abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:54:27 #1
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_122077569

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters

rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgfok_kers.jpgfok_usericon1.gif

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
All she wants and needs is just a little taste..
pi_122078957
verbeelding :')
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:47:42 #3
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122085440
Iemand nog een date vanavond? Veel plezier dan :)

Contact met de Paiqer is nog steeds leuk, gister heel lang zitten chatten en vandaag wat berichtjes over en weer. Volgende week in ieder geval een date, dag staat nog niet vast.
pi_122085970
Blijkbaar heeft mijn date ook moeite met wachten tot onze volgende afspraak en ben ik niet de enige die ongeduldig is :P Hoop alleen niet dat een van ons daardoor hoge verwachtingen kweekt, dan kan het alleen maar tegenvallen ;).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 21:10:11 #5
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122086578
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Blijkbaar heeft mijn date ook moeite met wachten tot onze volgende afspraak en ben ik niet de enige die ongeduldig is :P Hoop alleen niet dat een van ons daardoor hoge verwachtingen kweekt, dan kan het alleen maar tegenvallen ;).
Als je beide ongeduldig bent is dat best een goed teken natuurlijk, leuk! Wat gaan jullie doen?
pi_122086838
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je beide ongeduldig bent is dat best een goed teken natuurlijk, leuk! Wat gaan jullie doen?
Best een goed teken an sich ja, al heb ik wel vaker dat ik dan de boel in mijn hoofd dan leuker of minder leuk maak als ik iemand even niet heb gezien (afgelopen week kreeg ik daardoor juist meer twijfels). Conclusie: ik wacht komende date maar gewoon af :)

Nog niet precies afgesproken, ws. samen eten ergens ;), even kijken waar we die avond zin in hebben.

En wat gaan jullie doen?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 21:16:00 #7
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122086895
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef eefje801 het volgende:
Iemand nog een date vanavond? Veel plezier dan :)

Contact met de Paiqer is nog steeds leuk, gister heel lang zitten chatten en vandaag wat berichtjes over en weer. Volgende week in ieder geval een date, dag staat nog niet vast.
dit is niet meer de hopman he?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 26 januari 2013 @ 21:19:29 #8
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122087077
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef Andromache het volgende:

[..]

dit is niet meer de hopman he?
Nee klopt, was een goede beslissing om de tweede date af te zeggen. Mailen nog wel wat maar dat bloedt nu ook dood.
Dit is weer iemand van om de hoek, toch leuker hoor :) Zoals het er nu uitziet morgen al even kennis maken op station Grun :)

Hoe is het met jou? Geen dates meer gehad of even rustig aan?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 21:21:53 #9
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122087195
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef eefje801 het volgende:

Geen dates meer gehad of even rustig aan?
even rustig aan. privé van alles aan mijn hoofd. naaste familie overleden, studie afronden, werk zoeken etc. ik wil alleen even ongecompliceerd plezier.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 26 januari 2013 @ 21:23:07 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122087258
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:21 schreef Andromache het volgende:

[..]

even rustig aan. privé van alles aan mijn hoofd. naaste familie overleden, studie afronden, werk zoeken etc. ik wil alleen even ongecompliceerd plezier.
Gecompliceerd past ook niet bij plezier ;) Sterkte ook! En geniet van de rest :)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 21:24:56 #11
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122087375
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Best een goed teken an sich ja, al heb ik wel vaker dat ik dan de boel in mijn hoofd dan leuker of minder leuk maak als ik iemand even niet heb gezien (afgelopen week kreeg ik daardoor juist meer twijfels). Conclusie: ik wacht komende date maar gewoon af :)

Nog niet precies afgesproken, ws. samen eten ergens ;), even kijken waar we die avond zin in hebben.

En wat gaan jullie doen?
Nee is ook zo en hoort er ook wel bij, heb ik het idee. Als het goed zit komt dat tóch wel. Leuk! Dan kan het dus alle kanten op :)

Zoals het nu dus lijkt misschien morgen even kennis maken en later een langere date. Gister kwam de kinderboerderij hier in het bos als suggestie voorbij maar dat was meer een banaal idee in de late uurtjes :D
pi_122090280
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee is ook zo en hoort er ook wel bij, heb ik het idee. Als het goed zit komt dat tóch wel. Leuk! Dan kan het dus alle kanten op :)

Zoals het nu dus lijkt misschien morgen even kennis maken en later een langere date. Gister kwam de kinderboerderij hier in het bos als suggestie voorbij maar dat was meer een banaal idee in de late uurtjes :D
Precies :)

Haha, kinderboerderij :P Ben benieuwd hoe jullie eerste ontmoeting zal gaan op het station! :P Veel plezier!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 22:33:43 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122091380
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Precies :)

Haha, kinderboerderij :P Ben benieuwd hoe jullie eerste ontmoeting zal gaan op het station! :P Veel plezier!
Dankje! Hebben net alweer gebeld, over denken om de verwachtingen gesproken :P Ach..soms is dat gewoon leuk ;)
pi_122092859
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dankje! Hebben net alweer gebeld, over denken om de verwachtingen gesproken :P Ach..soms is dat gewoon leuk ;)
Soms. In mijn ervaringen kunnen hoge verwachtingen zowel positief als negatief uitpakken. En ja, dat is niet meer dan logisch, maar ik vind het wel zo opvallend dat ik in mijn beperkte ervaring toch beide uitersten heb meegemaakt :P
pi_122093622
complicaties _O_
  zaterdag 26 januari 2013 @ 23:34:58 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122094609
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef Capstan het volgende:

[..]

Soms. In mijn ervaringen kunnen hoge verwachtingen zowel positief als negatief uitpakken. En ja, dat is niet meer dan logisch, maar ik vind het wel zo opvallend dat ik in mijn beperkte ervaring toch beide uitersten heb meegemaakt :P
Klopt, ik ook hoor :) Daarom is het nu minder van: jaaaaaaa leuk! en meer van: hé hé weer eens gewoon een leuke date :P
pi_122095780
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt, ik ook hoor :) Daarom is het nu minder van: jaaaaaaa leuk! en meer van: hé hé weer eens gewoon een leuke date :P
Al heb ik er niks op tegen om ook weer eens een zo'n echte wat-kijk-ik-er-ontzettend-naar-uit date te hebben, ook al bestaat dan de kans dat het tegenvalt :P
pi_122096190
update dag 1 op paiq:
de speeddate van vanmiddag wilde morgen een drankje doen, maar dan kan ik niet :(
de speeddate van daarnet bleef ook plakken en we gaan volgende week een drankje doen :)
Leuk meisjevrouw (ben einde 30, moet leren dat het geen meisjes meer zijn) trouwens.

Jammer dat mijn week al zo vol zit...zou het eigenlijk niet moeten doen. Maar ja, straks krijg je weer zo'n berichtje 'hej, wilde even sorry zeggen maar heb gisteren een date gehad en die was zo leuk blabla, dus toedeledokie!'
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 27 januari 2013 @ 00:16:19 #19
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122096556
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 23:59 schreef Capstan het volgende:

[..]

Al heb ik er niks op tegen om ook weer eens een zo'n echte wat-kijk-ik-er-ontzettend-naar-uit date te hebben, ook al bestaat dan de kans dat het tegenvalt :P
Precies, dat is ook erg leuk en daarom geniet ik ook wel van het idee hoor. Je leest hier wel eens dat mensen na één teleurstelling gelijk geen zin meer hebben om een volgende keer er open in te staan, best jammer eigenlijk. Het leuke is nou juist die spanning vooraf en hoe het eventueel zal lopen.
pi_122098104
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Precies, dat is ook erg leuk en daarom geniet ik ook wel van het idee hoor. Je leest hier wel eens dat mensen na één teleurstelling gelijk geen zin meer hebben om een volgende keer er open in te staan, best jammer eigenlijk. Het leuke is nou juist die spanning vooraf en hoe het eventueel zal lopen.
Dat is ook wel herkenbaar. Bij mij werd een negatieve ervaring gevolgd door een bijzonder positieve, dus wie weet wat het de volgende keer weer wordt.
pi_122099246
*weg*

[ Bericht 23% gewijzigd door SergeantFluffy op 27-01-2013 01:40:53 ]
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 27 januari 2013 @ 08:36:27 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122102527
Okcupid blijkt de laatste jaren toch best leuk te zijn geworden! Twee jaar geleden zaten er vooral weirdo's en negatievelingen en werd ik regelmatig met mezelf gematched, omdat er zo weinig vrouwen waren :') maar nu zitten er echt leuke dames tussen. Bijkomend voordeel is dat het in de meeste gevallen aardig slimme dames zijn ook; niet iedereen kan een verhaaltje over zichzelf tikken in het Engels. Paar berichtjes verzonden, maar eens kijken wat eruit komt :)
Niet meer actief op Fok!
pi_122103355
Ik ben het nog aan het ontcijferen:

Inhoud bericht:
HOI, ALTIJD MOI EN SIMPELE MANEN IS EGT JONG, JAMER LOL GR.ZARA
pi_122104229
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:03 schreef Topicspace het volgende:
Ik ben het nog aan het ontcijferen:

Inhoud bericht:
HOI, ALTIJD MOI EN SIMPELE MANEN IS EGT JONG, JAMER LOL GR.ZARA
Gewoon vol pompe jonge!
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_122104319
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 10:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Gewoon vol pompe jonge!
Ze is maar 16 jaar ouder (en nee ik ben geen tiener)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')