Haar kop staat me niet aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar alles is perfect aan haar, wat is er mis met d'r?
Kan je iets noemen wat je niet zo mooi aan d'r vind? Vind je dat ze slecht danst? Kan ze niet zingen?
Gelukkig maarquote:
Niet alles gaan afschuiven op dat kontje van beyonce, c'mon..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jaloers omdat zij Beyoncé niet hebben.
Omdat ze zo'n vriendelijke glimlach heeft?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Haar kop staat me niet aan
[..]
Gelukkig maar
Hey, ik val meer op vrouwen zoals Avril Lavigne of Pinkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ze zo'n vriendelijke glimlach heeft?
Oke, maar ik vind dissen op anderen wel een beetje sneu eigenlijk. Getuigt niet van professionaliteit of klasse.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet alles gaan afschuiven op dat kontje van beyonce, c'mon..
Avril Lavigne?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey, ik val meer op vrouwen zoals Avril Lavigne of Pink
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef Chocoprince het volgende:
En ik zou beyonce trouwens nog niet aanraken met een stok van 3 meter.
Meer danquote:
Dat is hiphop, rap. Dissen getuigt juist van je skills. Beef, battles en disses, dat maakt hiphop tot wat het isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, maar ik vind dissen op anderen wel een beetje sneu eigenlijk. Getuigt niet van professionaliteit of klasse.
Niet echt eigenlijk, heb dr ff opgezocht en een zo'n nummer van dr ken ik (whattehell)quote:
Ik vind haar juist woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, heb dr ff opgezocht en een zo'n nummer van dr ken ik (whattehell)
Maar ik vind haar echt verre van aantrekkelijk, geen vrouwelijke vormen, en een emo-face.
Om kapot te scheuren jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind haar juist woest aantrekkelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |