Dat kan jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:59 schreef Idioteque het volgende:
Hoe zit het bij relatieplanet als betalend lid? Het is toch mogelijk om niet-full-members een berichtje te sturen met daarin je e-mail adres ofzo?
Is dat een gewoon berichtje sturen?
Dan doen jouw foto's het beter dan die van mij, die variëren namelijk tussen 6,6 en 7,3.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
7,9En niet van 1 of 2 beoordelingen maar meer dan 20
Ja nu kan ik hem inkoppen, maar zal hem laten liggenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:15 schreef Viking84 het volgende:
Lol, ik krijg gemiddeld een 7,4 voor m'n hoofdfoto. Binnenkort eens een nieuwe online gooien. Eentje met zaadvragende oogjes, dan krijg ik vast wel een 8,5![]()
.
En misschien wel bij elkaar in de top 6, wie weetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:00 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan nu niet kijkem hoe vaak precies, de laatste keer was 381x
Trouwens best geinig, grote kans dat we elkaar voorbij hebben zien komen
Hoe kun jij twee cijfers hebben?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:32 schreef Yuki het volgende:
Kan je mobiel zien hoe je foto's beoordeeld zijn?
Ben wel benieuwd, maar ga er niet op m'n werk pc naar kijken
Edit: ja dus. 7,5 en 7,8.
Whooptie f-ing do.
De Einstein in mij zegt 'misschien omdat ze twee foto's heeft'. Maar het is slechts een wilde gok.quote:
Ik heb meerdere foto's, maar bij twee foto's staat een vraagteken en dat die niet beoordeeld worden omdat het geen ik-foto of chatfoto's zijn. Dus dacht dat er maar één foto beoordeeld kon worden?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
De Einstein in mij zegt 'misschien omdat ze twee foto's heeft'. Maar het is slechts een wilde gok.
Jammer dat er niks in je fobo staat, anders kon ik even kijken of ik het ermee eens wasquote:
Dit jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
De Einstein in mij zegt 'misschien omdat ze twee foto's heeft'. Maar het is slechts een wilde gok.
Alsof jij iets kan zeggen over mannen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer dat er niks in je fobo staat, anders kon ik even kijken of ik het ermee eens was.
Mijn blik wordt niet vertroebeld door geilheid, dus ik kan een heel objectief beeld geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |