Spannend is het wel, maar soms is de onzekerheid zo irritant, dan wil ik graag in iemands hoofd kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Die moeite doen, het daten en het spannende enzo vind ik juist leuk.
Dat is ook wel waar jaquote:Op zondag 27 januari 2013 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spannend is het wel, maar soms is de onzekerheid zo irritant, dan wil ik graag in iemands hoofd kijken
er is gewoon nu even niemand die er zin heeftquote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef _X het volgende:
Nou ik snap er niks van. Zelfs als ik mijn locatie naar Amsterdam verander krijg ik geen speeddate.
Locatie en leeftijd gok ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:01 schreef Joysa het volgende:
Ik word juist moe van al die uitnodigingen voor een speeddate.
Waar zit dat verschil dan in? In al die balkjes die moeten matchen?
Misschien matchen je uiterlijk, persoonlijkheid en levensstijl niet genoeg met de mensen die nu online zijn? Als ik speeddates krijg neem ik ze eigenlijk alleen aan als die balkjes relatief vol zijn. Neem aan dat iedereen dat zo doet.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef _X het volgende:
Nou ik snap er niks van. Zelfs als ik mijn locatie naar Amsterdam verander krijg ik geen speeddate.
quote:
quote:
Ja, faalquote:
Bij hem thuis? ...Dat gaat zeker een worst in een stamppotje worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb in een dronken bui aangeboden voor mijn date te gaan koken, bij hem thuis
Hier idemditoquote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef _X het volgende:
Ik heb me net ingeschreven op paiq. Maar hoe komt het dat ik het niet voor elkaar krijg een speed date te krijgen? Ik krijg de hele tijd: Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
Wijst iedereen me af? Of hoe werkt het?
Herkenbaar.quote:
Wen er maar aan, er zijn helaas een stuk meer mannen die behoefte hebben aan datingsites als vrouwen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef _X het volgende:
Ik heb me net ingeschreven op paiq. Maar hoe komt het dat ik het niet voor elkaar krijg een speed date te krijgen? Ik krijg de hele tijd: Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
Wijst iedereen me af? Of hoe werkt het?
Ik vind dat foto's beoordelen juist echt niets aan.. ik ga niet door zo'n hele stapel heen hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Dizorn het volgende:
Het is meer mannen .. DAN. En "als man" of "man zijnde" [/grammarnazi]
Geen problemen met paiq. 3 oneliners binnengekomen na wat stapeltjes fotos beoordelen. Van de mensen die in mijn top 6 stonden dus. Speeddates heb ik eigenlijk nooit zin in, sla ik dus over.
Tip dus: Ga veel foto's beoordelen. Zie je een leuke dame, stuur een oneliner (10 credits korting op de 1e per dag.. als je een goede match index hebt zijn je oneliners (vrijwel) gratis. En als je mensen hoog beoordeeld en ze vinden je leuk, kan je ook een oneliner terug krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |