Denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:50 schreef LittleBrownie het volgende:
hoe ziet het eruit?Wel strakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Gaygay al zei: volgens mij heb je een ontzettend slome phone
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Je kent dat nummer niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik klik nooit filmpjes aan wat jullie posten
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel strakMaar zoals Gaygay al zei: volgens mij heb je een ontzettend slome phone
Kom nooit meer oordelen dan..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb mijne nog steeds niet gejailbreaktquote:
Welke hebbie?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijne nog steeds niet gejailbreakt
Same! Vind het ook vrij sneu om wel te doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijne nog steeds niet gejailbreakt
oh hmm okequote:
Jij luistert vast alleen maar R&B denk ik. en Hiphopquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bemoei jij er niet mee.
[..]
Nee? Of misschien als ik het hoor
Iphone 4quote:
Mwah. sneu niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Vind het ook vrij sneu om wel te doen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Vind het ook vrij sneu om wel te doen
Ook wel pop hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij luistert vast alleen maar R&B denk ik. en Hiphop
[..]
Iphone 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |