En daarbij is het weer de control die naar beneden schiet terwijl de leden rond het vriespunt blijven hangen. Maar die blauwe lijn doet wel vaker gekke dingen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zie in de grafiek voor zondag 3 februari een minimumtemperatuur van 2-3 graden boven nul en op dat kaartje staat vervolgens -2, klopt van geen kanten dus.
Tien dagen dag en nacht boven nul, en verder weten we het nog niet.
Dikke prima. Ik ging net bijna op m'n bek buiten (spiegelglad), ben er zat van...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Fredo55 het volgende:
Tien dagen herfstweer met bakken regen en veel wind. (morgenavond en richting het weekend).
11quote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoe is het in huis? Graadje of 14?
Hoe woon jij eigenlijk?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
11
De muren zijn koud hè.
Maar is al een groot verschil met eerder.
Een studio op de begane grond. De koudste oplossing dus.quote:
Ah dan zit je net als ik slecht dusquote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een studio op de begane grond. De koudste oplossing dus.
Eén stokende buurman dus, maar die is vanaf 6:00 weg
Je hebt geen verwarming? Of ben je aan het bezuinigen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een studio op de begane grond. De koudste oplossing dus.
Eén stokende buurman dus, maar die is vanaf 6:00 weg
Hij is de NUON aan het pesten idd, maar wel als een soort experiment voor zichzelf. Het scheelt m aardig wat m3 aan gas denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt geen verwarming? Of ben je aan het bezuinigen?
Ik stook een jaartje vrijwillig niet, om de gevolgen daarvan te ondervinden. Die vallen mee, want aan de temperatuur kon ik makkelijk wennen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt geen verwarming? Of ben je aan het bezuinigen?
Mijn god. Dan heb je het toch elke dag koud....quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Dven het volgende:
Hier gaat de kachel ook zelden aan. Zeker omdat de meters maandelijks opgenomen worden en ik geen zin heb in hoge winterrekeningen. Warmer dan een graad of 13 in huis wordt het niet en ik kan vaak wolkjes blazen
Het wentquote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Mijn god. Dan heb je het toch elke dag koud....
Sturen ze nooit mensen langs om te kijken waarom ze niks aan je verdienen?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Het wentDaarbij houd ik mezelf voor dat ik deze maand daardoor 300 euro minder aan stookkosten heb en dat is volgende maand bij de maandelijkse afrekening wel zo prettig
300 euro is wel erg fors inderdaad!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Het wentDaarbij houd ik mezelf voor dat ik deze maand daardoor 300 euro minder aan stookkosten heb en dat is volgende maand bij de maandelijkse afrekening wel zo prettig
Nah, ik verbruik nog steeds genoegquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sturen ze nooit mensen langs om te kijken waarom ze niks aan je verdienen?
Stoken op elektriciteit en hout he, is prijzigquote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
300 euro is wel erg fors inderdaad!
Ik zou in de winter misschien 60 euro per maand hebben uitgegeven, wat ik nu niet doe.
Nou dat is ook niet je van het...quote:
We wonen tussen weilanden.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet je van het...
Als het windstil is blijft de rook en stank in de straat hangen.
En dan nog niet gesproken over de fijnstof deeltjes die vrijkomen in huis
zoals koolmonoxide, roet, dioxinen en formaldehyde....
Sommige roken 40 jaar en zijn ook nog "gezond"quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We wonen tussen weilanden.
En van al die deeltjes heb ik geen last, ben nog steeds gezond.
"Formaldehyde wordt gebruikt in onder andere spaanplaten, MDF, UF-isolatie en textiel (kleding, gordijnen en vitrages)".quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sommige roken 40 jaar en zijn ook nog "gezond"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |