Dank!quote:
Welcome to the online dating world!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Heb vanochtend ff een full abo genomen op RP, voor drie maanden. Maar eens kijken of daar wat uitkomt. Maar wat is het irritant allemaal. Als je eenmaal een leuk contact hebt met een leuk iemand, is het leuk, maar voor de rest kost het vooral veel tijd en energie.
Jij wilt dat het gewoon komt aanwaaien allemaal?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Heb vanochtend ff een full abo genomen op RP, voor drie maanden. Maar eens kijken of daar wat uitkomt. Maar wat is het irritant allemaal. Als je eenmaal een leuk contact hebt met een leuk iemand, is het leuk, maar voor de rest kost het vooral veel tijd en energie.
Ja, wie niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij wilt dat het gewoon komt aanwaaien allemaal?
Ik niet hoor.quote:
Ja, als je eenmaal contact hebt is het leuk, maar als je een berichtje stuurt en niets terugkrijgt of berichtjes krijgt van mensen met wie jij dan weer niets hebt, is er weinig aanquote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Die moeite doen, het daten en het spannende enzo vind ik juist leuk.
Tja zo gaat dat in datingland nou eenmaalquote:Op zondag 27 januari 2013 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal contact hebt is het leuk, maar als je een berichtje stuurt en niets terugkrijgt of berichtjes krijgt van mensen met wie jij dan weer niets hebt, is er weinig aan.
Tjah.. zo vreemd vind ik dat eigenlijk niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal contact hebt is het leuk, maar als je een berichtje stuurt en niets terugkrijgt of berichtjes krijgt van mensen met wie jij dan weer niets hebt, is er weinig aan. T zal voor hetero's anders zijn, maar ik kom vaak dezelfde personen tegen. Klein vijvertje. Zucht!
Vreemd niet, vervelend welquote:Op zondag 27 januari 2013 16:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tjah.. zo vreemd vind ik dat eigenlijk niet.
Raarquote:Op zondag 27 januari 2013 17:13 schreef DaMart het volgende:
Toch wel jammer, van die mensen die amper reageren op wat jij zegt of vraagt, maar wel de ene na de andere ijsbreker blijven beantwoorden.
Hoe kan ze m'n foto gezien hebben zonder dat we gechat hebben? Volgens mij heb ik helemaal niets met haar gedaan op de eoa manier. Herinnerde me alleen haar naam eerder gezien te hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef Pvoesss het volgende:
Ze wil je niet spreken? Gok dat ze je foto gezien heeft of met iemand belangrijker bezig was en geen zin had om een stoorzender te hebbem?
Dan wil ze geen contact met je, blijkbaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Raar
Iemand had mij trouwens uit haar vriendenlijst gegooid op Paiq. Wat betekent dat? Had nog niet met haar gechat oid. Voelde me een beetje beledigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |