jawel, in hoofdmenu kan je rechtsboven in kiezen voor een ... knop en daar kiezen voor getting started..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef blow... het volgende:
[..]
Heb ik ook niet afgemaakt. Je kunt hem nu niet meer doen.
Meer steden sowieso, een regio kan maximaal 16 steden hebben. Maar het formaat is altijd het zelfde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef blow... het volgende:
[..]
Of meer steden. Deze had ik in 3 kwartier helemaal vol.
een ontwikkelaar had dat ook al getweet dus ze zijn er mee bezig. kan niet wachten tot het spel uit is, erg tof.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Flitskikker het volgende:
Ik las op Reddit dat iemand de suggestie van een verlenging van de bèta (vanwege alle problemen) zou doorgeven. Ik kan het topic alleen niet meer vinden, dus ik weet niet of dit om een ontwikkelaar ging of een random lid.
ik heb alles op 9 of 8 %quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef blow... het volgende:
[..]
Bij mij had iedereen last van te hoge taxes aangezien ik alles op 20 ( de max ) had.
Niemand, enkel medium. Je moet namelijk high density roads hebben en die zitten niet in de beta.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef mschol het volgende:
2de playthrough gedaan, ging nu een stuk beter...
alleen om de een of andere reden krijg ik maar geen high density residential..
ow.. dat verklaartquote:Op zondag 27 januari 2013 01:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niemand, enkel medium. Je moet namelijk high density roads hebben en die zitten niet in de beta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wissel residential en commericie af, scholen, brandweer en parken pleur ik er tussen...
ik heb het idee dat ik het verschrikkelijk inefficent doe![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ow.. dat verklaart
ik ben trouwens niet creatief met zonen..Ik heb 1 hoofdweg met 2 hoofdzijwegen allebei 1 kant op. Probeer voornamelijk hieraan commercieel te zonen, de rest allemaal residential. Achterin komt dan aan de breedte van het perceel 1 grote dubbele strook industrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wissel residential en commericie af, scholen, brandweer en parken pleur ik er tussen...
ik heb het idee dat ik het verschrikkelijk inefficent doeOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ow.. dat verklaart
ik ben trouwens niet creatief met zonen..Dat doe ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wissel residential en commericie af, scholen, brandweer en parken pleur ik er tussen...
ik heb het idee dat ik het verschrikkelijk inefficent doeBecause you know i'm all about that ass
ja, parken.. die heb je zeg maar nodig om hogere landvalues te krijgen, of plaats je die nooit?quote:
vandaar dat mijn landvalues zo laag warenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, parken.. die heb je zeg maar nodig om hogere landvalues te krijgen, of plaats je die nooit?
Misschien stad ernaast voor de residentsquote:Op zondag 27 januari 2013 01:35 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga zo eens proberen een grote industriestad te maken
Ja anders kon je die inderdaad in het midden flikkeren. Jammer dat alles aan wegen gebonden is, maar dat is wel logisch gezien het feit dat water en stroom daar nu ook via loopt ipv per gebied.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, parken.. die heb je zeg maar nodig om hogere landvalues te krijgen, of plaats je die nooit?
Je kan dus maar in 1 stad spelenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:57 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Misschien stad ernaast voor de residents
Daarstraks zei iemand dat die 3 steden had gebouwdquote:Op zondag 27 januari 2013 01:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je kan dus maar in 1 stad spelen
kut beperkte beta
Blijkt trouwens gewoon een demo te zijn en dat er een hele aparte beta groep nu al een tijd lang aan het testen is
of downloadenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:59 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Daarstraks zei iemand dat die 3 steden had gebouwd
Zelf pas 2 x gedaan
Ja dat is EA he, gaat em alsnog wel aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |