Badass hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Omdat het gewoon leuk en mooi eruit ziet
en ik wil wel verandering
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Badass hoor.
Bediening lijkt me echt kut als ik het zo zie
Wacht dan nog even op de HTC Butterflyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
HTC one x![]()
ik heb hem nog niet maar ik ga het kopen
Zo is datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef badschaap het volgende:
mag oppeens niet meer weg van me ouders vanavond, omdat t glad is enzo.
Maar boeiuh ik heb alles al afgesproken dus ik ga gewoon
watchoutbadasshere.jpgquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef badschaap het volgende:
Wacht dan op iOS 7?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben dat Apple's layout van de homescreen beetje beu aan het worden. Ik zit nu via jailbreak met themes en alles te kloten
Badboyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef badschaap het volgende:
Het wordt door velen als de beste smartphone op dit moment beschouwd, nexus 4 dan wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Badass hoor.
Bediening lijkt me echt kut als ik het zo zie
Denk niet dat daar veel verandering in komt.quote:
Ook Apple zal moeten blijven veranderen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Denk niet dat daar veel verandering in komt.
buig dan voor mijn grootsheid?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik respecteer gezag wel.
En waarom dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het wordt door velen als de beste smartphone op dit moment beschouwd, nexus 4 dan wel.
Ooh dat is wel een goede tip, daar ga ik wel rekening meehouden, dankje!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wacht dan nog even op de HTC Butterfly
theme's word je ook zat na een tijdje en je iphone presteert minder erdoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben dat Apple's layout van de homescreen beetje beu aan het worden. Ik zit nu via jailbreak met themes en alles te kloten
weet ik niet google het, het heeft gewoon beste versie van android, super goede processor etc etcquote:
i knowquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
theme's word je ook zat na een tijdje en je iphone presteert minder erdoor
Ach, voorlopig is mijn abo toch nog niet afgelopen dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
weet ik niet google het, het heeft gewoon beste versie van android, super goede processor etc etc
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh dat is wel een goede tip, daar ga ik wel rekening meehouden, dankje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |