Haar kop staat me niet aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar alles is perfect aan haar, wat is er mis met d'r?
Kan je iets noemen wat je niet zo mooi aan d'r vind? Vind je dat ze slecht danst? Kan ze niet zingen?
Gelukkig maarquote:
Niet alles gaan afschuiven op dat kontje van beyonce, c'mon..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jaloers omdat zij Beyoncé niet hebben.
Omdat ze zo'n vriendelijke glimlach heeft?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Haar kop staat me niet aan
[..]
Gelukkig maar
Hey, ik val meer op vrouwen zoals Avril Lavigne of Pinkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ze zo'n vriendelijke glimlach heeft?
Oke, maar ik vind dissen op anderen wel een beetje sneu eigenlijk. Getuigt niet van professionaliteit of klasse.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet alles gaan afschuiven op dat kontje van beyonce, c'mon..
Avril Lavigne?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey, ik val meer op vrouwen zoals Avril Lavigne of Pink
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef Chocoprince het volgende:
En ik zou beyonce trouwens nog niet aanraken met een stok van 3 meter.
Meer danquote:
Dat is hiphop, rap. Dissen getuigt juist van je skills. Beef, battles en disses, dat maakt hiphop tot wat het isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, maar ik vind dissen op anderen wel een beetje sneu eigenlijk. Getuigt niet van professionaliteit of klasse.
Niet echt eigenlijk, heb dr ff opgezocht en een zo'n nummer van dr ken ik (whattehell)quote:
Ik vind haar juist woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, heb dr ff opgezocht en een zo'n nummer van dr ken ik (whattehell)
Maar ik vind haar echt verre van aantrekkelijk, geen vrouwelijke vormen, en een emo-face.
Om kapot te scheuren jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind haar juist woest aantrekkelijk![]()
Nee, als je dan toch zo'n type moet dan Taylor Swift ofzo. 25x knapper.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind haar juist woest aantrekkelijk![]()
Lijkt me toch beter dan een of ander wandelend make-up bord dat niet eens echt zingt en meer een statussymbool is voor diegene die haar weet te 'bemachtigen'.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, heb dr ff opgezocht en een zo'n nummer van dr ken ik (whattehell)
Maar ik vind haar echt verre van aantrekkelijk, geen vrouwelijke vormen, en een emo-face.
Taylor Swift heeft juist geen vrouwelijke vormen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, als je dan toch zo'n type moet dan Taylor Swift ofzo. 25x knapper.
Zoals wie?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lijkt me toch beter dan een of ander wandelend make-up bord dat niet eens echt zingt en meer een statussymbool is voor diegene die haar weet te 'bemachtigen'.
Ja daarom, als je toch op zo iemand valt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Taylor Swift heeft juist geen vrouwelijke vormen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja daarom, als je toch op zo iemand valt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik niet, maar liever Avril dan Beyoncé
Oke, smaken verschillenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik niet, maar liever Avril dan Beyoncé
Het gaat mij niet puur om hoe knap ze is maar gewoon om hoe ze eruit ziet. Ik vind haar geweldigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, als je dan toch zo'n type moet dan Taylor Swift ofzo. 25x knapper.
timmmmmquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:04 schreef timmmmm het volgende:
OP gefixt. Laat de banners eens zoals ze zijn
Dies al 5 nummers hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:04 schreef timmmmm het volgende:
OP gefixt. Laat de banners eens zoals ze zijn
http://nos.nl/artikel/465046-beyonce-playbackte-voor-obama.htmlquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar, die zingt wel dus die kan het niet zijn.
je smaak is best verdedigbaar hoor, er zijn lelijkere zangeressen (Selena Gomezquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat mij niet puur om hoe knap ze is maar gewoon om hoe ze eruit ziet. Ik vind haar geweldig
[ afbeelding ]
Tegendeel is al bewezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/465046-beyonce-playbackte-voor-obama.html
Dat is ook absoluut niet mijn typequote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
je smaak is best verdedigbaar hoor, er zijn lelijkere zangeressen (Selena Gomez)
Oke jij weetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook absoluut niet mijn type
Deze man weetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar sowieso in het echt ben ik dus echt ontzettend oppervlakkigdan maakt het me dus geen fuck uit of ik met iemand kan praten of een connectie met iemand heb
mwa, vond/vind hem irritantquote:
Maar jij het jezelf als referentiekader, daar kan niemand tegenopquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mwa, vond/vind hem irritant
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij het jezelf als referentiekader, daar kan niemand tegenop
Niet tegen mij, dus dan mag hij irritant zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mwa, vond/vind hem irritant
Da's gemeen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet tegen mij, dus dan mag hij irritant zijn.
Still love youquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet tegen mij, dus dan mag hij irritant zijn.
Inderdaad. Mensen zijn vast al gaan lunchenquote:
balenquote:
Ik ga ook lunsen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen zijn vast al gaan lunchen
Ik moet nog ontbijten
wat dan?quote:
niet nodig als iedereen je awesome vindquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan heel goed voor mezelf opkomen en mensen dissen.
Al vinden alle mensen dat, ze bitchen achter je rug om.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
niet nodig als iedereen je awesome vind
/carequote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Al vinden alle mensen dat, ze bitchen achter je rug om.
De hatersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Al vinden alle mensen dat, ze bitchen achter je rug om.
HOELANG IS EEN CHINEESquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
Vanmiddag maar weer eens Chinees halen
net paar random utube gekeken maar muhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik ook
wat doe jij er tegen?
Hier gewoon een paar leuke postenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
net paar random utube gekeken maar muh
quote:
ik ook soort van.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn pyjamaik kijk even of ik mezelf kan vertonen.
Wel een aardig nummerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn pyjamaik kijk even of ik mezelf kan vertonen.
Huh? Hoezo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kan mezelf niet vertonen
Dan maar ONZ
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Taexon het volgende:
1 sollicitatie gesprek gehad en allemaal positief..kijken wat die andere tent te bieden heeft
van een strandtent?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Taexon het volgende:
1 sollicitatie gesprek gehad en allemaal positief..kijken wat die andere tent te bieden heeft
Klinkt goed manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Taexon het volgende:
Ik verveel me dan altijd zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef Stuart het volgende:
Net gewoon maar in bad gelegen. Had toch niets te doen
Dat was ook eigenlijk best saai maar wel lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik verveel me dan altijd zo
wat dingen kopen ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
Over een uurtje ga ik wat dingen kopen en Chinees eten halen
Oooh, niets bijzonders hoor. Paar kaarten, wat euro's voor in de kaarten, eten, drinken en snoepquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wat dingen kopen ?![]()
Dat klinkt crimineel.
alleen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
Over een uurtje ga ik wat dingen kopen en Chinees eten halen
Euro's voor in de kaarten huh wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, niets bijzonders hoor. Paar kaarten, wat euro's voor in de kaarten, eten, drinken en snoep
Nee, ik heb niet echt vrienden. Wel wat mensen waar ik vriendelijk mee ben maar 'echt' vrienden nietquote:
Ja, ik stuur vaak wat euro's op naar mensen om wie ik geef zeg maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Euro's voor in de kaarten huh wat?
Enig idee wat me dat gaat kosten? Ik ben niet wanhopig hoor en op zoek ga ik al helemaal nietquote:
In me UIquote:
fuckbuddyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Enig idee wat me dat gaat kosten? Ik ben niet wanhopig hoor en op zoek ga ik al helemaal niet
Het hoeft geen hoer te zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Enig idee wat me dat gaat kosten? Ik ben niet wanhopig hoor en op zoek ga ik al helemaal niet
Privéquote:
Nee, ik bedoel ook serieus een relatie/vrouw. Kost klauwen met geld manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het hoeft geen hoer te zijn.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het hoeft geen hoer te zijn.
nee dus.quote:
Kosten delen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook serieus een relatie/vrouw. Kost klauwen met geld man
Niet als je het slim speelt, dan kost het haar klauwen met geldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook serieus een relatie/vrouw. Kost klauwen met geld man
Waarom denk je dat? Als ik iemand in bed wil hebben lukt me dat makkelijk als ik een avond naar de kroeg ga hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee dus.
[..]
Kosten delen.
Dat klinkt ideaal ja. Moet ze wel een goede baan hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee dus.
[..]
Kosten delen.
Ik schep niet graag op over wie ik geneukt hebquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]wat?! beetje opscheppen kan geen kwaad
omdat op z'n tijd iedereen aan z'n trekken moet komen toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Als ik iemand in bed wil hebben lukt me dat makkelijk als ik een avond naar de kroeg ga hoor
Wel als je Ga.aguyim heetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat op z'n tijd iedereen aan z'n trekken moet komen toch?
nneeeuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh pijpen dit pijpen datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op over wie ik geneukt heb
Geen seks voor het huwelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat op z'n tijd iedereen aan z'n trekken moet komen toch?
Dat is geen neukenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nneeeuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh pijpen dit pijpen dat
Ga.aguyim en gezonde man gaat niet met elkaar samen, sorry manquote:
Je zei niet seksquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ga.aguyim en gezonde man gaat niet met elkaar samen, sorry man
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je bent al getrouwd met god, dus go wild
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mierenneuken, daar kan jij ook wat van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Stoere praatjes hierWel jouw gaatje toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Nee, hij wil niet dat seks een lust is maar slechts een manier om je voort te plantenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
god zou wss willen dat er meer mensen zoals jij waren, dus maak er meer
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Stoere praatjes hieraziaatjes vullen geen gaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aziaatjes zijn geilquote:
WRONG!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, hij wil niet dat seks een lust is maar slechts een manier om je voort te planten
Ho ho, ik ben nog geen 18quote:
Jij doet serieus niet aan seks voor het huwelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, hij wil niet dat seks een lust is maar slechts een manier om je voort te planten
Dat vind jij, maar jij leest alleen het oude testamentquote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij doet serieus niet aan seks voor het huwelijk
quote:
Ja laten we onze huidige waarden en normen baseren op een boekenserie die 2000 jaar geleden is geschreven, ja echt representatief enzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar jij leest alleen het oude testament
ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar jij leest alleen het oude testament
Dankjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja laten we onze huidige waarden en normen baseren op een boekenserie die 2000 jaar geleden is geschreven, ja echt representatief enzo
Bij jou missen er natuurlijk 4 van de 26 letters, sorryquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij jou missen er natuurlijk 4 van de 26 letters, sorry
Ja, ze heeft heel wat goed te makenquote:
Met klappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft heel wat goed te maken
Gewoon niet kopen en wachten op TES onlinequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ff een vraagje tussendoor.
Ik wil dit kopen voor op me gamepc
[ afbeelding ]
Moet ik dan hier: [ afbeelding ]
PC of PC BOX invullen?
Ligt eraan waaropquote:
Ja ik ga hem wel kopen, enig idee welke 2 ik moet kiezen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon niet kopen en wachten op TES online
Britse justitiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef Stuart het volgende:
WTF![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ege_opvoeding__.html
Ja ik denk PC box, maar ik ben niet 100% zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja ik ga hem wel kopen, enig idee welke 2 ik moet kiezen?
Die zijn meestal wel wat strenger dan in NL hoorquote:
Ik Google nog wel ffquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik denk PC box, maar ik ben niet 100% zeker
Misschien ben ik wel een vrouwquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hè bah. Ik hou niet van onderdanige mannen.
jij bent een wijf van 16, jij hoort nog niet te praten over ''mannen''quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hè bah. Ik hou niet van onderdanige mannen.
In NL zou dit niet gebeuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn meestal wel wat strenger dan in NL hoor
aziatisch en 16 nog geilerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij bent een wijf van 16, jij hoort nog niet te praten over ''mannen''
Maar misschien toch wel een manquote:
Hou op. In NL zijn de straffen voor nagenoeg alles om te lachen. Je kunt beter in NL worden veroordeeld dan hier. Dit is een uitzonderingsgevalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In NL zou dit niet gebeuren.
Eenschquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou op. In NL zijn de straffen voor nagenoeg alles om te lachen. Je kunt beter in NL worden veroordeeld dan hier. Dit is een uitzonderingsgeval
Nederlandse rechtssysteem is de laatste jaren onder druk van bepaalde politici helaas ook strenger gewordenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou op. In NL zijn de straffen voor nagenoeg alles om te lachen. Je kunt beter in NL worden veroordeeld dan hier. Dit is een uitzonderingsgeval
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bij aziaten merk je het verschil niet tussen 16 en 30
Ik zou je bijna gaan gelovenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nederlandse rechtssysteem is de laatste jaren onder druk van bepaalde politici helaas ook strenger geworden
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gewoon taakstraf waar het kan er daar meer controle opzetten, opvoedend karakter en goed voor de samenleving.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maar misschien toch wel een man
Alleen in het jeugdstrafrecht, verder valt het wel meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou je bijna gaan geloven
Het Nederlandse rechtssysteem is a big fucking joke. Slappe hap met debiel lage straffen
En dat bepaal jij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij bent een wijf van 16, jij hoort nog niet te praten over ''mannen''
Nou, ik vind 120 uur dienstverlening waarvan 40 voorwaardelijk voor het breken van iemands kaak en een scheurtje in zijn schedel nou niet echt een gepaste straf. En nu is hij toevallig gepakt omdat het op camera stond. Mogelijk is hij al eerder de dans ontsprongen. De straffen in NL zijn bedacht door linkse rakkersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alleen in het jeugdstrafrecht, verder valt het wel mee
Maar niet mijn type.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij is een dominante, geen onderdanige, man.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik kan het beter over iets 'luchtigers' hebben geloof ik
oppervlakkigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb toch een foto van hem gezien
Boks ouwe.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oppervlakkig
(grapje ben ik ook)
Ik wel toch?quote:
wat ga je zoal doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
Over 3 weken zit ik in NL voor een week
Geen idee nog. Ik beloof altijd allerlei mensen te zien maar vaak komt dat er dan niet vanquote:
Vrouwen verkrachten met als excuus dat hij een moslim isquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:39 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Vrouwen verkrachten met als excuus dat hij een moslim is
in 2 weken kan je van alles doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee nog. Ik beloof altijd allerlei mensen te zien maar vaak komt dat er dan niet van
Het is maar 1 weekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
is 2 weken kan je van alles doenmaar meestal stel ik me voor om ook van alles te gaan doen, maar dan besef ik achteraf dat ik geen donder heb gedaan
Wat moet ik daar? Super bezoeken op de broodafdeling? Dat is een roteind wegquote:
mama en papa?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is maar 1 week
Het gaat meestal te snel en ik ben al blij als ik dan een paar mensen heb gezien
wanneer ben je eig naar engeland gegaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet ik daar? Super bezoeken op de broodafdeling? Dat is een roteind weg
Dat was toen ik al heel jong was maar ik heb tussendoor ook in NL gewoond weer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wanneer ben je eig naar engeland gegaan?
Hahahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kunnen ze zien wat voor een english gentleman je bent geworden
Je kan niet in NL geweest zijn en niet de AH binnen geweest zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet ik daar? Super bezoeken op de broodafdeling? Dat is een roteind weg
Okayquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kan niet in NL geweest zijn en niet de AH binnen geweest zijn
Gewoon gratis worst en kaas jattenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
was je liever op een plek gebleven?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was toen ik al heel jong was maar ik heb tussendoor ook in NL gewoond weer.
NL - West Midlands - NL - London
London sinds 2006
lompe boer, asociale amsterdammer?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Dat ben ik niet hoor. En we facetimen elkaar
Nee, vond het wel leuk om op meerdere plekken te hebben gewoondquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
was je liever op een plek gebleven?
Nou nee, dat niet hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
lompe boer, asociale amsterdammer?
Sorry maar ik ben niet van die kant. Ik snap, natuurlijk, wel waarom je me wil, maar zet je over me heen en zoek een anderquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
oja natuurlijk, ik wil je ook zo graag
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben niet van die kant. Ik snap, natuurlijk, wel waarom je me wil, maar zet je over me heen en zoek een ander
Heb net ook al gezwaaid volgens mijquote:
Jij reageert wel, dus je care't ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dikke vette care dat jij niet cared
Nice! Ik ga zo ook Chinees eten halenquote:
Ik had zelfgemaakte, is veel lekkerderquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice! Ik ga zo ook Chinees eten halen
Ik laat het door Chinezen maken. Hoe kan dat minder lekker zijn? Die doen niet anders voor hun werk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had zelfgemaakte, is veel lekkerder
Oh, daar is het niet hetzelfde als Nederlandse chinese restaurants?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik laat het door Chinezen maken. Hoe kan dat minder lekker zijn? Die doen niet anders voor hun werk.
Ik ga voor noodles, kip, baby sweetcorn en oyster sauce. Alleen al dat laatste is daar lekkerder dan welke fles ook van Waitrose, Sainsbury's of M&S
Nee, is hier anders dan in NLquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, daar is het niet hetzelfde als Nederlandse chinese restaurants?
Ik vind het in Nederland ook niet slechtquote:
Neequote:
Oke doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:08 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat Chinees eten halen en nog wat andere kleine dingen
Ik heb liever dan zelf gemaaktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het in Nederland ook niet slecht
Wat dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Dientje12 het volgende:
Ik kwam vandaag echt ziek filmpje tegen op facebook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:49 schreef Dientje12 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je maintiendrai
Wel beschamend dat als na je dood al je zonden worden nabekeken, en dan komen ze bij die jongen..quote:
verdiende loon, zieke mensenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel beschamend dat als na je dood al je zonden worden nabekeken, en dan komen ze bij die jongen..
Iedereen zal hem uitlachen
yepquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
verdiende loon, zieke mensen
Wie verzint het ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een gozer die een kip of haan neukt
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie verzint het ook
Whatsapp even(ja ik weet, staat hieronder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |