen daarmee.
Omdat hij twee goals en een assist maakte? Qua spel was het weer helemaal niks, vooral de eerste helft. Telkens balverlies.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef Buitendam het volgende:
Goeie pot. Wijnaldum dikke voldoende. Speelde hij zo maar wekelijks.
VBL / [VBL Slowchat Weekend editie] #1411: Tis watquote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu doe je het weer.
Slaap lekker Stijn.
Vond hem echt tegenvallen. Voegde weinig toe.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef Buitendam het volgende:
Goeie pot. Wijnaldum dikke voldoende. Speelde hij zo maar wekelijks.
Scoorde toevallig, dus dan is hij opeens goed blijkbaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond hem echt tegenvallen. Voegde weinig toe.
Laatste gifje van mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet hem nog updaten ja thanks, geef linkje en ik fix het
Niks op aan te merken eigenlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:10 schreef Miertje88 het volgende:
Cijfers voor deze wedstrijd:
Waterman: 6,5 (haast niks te doen gehad, rust aan de bal)
Hutch: 7 (matige eerste helft, goede 2e)
Derijck: 7,5 (op weinig fouten kunnen betrappen, paar foute passes in het begin)
Marcelo: 4,5 (hem vertrouw ik het gras in mijn tuin nog niet toe)
Willems: 6,5 (die voorzetten kunnen beter en die trucjes doe je maar op een pleintje)
Strootman: 9 (baas)
Bommel: 8 (niks mis mee)
Wijnaldum: 7 (nu nog bepalend worden wanneer het 0-0 staat)
Mertens: 8,5 (prima wedstrijd)
Matavz: 6,5 (iets dwingender spelen mag wel)
Lens: 5 (behoudens die goal niks goeds gedaan, dus zet Chelsea maar uit je hoofd)
Hiljemark: - (te kort meegedaan)
Bouma: - (te kort meegedaan)
Omdat ie positioneel gezien zonder bal prima aansloot op de juiste momenten. Dat draven zonder overzicht gaat er niet uit, maar op deze manier voegt ie wel degelijk wat toe.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat hij twee goals en een assist maakte? Qua spel was het weer helemaal niks, vooral de eerste helft. Telkens balverlies.
No shit. Eigenlijk moeten alleen posten als hij slecht is. Maar dan valt er weinig te posten ben ik bang.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef Doublepain het volgende:
Strootman speelde weer GE - WELDIG!
Serieus, kwam weer bijna spontaan klaar van alle ballen die hij gaf
Die heeft meer talent in zijn kleine teen dan Marcelo+zijn hele familiequote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef Doublepain het volgende:
Strootman speelde weer GE - WELDIG!
Serieus, kwam weer bijna spontaan klaar van alle ballen die hij gaf
Die van Mertens was wel aardig toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:23 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Geen enkel doelpunt van PSV was echt mooi viel me op
Zie de OP.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:23 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Jouw OP.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zet de volgende keer de juiste aantal goals erin
Waar je U tegen zegt iddquote:Op zondag 27 januari 2013 00:32 schreef vivelafete het volgende:
Ondanks de ruime overwinning vond ik het weer bepaald niet goed vandaag. Vooral de eerste helft was het voetballend belabberd. Ook was het weer treurig dat Heracles nog terug in de wedstrijd kon komen. Na de 1-3 ging het lopen, en als het dan eenmaal goed loopt is het nauwelijks te stoppen.
Ben blij dat Wijnaldum 2 doelpunten maakte. Hoewel hij weer absoluut niet super was, gun ik het hem nog wel en hoop stiekem dat het toch nog wat gaat worden met hem.
Die pass van Strootman bij de goal van Matavs![]()
Gewoon heerlijk!
Kan jij geen andere minder epilitische aanval opwekkende avatar gebruiken?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:20 schreef Miertje88 het volgende:
Die tegengoal kwam ook weer door die kluns. Hij kopt hem weer eens in de voeten van de tegenstander.
Gek word ik van die gozer.
De passes ervoor warenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:23 schreef HarryVonZwichell het volgende:
alstuquote:Op zondag 27 januari 2013 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan jij geen andere minder epilitische aanval opwekkende avatar gebruiken?
Gifjequote:Op zondag 27 januari 2013 00:32 schreef vivelafete het volgende:
Die pass van Strootman bij de goal van Matavs![]()
Gewoon heerlijk!
Bij gebrek aan beter. Mooi dat hij eindelijk eens rendement haalt uit de aantal kansen, maar eigenlijk komt ie elke wedstrijd wel een aantal keren in kansrijke scoringspositie, hij wist ze vandaag alleen af te maken wat zijn slechte spel camoufleert.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie positioneel gezien zonder bal prima aansloot op de juiste momenten. Dat draven zonder overzicht gaat er niet uit, maar op deze manier voegt ie wel degelijk wat toe.
Krijg spontaan een stijve van.quote:
Ging ook meer om de assist.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoveel tijd krijg je zelfs in 4e klasse zondag niet
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bal naar voren rossen. Zie je niet vaak inderdaad.
Daarom is het zo geweldig dat Strootman het gewoon doet.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
schieten van afstand.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe speelde PSV eigenlijk toen Matavz eruit ging?
4-5-1?
Visie zie je ook niet vaakquote:Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ventjequote:Twee keer scoorde Georginio Wijnaldum zaterdag in Almelo, twee keer zocht de PSV'er daarna het oog van de camera. 'Voor jou!', schreeuwde hij in de lens. Na afloop legde Wijnaldum uit dat hij daarmee doelde op zijn onfortuinlijke ploeggenoot Luciano Narsingh, die vanwege een zware knieblessure maanden aan de kant staat.
'Hij heeft mij altijd gesteund en nu probeer ik hem te helpen. Hij heeft het nu namelijk ook moeilijk. Ook ja, ik zat aan het begin van het seizoen op de bank en dat is nooit leuk.' Sinds Ola Toivonen door een zware hamstringkwetsuur aan de kant staat, speelt Wijnaldum weer wekelijks bij de Eindhovenaren.
Zijn grilligheid levert hem echter vaak kritiek op. 'Ach, dat hoort bij sport, daar kan ik wel tegen. Je bent geen goede voetballer als je nooit kritiek krijgt, zo zie ik het. Ik doe alles op intuïtie, daarom mis ik wel eens een kans. De moeilijke ballen gaan erin, de makkelijke schiet ik naast, zo gaat het vaak bij mij. Ik werk eraan om de rust te bewaren.'
Bij Feyenoord is Immers 2e qua aantal goalsquote:Op zondag 27 januari 2013 02:45 schreef Doublepain het volgende:
Staat 2de van aantal goals bij PSV, dus je mening is niet rullevant
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ventje
Best een tijdje een leuk spelertje gevonden, maar wat heeft die jongen een compleet verneukte instelling en absurd gebrek aan zelfreflectie
1 keer, volgens de statistieken, aardig spelen en gelijk al weer praatjes
quote:Je bent geen goede voetballer als je nooit kritiek krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |