Je krijgt er misschien niet meteen kanker van, maar die straling is er echt wel en heeft een invloed. Ik geloofde er ook nooit echt in, totdat mijn vader meer pijn kreeg wanneer beneden onze draadloze telefoon stond, ipv degene met snoertje. It happens.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah komop...
Net zoiets als mensen die bang zijn voor straling oid...
Ja je telefoon moet je echt minimaal op 10 meter afstand houden anders krijg je kanker... Dat soort figuren...
Dan denk ik waar komt die indoctrinatie vandaan dan?
Ik zal je verhaal niet ontkennen, maar het lijkt mij in normale situaties niet echt een zorgwekkende invloed.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je krijgt er misschien niet meteen kanker van, maar die straling is er echt wel en heeft een invloed. Ik geloofde er ook nooit echt in, totdat mijn vader meer pijn kreeg wanneer beneden onze draadloze telefoon stond, ipv degene met snoertje. It happens.
Gewoon uitzitten met ms awkward natuurlijk en aan het einde zeggen dat het eenmalig was.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat doe je bij een date als je bij aankomst (al) merkt dat hij/zij helemaal niks is? Bijvoorbeeld als de profielfoto niet klopt of je al vrij snel ziet dat het em echt niet gaat worden? Vluchten als hij/zij op de wc zit?
Ja, natuurlijk. Lekker volwassen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat doe je bij een date als je bij aankomst (al) merkt dat hij/zij helemaal niks is? Bijvoorbeeld als de profielfoto niet klopt of je al vrij snel ziet dat het em echt niet gaat worden? Vluchten als hij/zij op de wc zit?
Dit iddquote:Op maandag 28 januari 2013 18:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Lekker volwassen.
1 drankje doen en vervolgens aangeven dat het niets gaat worden. Fijne avond en doei
Zo snel?quote:
dating is dmv datingsites ook veel oppervlakkiger geworden, en dat kan verward worden met beledigen. tja.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo snel?
Moet hij dan niet heel raar zijn?![]()
Ik vind het wel een beetje een belediging om een date niet af te maken.
Neehoor, maar een afwijzing kan ook prima, maar wees gewoon zo netjes dat je even de date afmaakt zou ik zeggen?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
dating is dmv datingsites ook veel oppervlakkiger geworden, en dat kan verward worden met beledigen. tja.
ben je beledigd als je wordt afgewezen op haarkleur?of op weetikwelk detail? een grote neus, scheve tanden, etc etc. ik vraag me dat weleens af.
waarom? als je iemand ziet is het heel anders dan een pic op een site. en als je dan weet dat het niks zal worden, waarom dan niet gewoon eerlijk zijn? vind dat eigenlijk wel iets zeggen over hoe je mensen behandelt, in positieve zin dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, maar een afwijzing kan ook prima, maar wees gewoon zo netjes dat je even de date afmaakt zou ik zeggen?
Hey hallo... Nu ik je in het echt gezien heb laat toch maar zitten deze date... En veel plezier met je leven nog.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom? als je iemand ziet is het heel anders dan een pic op een site. en als je dan weet dat het niks zal worden, waarom dan niet gewoon eerlijk zijn? vind dat eigenlijk wel iets zeggen over hoe je mensen behandelt, in positieve zin dus.
Dit. Ik weet zelf ook liever na een half uur al dat ik afgewezen wordt, ipv dat ik na 3 uur pas hoor dat t niks wordt.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom? als je iemand ziet is het heel anders dan een pic op een site. en als je dan weet dat het niks zal worden, waarom dan niet gewoon eerlijk zijn? vind dat eigenlijk wel iets zeggen over hoe je mensen behandelt, in positieve zin dus.
gewoon neuken en naar huis toch.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Aan het einde van een date lijkt me toch prima? Waarom moet die halverwege afgelast worden? Naja als je totaal niet lekker met iemand kan praten is het natuurlijk iets anders...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Ik weet zelf ook liever na een half uur al dat ik afgewezen wordt, ipv dat ik na 3 uur pas hoor dat t niks wordt.
lekker gechargeerd weer.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey hallo... Nu ik je in het echt gezien heb laat toch maar zitten deze date... En veel plezier met je leven nog.
''Je uiterlijk bevalt me niet'' zeg je daar eigenlijk mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
lekker gechargeerd weer.![]()
je kunt toch gewoon aangeven dat je denkt dat het niets zal worden? hoeft helemaal niet beledigend te zijn, itt sommige 'afwijzingen' op een vage pic in een profiel.
hoeft niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Je uiterlijk bevalt me niet'' zeg je daar eigenlijk mee.
min of meer, maar nogmaals, een pic is anders dan in het echt. en daarmee impliceer ik helemaal niet dat foto's nog minder dan niks zeggen of weetikwat, voordat daar weer over gevallen wordt.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Je uiterlijk bevalt me niet'' zeg je daar eigenlijk mee.
Hmm... Ja allicht, maar zelfs die zou ik het voordeel van een twijfel geven het eerste half uurquote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeft niet.
Soms zie je gelijk al dat een lekker wijf toch een persoon is die je niet een hele avond uit zal kunnen staan.
Houding, uitstraling, de 1e woorden zijn soms al genoeg.
Soms is het wel zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:32 schreef dawg het volgende:
en daarmee impliceer ik helemaal niet dat foto's nog minder dan niks zeggen of weetikwat,
Is ook zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
min of meer, maar nogmaals, een pic is anders dan in het echt. en daarmee impliceer ik helemaal niet dat foto's nog minder dan niks zeggen of weetikwat, voordat daar weer over gevallen wordt.het is slechts een indruk.
Wanneer is een date af volgens jou? Ik houd t bij een drankje en vermijd oogcontact om geen verkeerde ideeën te wekkenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo snel?
Moet hij dan niet heel raar zijn?![]()
Ik vind het wel een beetje een belediging om een date niet af te maken.
dus vind ik iemand afwijzen omdat diegene een grote neus heeft, zwart haar, 2 kleuren ogen of weet ik wat, best zielig. een teken van onzekerheid. en dat vind ik wel beledigend, dat soort projectie.quote:
O jezus...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wanneer is een date af volgens jou? Ik houd t bij een drankje en vermijd oogcontact om geen verkeerde ideeën te wekken
"ze durft me niet aan te kijken, heb ik iets op mijn gezicht? nee ik weet het al, ze is bang om te verdrinken in mijn ogen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wanneer is een date af volgens jou? Ik houd t bij een drankje en vermijd oogcontact om geen verkeerde ideeën te wekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |