Als je beide ongeduldig bent is dat best een goed teken natuurlijk, leuk! Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Blijkbaar heeft mijn date ook moeite met wachten tot onze volgende afspraak en ben ik niet de enige die ongeduldig isHoop alleen niet dat een van ons daardoor hoge verwachtingen kweekt, dan kan het alleen maar tegenvallen
.
Best een goed teken an sich ja, al heb ik wel vaker dat ik dan de boel in mijn hoofd dan leuker of minder leuk maak als ik iemand even niet heb gezien (afgelopen week kreeg ik daardoor juist meer twijfels). Conclusie: ik wacht komende date maar gewoon afquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als je beide ongeduldig bent is dat best een goed teken natuurlijk, leuk! Wat gaan jullie doen?
dit is niet meer de hopman he?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef eefje801 het volgende:
Iemand nog een date vanavond? Veel plezier dan
Contact met de Paiqer is nog steeds leuk, gister heel lang zitten chatten en vandaag wat berichtjes over en weer. Volgende week in ieder geval een date, dag staat nog niet vast.
Nee klopt, was een goede beslissing om de tweede date af te zeggen. Mailen nog wel wat maar dat bloedt nu ook dood.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
dit is niet meer de hopman he?
even rustig aan. privé van alles aan mijn hoofd. naaste familie overleden, studie afronden, werk zoeken etc. ik wil alleen even ongecompliceerd plezier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef eefje801 het volgende:
Geen dates meer gehad of even rustig aan?
Gecompliceerd past ook niet bij plezierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
even rustig aan. privé van alles aan mijn hoofd. naaste familie overleden, studie afronden, werk zoeken etc. ik wil alleen even ongecompliceerd plezier.
Nee is ook zo en hoort er ook wel bij, heb ik het idee. Als het goed zit komt dat tóch wel. Leuk! Dan kan het dus alle kanten opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Best een goed teken an sich ja, al heb ik wel vaker dat ik dan de boel in mijn hoofd dan leuker of minder leuk maak als ik iemand even niet heb gezien (afgelopen week kreeg ik daardoor juist meer twijfels). Conclusie: ik wacht komende date maar gewoon af![]()
Nog niet precies afgesproken, ws. samen eten ergens, even kijken waar we die avond zin in hebben.
En wat gaan jullie doen?
Preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee is ook zo en hoort er ook wel bij, heb ik het idee. Als het goed zit komt dat tóch wel. Leuk! Dan kan het dus alle kanten op
Zoals het nu dus lijkt misschien morgen even kennis maken en later een langere date. Gister kwam de kinderboerderij hier in het bos als suggestie voorbij maar dat was meer een banaal idee in de late uurtjes
Dankje! Hebben net alweer gebeld, over denken om de verwachtingen gesprokenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Precies
Haha, kinderboerderijBen benieuwd hoe jullie eerste ontmoeting zal gaan op het station!
Veel plezier!
Soms. In mijn ervaringen kunnen hoge verwachtingen zowel positief als negatief uitpakken. En ja, dat is niet meer dan logisch, maar ik vind het wel zo opvallend dat ik in mijn beperkte ervaring toch beide uitersten heb meegemaaktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dankje! Hebben net alweer gebeld, over denken om de verwachtingen gesprokenAch..soms is dat gewoon leuk
Klopt, ik ook hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms. In mijn ervaringen kunnen hoge verwachtingen zowel positief als negatief uitpakken. En ja, dat is niet meer dan logisch, maar ik vind het wel zo opvallend dat ik in mijn beperkte ervaring toch beide uitersten heb meegemaakt
Al heb ik er niks op tegen om ook weer eens een zo'n echte wat-kijk-ik-er-ontzettend-naar-uit date te hebben, ook al bestaat dan de kans dat het tegenvaltquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, ik ook hoorDaarom is het nu minder van: jaaaaaaa leuk! en meer van: hé hé weer eens gewoon een leuke date
Precies, dat is ook erg leuk en daarom geniet ik ook wel van het idee hoor. Je leest hier wel eens dat mensen na één teleurstelling gelijk geen zin meer hebben om een volgende keer er open in te staan, best jammer eigenlijk. Het leuke is nou juist die spanning vooraf en hoe het eventueel zal lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al heb ik er niks op tegen om ook weer eens een zo'n echte wat-kijk-ik-er-ontzettend-naar-uit date te hebben, ook al bestaat dan de kans dat het tegenvalt
Dat is ook wel herkenbaar. Bij mij werd een negatieve ervaring gevolgd door een bijzonder positieve, dus wie weet wat het de volgende keer weer wordt.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, dat is ook erg leuk en daarom geniet ik ook wel van het idee hoor. Je leest hier wel eens dat mensen na één teleurstelling gelijk geen zin meer hebben om een volgende keer er open in te staan, best jammer eigenlijk. Het leuke is nou juist die spanning vooraf en hoe het eventueel zal lopen.
Gewoon vol pompe jonge!quote:Op zondag 27 januari 2013 10:03 schreef Topicspace het volgende:
Ik ben het nog aan het ontcijferen:
Inhoud bericht:
HOI, ALTIJD MOI EN SIMPELE MANEN IS EGT JONG, JAMER LOL GR.ZARA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |