Ik hoop dat je snapt dat dit slechts een ode is aan een tweet ergens in het begin van dit topic.quote:
Dat snap ik inderdaad, maar had "richen" nog niet voorbij zien komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat dit slechts een ode is aan een tweet ergens in het begin van dit topic.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad, maar had "richen" nog niet voorbij zien komen.
Tja... Terug naar de herfst alleen dan nog iets frisser misschien. Het is eind Januari, dus wat dat betreft is het wikken en wokken; wil je liever sneeuw, of regen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef Xebber het volgende:
Als ik nu naar buiten kijk, had die sneeuw van mij wel mogen blijven liggen.Wat een pestweer dit.
De eentjes zitten hier ook al weer in het graz, eindelijk geen koude snil ondergrond meer voor ze.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef Toto69 het volgende:
Momenteel is het hier dreech in Twente, dat wil zeggen dat het gestopt is met richenenenen. Hier en daar ligt nog een verdwaald hoopje snil maar dat is waarschijnlijk ook snilweg. Hopen dat het niet gaat eisilen en dat het morgen dus eindelijk weer mogelijk is om normaal te fietsen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noch effe en da ga we weer hilemal de dipfriskou in
Ah zoquote:Op zondag 27 januari 2013 14:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De 'boven' sloeg op:
"Niet boven -5"
Ik mis de winter!quote:
Het is winter chef, het kan nog koud wordenquote:
Ja het seizoen heet winter....quote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is winter chef, het kan nog koud worden
Welkom in Nederland.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja het seizoen heet winter....
De kou komt zeker wel terug
Maar kijk eens naar buiten![]()
Dit heeft niks met winter te maken i.m.o.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |