Dat doe je maar in je moeders reetquote:
Mooi toestelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:22 schreef Splutje het volgende:
Ik ga een Blackberry 10 halen. Lekker gek
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:22 schreef Splutje het volgende:
Ik ga een Blackberry 10 halen. Lekker gek
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:29 schreef Bitterlemon het volgende:
Terechte klacht, trouwens.
En goede OP.
quote:
alle androids zijn ook hetzelfde hehquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Xetran het volgende:
Een android tablet gehad, maar wat een kanker rommel is dat zeg
come at me
Wel in de zin van dat er geen ene tering app werkt of ook maar gemaakt is voor je tablet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:34 schreef Elusive het volgende:
mensen die een fucking bedrijf aanbidden
[..]
alle androids zijn ook hetzelfde heh
Inderdaad!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Xetran het volgende:
Een android tablet gehad, maar wat een kanker rommel is dat zeg
come at me
dat ligt meer aan de gebruiker die er niet mee om kan gaan, jij dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
Wel in de zin van dat er geen ene tering app werkt of ook maar gemaakt is voor je tablet.
volgensmij heb jij te weinig zuurstof gehad bij je geboorte mattiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef Elusive het volgende:
[..]
dat ligt meer aan de gebruiker die er niet mee om kan gaan, jij dus.
dat is nog steeds meer zuurstof dan dat jij verdiend!!111quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:37 schreef Xetran het volgende:
[..]
volgensmij heb jij te weinig zuurstof gehad bij je geboorte mattie
Alle andere tablets dat de ipad zijn ruk. Heb zelf een iphone 4 en een ipad 4. Enig nadeel is dat de conector niet hetzelfde is. Uiteraard lig ik daar niet wakker van. Kennis van me heeft een samsung tablet, wat een ruk ding, accu na 5 uur gebruik leeg, geen goed helder scherm, besturingssysteem is traag ik loopt soms vast. Ja, Apple is duur, anderzijds, het besturingssysteem loopt nooit vast en de accu van mijn ipad is pas na 9,5 uur leeg. bovendien ziet het er nog gelikt uit ook, al is dat een persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef schetterklep het volgende:
Terechte klacht eigenlijk wel. Ik heb nu n jaar de iPhone 4. Ik dacht kan ik lekker na een jaar al de nieuwste aanschaffen. Maar de 4s was hetzelfde. De 5 alleen wat platter en wat langer maar verder niets spectaculair. En nu komt de 5s dus die kan ik ook overslaan. Ipads overrated dus ik ben heuswaar serieus naar een Samsung tablet aan t kijken.
Ipad mini heb ik nooit het nut van ingezien, koop dan een normale. Toen ik voor een ipad ging kijken zag ik ook de mini, was er al snel uit dat ik een normale wou, is net even mooier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef MrBaas het volgende:
2 maanden geleden een iPad Mini gekocht, beviel me zo goed dat ik vorige week een iPhone 5 heb gehaald.
Ben van plan om over 2 weken een Macbook Pro te kopen en over een tijdje een 27 inch iMac.
Apple bevalt me wel.
normale ipad is voor de rijke tattazquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ipad mini heb ik nooit het nut van ingezien, koop dan een normale. Toen ik voor een ipad ging kijken zag ik ook de mini, was er al snel uit dat ik een normale wou, is net even mooier.
Mijn tante heeft niet zoveel geld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef Xetran het volgende:
[..]
normale ipad is voor de rijke tattaz
Geld teveel ofzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef MrBaas het volgende:
2 maanden geleden een iPad Mini gekocht, beviel me zo goed dat ik vorige week een iPhone 5 heb gehaald.
Ben van plan om over 2 weken een Macbook Pro te kopen en over een tijdje een dikke 27 inch iMac.
Apple bevalt me wel.
de troll niet herkennen, jammer ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geld teveel ofzo?Echt, een model met vergelijkbare hardware van een ander merk is 50% voordeliger.
Och, je weet maar nooit met Schaapple volk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
de troll niet herkennen, jammer dit
De normale iPad vind ik veel te lomp. De iPad mini heeft met zijn 7,9 inch een perfect formaat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ipad mini heb ik nooit het nut van ingezien, koop dan een normale. Toen ik voor een ipad ging kijken zag ik ook de mini, was er al snel uit dat ik een normale wou, is net even mooier.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Daar keek ik ook nog even naar. Maar er komt alweer n nieuwe dit jaar. Zo nieuw zal die wel niet zijn, behalve een beetje de buitenkant dan. Maar ik twijfelde sowieso over de mini. Is dat niet gewoon een grote telefoonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:04 schreef MrBaas het volgende:
[..]
De normale iPad vind ik veel te lomp. De iPad mini heeft met zijn 7,9 inch een perfect formaat.
Nja dan zeg ik het.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Het fijne aan Apple vind ik dat alles gewoon goed doet wat het moet doen. Ik kan soepel door een krantje bladeren in de kiosk en gemakkelijk door mijn foto's scrollen. In de App Store heb je veel meer apps speciaal gemaakt voor de iPad terwijl je bij de Play Store een opgeblazen telefoonapp krijgtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:10 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Daar keek ik ook nog even naar. Maar er komt alweer n nieuwe dit jaar. Zo nieuw zal die wel niet zijn, behalve een beetje de buitenkant dan. Maar ik twijfelde sowieso over de mini. Is dat niet gewoon een grote telefoonEn is Samsung inderdaad zo slecht en weinig bruikbare apps?
Formaat iPad mini niet raar?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:16 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Het fijne aan Apple vind ik dat alles gewoon goed doet wat het moet doen. Ik kan soepel door een krantje bladeren in de kiosk en gemakkelijk door mijn foto's scrollen. In de App Store heb je veel meer apps speciaal gemaakt voor de iPad terwijl je bij de Play Store een opgeblazen telefoonapp krijgtAls ik Samsung, Android en die andere meuk gebruik dan hangt dat ding steeds vast, niets werkt soepel, alles doet gewoon kut.
Dat is toch t zelfde als al die 7inch andere tablets. Ze zijn alleen van een ander merk steeds. Maar Android is ook verkrijgbaar van 3 inch tot 11inchquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Formaat iPad mini niet raar?
Soort vage kruising telefoon x iPad en dat het dan niet niet helemaal is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |